Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain
Teen oma teema ka ikkagi ära, muidu jõuab nii palju muutusi ära teha ja varsti enam ei viitsigi.
Pilte peab juurde tegema... kui ilus ilm tuleb, siis saab puhtaks pesta, ära vahatada ja ehk saab ka pildid.
Ühesõnaga sai tehtud selline suhteliselt hull temp, et mindud Saksamaale ja tuldud Frankfurt am Maine lähedalt tagasi 1992 aasta oktoobris valminud 3-ukselise Sierraga. Mudeli liignimetus oli lausa GT.
Erinevaid mootorivalikuid paraku ei olnud ja sai valitud ainuke võimalik 2.0 DOHC 85kW.
Masin on 92 aasta Sierra kohta suhteliselt hämmastavalt heas seisus aga eks seepärast saigi Saksamaale järele mindud.
Praeguseks on teist uuritud alt ja pealt ja roostet sisuliselt ei leia. Ok, põhja all mingid liitekohad olid paarist kohast õige pisut roostevärvi läinud aga põhi tuleb nagunii miski keemiaga üle katta ja midagi sealt arenema hakata ei tohiks. Tiivad jmt tüüpilised kohad on täiesti perfektsed.
Autol oli kaasas hooldusraamat, mis oli täidetud kuni 2001 aastani ja kust selgus, et sinnani oli omanik sõitnud stabiilselt 5'000-7'000 km aastas. Nii oli aastaks 2001 ette kerinud lausa ca 57'000 km. Ostuhetkel oli taas ees 55'000 km, seega vähemalt üks ring on peale saanud ja tegelik läbisõit võiks olla 155'000 km või kui siis suudeti kõvasti rohkem sõita, ehk ka 255'000 km.
Hetkel tundub, et seda numbrit igatahes võib ka uskuda, sest auto ise on ikka väga heas korras ja vaikne, hooldusraamatu võltsimist vaevalt keegi nii vana ja odava auto puhul viitsib ette võtta ning ka müüja oli saksa külaelanik (oleks türklane vmt olnud siis võiks igasuguseid asju uskuda muidugi).
Varustusest midagi väga erilist ei ole, nagu ikka käsitsi vändatav katuseluuk ja aknad, lsd, esiklaasi soojendus, mingid mõttetud tavalised istmed mis on kuidagi imelikult kõrged ja madalamaks ei saa (on lõpuni alla vändatud aga ikka kõrged), liiga suur rool jne.
Originaalis olid all 14" valuveljed lamellrehvidega. Rehvid kannatavad suure vajaduse korral ehk ühe talve veel ära sõita. Veljed on väga hästi säilinud ja sirged ning lisaks neljale mis all veel ka viies pagasiruumis. Viies näeb välja täpselt nii, et see on heal juhul korra all käinud.
Kuivõrd alguses lasi klapikambri kaane vahelt õli välja, siis Saksa kiirteedel kiirusi väga katsetama ei hakanud. Korra sai proovitud ja 170 km/h välja vajutatud - õhu vihin läks suht valjuks, muidu ei mingeid emotsioone, värinaid vmt. Kütuseosuti hakkas ainult liiga kiirelt langema
Autoga tulevikuplaane väga kaugele ei ole teinud. Kuivõrd hetkel jääb see suuresti igapäevaseks liikuriks, siis väga äärmuslikke asju juhtuma ei hakka. Plaanis on küll tagasihoidlike vahenditega natuke võimsust juurde meelitada ja ka originaalstereo märksa parema süsteemi vastu välja vahetada. Mis hiljem saab, eks aeg näitab.
Pilte peab juurde tegema... kui ilus ilm tuleb, siis saab puhtaks pesta, ära vahatada ja ehk saab ka pildid.
Ühesõnaga sai tehtud selline suhteliselt hull temp, et mindud Saksamaale ja tuldud Frankfurt am Maine lähedalt tagasi 1992 aasta oktoobris valminud 3-ukselise Sierraga. Mudeli liignimetus oli lausa GT.
Erinevaid mootorivalikuid paraku ei olnud ja sai valitud ainuke võimalik 2.0 DOHC 85kW.
Masin on 92 aasta Sierra kohta suhteliselt hämmastavalt heas seisus aga eks seepärast saigi Saksamaale järele mindud.
Praeguseks on teist uuritud alt ja pealt ja roostet sisuliselt ei leia. Ok, põhja all mingid liitekohad olid paarist kohast õige pisut roostevärvi läinud aga põhi tuleb nagunii miski keemiaga üle katta ja midagi sealt arenema hakata ei tohiks. Tiivad jmt tüüpilised kohad on täiesti perfektsed.
Autol oli kaasas hooldusraamat, mis oli täidetud kuni 2001 aastani ja kust selgus, et sinnani oli omanik sõitnud stabiilselt 5'000-7'000 km aastas. Nii oli aastaks 2001 ette kerinud lausa ca 57'000 km. Ostuhetkel oli taas ees 55'000 km, seega vähemalt üks ring on peale saanud ja tegelik läbisõit võiks olla 155'000 km või kui siis suudeti kõvasti rohkem sõita, ehk ka 255'000 km.
Hetkel tundub, et seda numbrit igatahes võib ka uskuda, sest auto ise on ikka väga heas korras ja vaikne, hooldusraamatu võltsimist vaevalt keegi nii vana ja odava auto puhul viitsib ette võtta ning ka müüja oli saksa külaelanik (oleks türklane vmt olnud siis võiks igasuguseid asju uskuda muidugi).
Varustusest midagi väga erilist ei ole, nagu ikka käsitsi vändatav katuseluuk ja aknad, lsd, esiklaasi soojendus, mingid mõttetud tavalised istmed mis on kuidagi imelikult kõrged ja madalamaks ei saa (on lõpuni alla vändatud aga ikka kõrged), liiga suur rool jne.
Originaalis olid all 14" valuveljed lamellrehvidega. Rehvid kannatavad suure vajaduse korral ehk ühe talve veel ära sõita. Veljed on väga hästi säilinud ja sirged ning lisaks neljale mis all veel ka viies pagasiruumis. Viies näeb välja täpselt nii, et see on heal juhul korra all käinud.
Kuivõrd alguses lasi klapikambri kaane vahelt õli välja, siis Saksa kiirteedel kiirusi väga katsetama ei hakanud. Korra sai proovitud ja 170 km/h välja vajutatud - õhu vihin läks suht valjuks, muidu ei mingeid emotsioone, värinaid vmt. Kütuseosuti hakkas ainult liiga kiirelt langema
Autoga tulevikuplaane väga kaugele ei ole teinud. Kuivõrd hetkel jääb see suuresti igapäevaseks liikuriks, siis väga äärmuslikke asju juhtuma ei hakka. Plaanis on küll tagasihoidlike vahenditega natuke võimsust juurde meelitada ja ka originaalstereo märksa parema süsteemi vastu välja vahetada. Mis hiljem saab, eks aeg näitab.
Viimati muutis Rain, 31 Okt 2009, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Saangi kohe esimesed uuendused ka üles panna.
Nimelt sai sisselaske õhukanalist eemaldatud nn "selka" mille ainus ülesanne paistis olevat õhku mitte läbi lasta. Ühtlasi sai ka sisselaskeklapi süsteem ära puhastatud.
Järgmiseks sai ära vahetatud pihustid, asemele tulid sellised mänguasjad:
Bosch, Type 0-280-150-428
Flow = 196 to 220 cc/min @ 3 bar (100% duty cycle)
Impedance = 16 ohm
BHP rating (each inj) = 26-34 bhp (42 peak)
Plaanis on autole helisüsteemi tarvis peale ehitada nn "split-charge" süsteem, ehk siis panna kaks akut. Üks käivituse jmt tarvis, teine ainult helitehnika tarvis. Mõlemat laetakse auto geneka pealt aga tümpsutamisega mootori akut tühjaks lasta ei saa.
Selle tarvis sai ära tellitud ja täna kätte saadud 100A kannatav relee.
Nüüd tuleks kõik see ka külge panna.
Nimelt sai sisselaske õhukanalist eemaldatud nn "selka" mille ainus ülesanne paistis olevat õhku mitte läbi lasta. Ühtlasi sai ka sisselaskeklapi süsteem ära puhastatud.
Järgmiseks sai ära vahetatud pihustid, asemele tulid sellised mänguasjad:
Bosch, Type 0-280-150-428
Flow = 196 to 220 cc/min @ 3 bar (100% duty cycle)
Impedance = 16 ohm
BHP rating (each inj) = 26-34 bhp (42 peak)
Plaanis on autole helisüsteemi tarvis peale ehitada nn "split-charge" süsteem, ehk siis panna kaks akut. Üks käivituse jmt tarvis, teine ainult helitehnika tarvis. Mõlemat laetakse auto geneka pealt aga tümpsutamisega mootori akut tühjaks lasta ei saa.
Selle tarvis sai ära tellitud ja täna kätte saadud 100A kannatav relee.
Nüüd tuleks kõik see ka külge panna.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
tore pill, mis teha
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Nägin ka selle masina eile linna peal ära, väga ilus näeb välja
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
- legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Väga ilus ja korralik auto paistab. Tundub et sul sai opelist kõrini
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Parandus, opelitest... ehk siis mitmuses. Ja vastus on, et jah.
Hetkel Sierraga märksa rohkem rahul
Hetkel Sierraga märksa rohkem rahul
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Kena auto.
Jõudu.
Mis auto hinnaks kujunes, koos toomisega??
Jõudu.
Mis auto hinnaks kujunes, koos toomisega??
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ei ole igaks juhuks kokku arvutanud veel
Eks see kuhugi 25-30k lähedale jäi, ma arvan.
Eks see kuhugi 25-30k lähedale jäi, ma arvan.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Oleks saanud ka tunduvalt odavamalt, aga oli vaja ju minna kahekesi lennukiga, liigelda rendiautoga ning teha kohapeal rohkem või vähem mõttetuid kulutusi. Aga eesmärk ei olnud mitte ainult Sierra toomine, vaid ka niisama road-trip ja reisimine.
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Natuke tjuuningut jõudis jälle kohale..
Teise väheolulise ja kõrvalise asjana õnnestus täna leida/ehitada asendustoru katalüsaatorite asemele..
Teise väheolulise ja kõrvalise asjana õnnestus täna leida/ehitada asendustoru katalüsaatorite asemele..
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Suht ainulaadne 3 ukseline sierra, väga korralik paistab.
nüüd siis meie foorumis 2 GT siera-t.
nüüd siis meie foorumis 2 GT siera-t.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
kaks on välja reklaamituid, kuid tegelikult võib neid ju rohkemgi olla
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Võimalik.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
Ovaalsed küljesuunad? Või saan ma millesti valesti aru?
Ja minu auto on ka mingite anmete järgi GT(et nagu mingi GT salongisisustus )
Ja minu auto on ka mingite anmete järgi GT(et nagu mingi GT salongisisustus )
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain
ega gt'l muud polegi kui salong