Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Ford Sierra 2.0 DOHC GT´92 Rain

Postitus Postitas Rain » 02 Sept 2008, 10:27

Teen oma teema ka ikkagi ära, muidu jõuab nii palju muutusi ära teha ja varsti enam ei viitsigi.
Pilte peab juurde tegema... kui ilus ilm tuleb, siis saab puhtaks pesta, ära vahatada ja ehk saab ka pildid.

Ühesõnaga sai tehtud selline suhteliselt hull temp, et mindud Saksamaale ja tuldud Frankfurt am Maine lähedalt tagasi 1992 aasta oktoobris valminud 3-ukselise Sierraga. Mudeli liignimetus oli lausa GT.

Erinevaid mootorivalikuid paraku ei olnud ja sai valitud ainuke võimalik 2.0 DOHC 85kW.
Masin on 92 aasta Sierra kohta suhteliselt hämmastavalt heas seisus aga eks seepärast saigi Saksamaale järele mindud.
Praeguseks on teist uuritud alt ja pealt ja roostet sisuliselt ei leia. Ok, põhja all mingid liitekohad olid paarist kohast õige pisut roostevärvi läinud aga põhi tuleb nagunii miski keemiaga üle katta ja midagi sealt arenema hakata ei tohiks. Tiivad jmt tüüpilised kohad on täiesti perfektsed.

Autol oli kaasas hooldusraamat, mis oli täidetud kuni 2001 aastani ja kust selgus, et sinnani oli omanik sõitnud stabiilselt 5'000-7'000 km aastas. Nii oli aastaks 2001 ette kerinud lausa ca 57'000 km. Ostuhetkel oli taas ees 55'000 km, seega vähemalt üks ring on peale saanud ja tegelik läbisõit võiks olla 155'000 km või kui siis suudeti kõvasti rohkem sõita, ehk ka 255'000 km.
Hetkel tundub, et seda numbrit igatahes võib ka uskuda, sest auto ise on ikka väga heas korras ja vaikne, hooldusraamatu võltsimist vaevalt keegi nii vana ja odava auto puhul viitsib ette võtta ning ka müüja oli saksa külaelanik (oleks türklane vmt olnud siis võiks igasuguseid asju uskuda muidugi).

Varustusest midagi väga erilist ei ole, nagu ikka käsitsi vändatav katuseluuk ja aknad, lsd, esiklaasi soojendus, mingid mõttetud tavalised istmed mis on kuidagi imelikult kõrged ja madalamaks ei saa (on lõpuni alla vändatud aga ikka kõrged), liiga suur rool jne.

Originaalis olid all 14" valuveljed lamellrehvidega. Rehvid kannatavad suure vajaduse korral ehk ühe talve veel ära sõita. Veljed on väga hästi säilinud ja sirged ning lisaks neljale mis all veel ka viies pagasiruumis. Viies näeb välja täpselt nii, et see on heal juhul korra all käinud.

Kuivõrd alguses lasi klapikambri kaane vahelt õli välja, siis Saksa kiirteedel kiirusi väga katsetama ei hakanud. Korra sai proovitud ja 170 km/h välja vajutatud - õhu vihin läks suht valjuks, muidu ei mingeid emotsioone, värinaid vmt. Kütuseosuti hakkas ainult liiga kiirelt langema :D

Pilt

Autoga tulevikuplaane väga kaugele ei ole teinud. Kuivõrd hetkel jääb see suuresti igapäevaseks liikuriks, siis väga äärmuslikke asju juhtuma ei hakka. Plaanis on küll tagasihoidlike vahenditega natuke võimsust juurde meelitada ja ka originaalstereo märksa parema süsteemi vastu välja vahetada. Mis hiljem saab, eks aeg näitab.
Viimati muutis Rain, 31 Okt 2009, 19:32, muudetud 1 kord kokku.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Rain » 02 Sept 2008, 10:40

Saangi kohe esimesed uuendused ka üles panna.
Nimelt sai sisselaske õhukanalist eemaldatud nn "selka" mille ainus ülesanne paistis olevat õhku mitte läbi lasta. Ühtlasi sai ka sisselaskeklapi süsteem ära puhastatud.
Järgmiseks sai ära vahetatud pihustid, asemele tulid sellised mänguasjad:
Pilt
Bosch, Type 0-280-150-428
Flow = 196 to 220 cc/min @ 3 bar (100% duty cycle)
Impedance = 16 ohm
BHP rating (each inj) = 26-34 bhp (42 peak)

Plaanis on autole helisüsteemi tarvis peale ehitada nn "split-charge" süsteem, ehk siis panna kaks akut. Üks käivituse jmt tarvis, teine ainult helitehnika tarvis. Mõlemat laetakse auto geneka pealt aga tümpsutamisega mootori akut tühjaks lasta ei saa.
Selle tarvis sai ära tellitud ja täna kätte saadud 100A kannatav relee.
Pilt
Nüüd tuleks kõik see ka külge panna.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Tarmo » 02 Sept 2008, 12:50

tore pill, mis teha :)

Kasutaja avatar
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas kaups » 03 Sept 2008, 07:39

Nägin ka selle masina eile linna peal ära, väga ilus näeb välja :wink:
0 esiveolist, 8 tagaveolist.

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas legendaarne666 » 04 Sept 2008, 00:35

Väga ilus ja korralik auto paistab. Tundub et sul sai opelist kõrini :lol:

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Rain » 04 Sept 2008, 13:09

Parandus, opelitest... ehk siis mitmuses. Ja vastus on, et jah.
Hetkel Sierraga märksa rohkem rahul :)
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Kriss » 04 Sept 2008, 16:19

Kena auto.
Jõudu.
Mis auto hinnaks kujunes, koos toomisega??

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Rain » 04 Sept 2008, 17:22

Ei ole igaks juhuks kokku arvutanud veel :)
Eks see kuhugi 25-30k lähedale jäi, ma arvan.
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas kersti » 04 Sept 2008, 23:12

Oleks saanud ka tunduvalt odavamalt, aga oli vaja ju minna kahekesi lennukiga, liigelda rendiautoga ning teha kohapeal rohkem või vähem mõttetuid kulutusi. Aga eesmärk ei olnud mitte ainult Sierra toomine, vaid ka niisama road-trip ja reisimine.

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Rain » 08 Sept 2008, 19:47

Natuke tjuuningut jõudis jälle kohale..
Pilt

Teise väheolulise ja kõrvalise asjana õnnestus täna leida/ehitada asendustoru katalüsaatorite asemele..
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas IvoK » 09 Sept 2008, 09:49

Suht ainulaadne 3 ukseline sierra, väga korralik paistab.

nüüd siis meie foorumis 2 GT siera-t. :D
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Tarmo » 09 Sept 2008, 11:09

kaks on välja reklaamituid, kuid tegelikult võib neid ju rohkemgi olla

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas IvoK » 09 Sept 2008, 12:00

Võimalik. :D
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Priit » 09 Sept 2008, 15:16

Ovaalsed küljesuunad? Või saan ma millesti valesti aru?
Ja minu auto on ka mingite anmete järgi GT(et nagu mingi GT salongisisustus :D )
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC ´92 Rain

Postitus Postitas Tarmo » 09 Sept 2008, 15:44

ega gt'l muud polegi kui salong ;)

Suletud