Said siis uued õõtsad, 1 kkk tihend ja esimene väntvõlli simmer tellitud. Sama hooga otsisin välja sügisel muretsetud polü pukside komplekti esisillale.
Sild sai siis kohe ette võetud, korralikult tummiselt läks kõik kokku. Kõige rohkem vaeva tuli näha amordipatjadega, originaalis heast pehmest kummist - lihtne paigaldada, aga nüüd seda plastikust junni ikka andis sinna väänata külge.
Kui amordid juba maha olid võetud, siis mõtlesin, et prooviks ka tummisemad vedrud vahele sobitada, paar sierra tagumisi vedrusi vedeles, mis on mõni mm jämedam kui originaalid. Originaalpikkusega kokku pannes oli tulemus selline -
Kohe lahti ei viitsinud võtta uuesti, seega tegin vedrudele "makitaga" mõned lõiked, et nina maale lähemale tagasi tuleks. Aga kuna need vedrud olid küllaltki lühikesed, siis nüüd tõstuki peal jäid nad sinna vahele loksuma, tõmbasin ajutiselt alumise keeru nipukaga kinni taldriku külge. Hetkel jäi rehvi ja koopa vahe 7cm, võiks tiba madalam olla, aga tuleb mingeid teisi vedrusi katsetada, sierra enda originaalid on ikka veits vedelad sinna. Vb V6 scorpa omasid proovida?
Sõitmas käisin ka, maanteel on hea, konkreetne, ei "uju" enam nagu varem. Aga maanteelt lõik koduni on 2km kruusa- seal ikka täristab nüüd korralikult võrreldes varasemaga
Millalgi tuleb siis õlilekked ka uuesti ette võtta ja jahutusradikat ka ikka uut vaja - ei taha need lekked järgi jääda üldse krt.