Ford Sierra 2.0i GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6i CLX '90 - Janek
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" - Janek
Üle pika aja jälle garaažis. Mingi hetk avastasin, et tagumistel pidurisupportidel midagi nagu puudu... klambrid. Pole küll väga tähtsad asjad seal ilmselt, aga ei maksnud midagi ja võiks ju ikka komplektne olla. Nüüdseks korras.
Juhipoolse käsipidurihoova remontkomplekti tellisin ära, kuna eelmine aasta töökojas kiire "remontimine" tulemust ei andnud. Mõni nädalake tagasi võtsin ratta alt ning hakkasin probleemi lahkama, sest muidu asja ei saa kui ise ei tee. Hoob oli jälle kinni roostetanud, ujutasin WD40-ga üle ning lõpuks ka vana mootoriõliga. Veidike peksmist ning hakkas asi liikuma, paar korda ujutasin veel õliga üle ning liikus juba vabamalt. Vedru siiski väsinud juba, kaasreisijapoolne tõmbab ilusti piduri maha kuid juhipool pidi ise füüsiliselt kaasa aitama. Uued poldid supportidele homme ostma, kaks tükki hakkasid juba veidi üle keerama, aga sain siiski lahti.
Esipidurid tuleb samuti ette võtta, ühte ketast on klots seestpoolt ebaühtlaselt kulutanud. Eesmistele võtsin ka uued klambrid.
Positiivne on see, et pisinokitsemised ongi ainult jäänud selle käulaga. Kaugemas tulevikus palju keretöid ning siis saab juba tilu-lilu vaatama hakata.
Juhipoolse käsipidurihoova remontkomplekti tellisin ära, kuna eelmine aasta töökojas kiire "remontimine" tulemust ei andnud. Mõni nädalake tagasi võtsin ratta alt ning hakkasin probleemi lahkama, sest muidu asja ei saa kui ise ei tee. Hoob oli jälle kinni roostetanud, ujutasin WD40-ga üle ning lõpuks ka vana mootoriõliga. Veidike peksmist ning hakkas asi liikuma, paar korda ujutasin veel õliga üle ning liikus juba vabamalt. Vedru siiski väsinud juba, kaasreisijapoolne tõmbab ilusti piduri maha kuid juhipool pidi ise füüsiliselt kaasa aitama. Uued poldid supportidele homme ostma, kaks tükki hakkasid juba veidi üle keerama, aga sain siiski lahti.
Esipidurid tuleb samuti ette võtta, ühte ketast on klots seestpoolt ebaühtlaselt kulutanud. Eesmistele võtsin ka uued klambrid.
Positiivne on see, et pisinokitsemised ongi ainult jäänud selle käulaga. Kaugemas tulevikus palju keretöid ning siis saab juba tilu-lilu vaatama hakata.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" - Janek
ega ilma lahti võtmata ja seest puhastamata ei jäägi käima ja on vedru "väsinud"
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" - Janek
See õhtu lõppes üldse nii, et õnnestus juhipoolne vedrut kinnihoidev polt pooleks keerata ning ei taha pikemat aega seda autot näha Uus vedru liigutas palju paremini küll hooba, aga nojah.. mis katki, see katki.
05. 06. käisin garaazis ja see masin jääb seisma, kuna kere tahab liiga palju tööd. Võtsin veljed alt, aku maha, raadio välja. Toon omale korralikuma kerega Sierra. Eks vaatan, mis tulevik toob. Põhi/karbid korda ja talveks hooramiseks või juppideks.
05. 06. käisin garaazis ja see masin jääb seisma, kuna kere tahab liiga palju tööd. Võtsin veljed alt, aku maha, raadio välja. Toon omale korralikuma kerega Sierra. Eks vaatan, mis tulevik toob. Põhi/karbid korda ja talveks hooramiseks või juppideks.
Viimati muutis JanekE, 13 Juun 2018, 00:25, muudetud 1 kord kokku.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Tänane päev venis väga pikaks, sai mindud uuele autole teise Eesti otsa järele. Sõit tundus nii pikk, et ei teadnudki, kas üldse kohale jõuab
Kohtla-Järve on küll huvitav kant, nagu 90-ndate NSVL-i oleks sattunud
Mina olen autoga väga rahul, kere on viisakas ning üldpildis on autot hästi hoitud. Korralikul teel sõidab nagu siidi, midagi ei nagise ega kolise kuskil. Hämmastav 28 aastat vana auto kohta. Mootor on üsna lahja tõesti, maanteel peab möödasõitu ette planeerima ning hoogu enne koguma. Jääb nagunii igapäevaseks suveautoks. Tagasisõit möödus probleemideta, aeg-ajalt sai mõni paus tehtud ning igaks juhuks kapoti alla vaadatud. Vedelikke kuskile ei kadunud. Pärnusse tagasi jõudsime öösel.
Kokkuvõtvalt autost:
1.6 59kw mootoriga, Recaro istmed ette pandud (originaal tavaistmed anti kaasa), katuseluuki pole, kõik aknad vändaga, roolivõimendit pole (huvitav kogemus esimest korda ), kesklukku pole, elektriliselt reguleeritavad esituled (juhi oma liikus lülitit näppides, aga kaasreisija oma mitte. Peab uurima, kas üldse teine ka elektriline on), digitaalne kell, signalisatsioon. Rohkem lisasid nagu ei oskagi mainida.
Siin-seal pisemaid mõlke ja täkkeid on, kuid üldpilt on siiski väga viisakas.
Mõned pisemad mured tulid ka välja - raadio taga on jube juhtmeporno tehtud, mis vajab tõsist korrastamist.
- Juhiukselukk ei keera/ava ust väljast.
- Ette peab teised pidurikettad ja -klotsid panema, pidurdades võtab rooli korralikult lappama, eriti maanteel.
Õnneks "doonor" (roheline) vedeleb garaažis, niiet pole hullu.
- Hetkeplaanid on ees pidurid korrastada ning ülevaatusel ära käia.
Enne kiire hooldus:
õhufilter,
küünlad,
bensufilter,
mootoriõli + filter.
Peale seda mootoririhma vahetus. Siis peaks muretu olema. Saan oma vabad päevad lõpuks sisustatud.
Mõni pilt:
Täiustan teema esilehte ilmselt järgmine nädal piltide jms infoga.
Kohtla-Järve on küll huvitav kant, nagu 90-ndate NSVL-i oleks sattunud
Mina olen autoga väga rahul, kere on viisakas ning üldpildis on autot hästi hoitud. Korralikul teel sõidab nagu siidi, midagi ei nagise ega kolise kuskil. Hämmastav 28 aastat vana auto kohta. Mootor on üsna lahja tõesti, maanteel peab möödasõitu ette planeerima ning hoogu enne koguma. Jääb nagunii igapäevaseks suveautoks. Tagasisõit möödus probleemideta, aeg-ajalt sai mõni paus tehtud ning igaks juhuks kapoti alla vaadatud. Vedelikke kuskile ei kadunud. Pärnusse tagasi jõudsime öösel.
Kokkuvõtvalt autost:
1.6 59kw mootoriga, Recaro istmed ette pandud (originaal tavaistmed anti kaasa), katuseluuki pole, kõik aknad vändaga, roolivõimendit pole (huvitav kogemus esimest korda ), kesklukku pole, elektriliselt reguleeritavad esituled (juhi oma liikus lülitit näppides, aga kaasreisija oma mitte. Peab uurima, kas üldse teine ka elektriline on), digitaalne kell, signalisatsioon. Rohkem lisasid nagu ei oskagi mainida.
Siin-seal pisemaid mõlke ja täkkeid on, kuid üldpilt on siiski väga viisakas.
Mõned pisemad mured tulid ka välja - raadio taga on jube juhtmeporno tehtud, mis vajab tõsist korrastamist.
- Juhiukselukk ei keera/ava ust väljast.
- Ette peab teised pidurikettad ja -klotsid panema, pidurdades võtab rooli korralikult lappama, eriti maanteel.
Õnneks "doonor" (roheline) vedeleb garaažis, niiet pole hullu.
- Hetkeplaanid on ees pidurid korrastada ning ülevaatusel ära käia.
Enne kiire hooldus:
õhufilter,
küünlad,
bensufilter,
mootoriõli + filter.
Peale seda mootoririhma vahetus. Siis peaks muretu olema. Saan oma vabad päevad lõpuks sisustatud.
Mõni pilt:
Täiustan teema esilehte ilmselt järgmine nädal piltide jms infoga.
Viimati muutis JanekE, 13 Juun 2018, 22:25, muudetud 2 korda kokku.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Täna sõber likvideeris juhtmetearetise ning tegi viisakamaks. Raadio töötab ilusti nüüd, sisse läks mu vana hea Kenwood.
Esituled jah mõlemad elektrilised.
Esituled jah mõlemad elektrilised.
Viimati muutis JanekE, 10 Juun 2018, 23:13, muudetud 1 kord kokku.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Kui 1.6 cvh mootor siis mul escort rst plokikaas sinna pakkuda ja xr3 kahelõõriline weberi karpa. Näeb muidu sierra kohta libe välja küll
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Kui teine doonoriks läheb siis tõsta juba see dohc ringi punasele Mootori juhtmestiku pistikud peajuhtmestikuga sobivad kokku omavahel, et sellega peavalu ei teki. Muidu see vist päris hea kerega ja oli suht pikalt müügis 17'' softspokedega?
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Hetkel ei hakka mingit mootorituuningut ja vahetust tegema. Väidetavalt ülemise otsa remont tehtud sellele. Karpaga 1,6 CVH mootor jah. Töötab ilusti. Muid kulutusi veel omajagu teha
Seesamune, kere on väga hästi hoitud. Järgmine kuu käin kõik võimalikud kohad kerevahaga üle. Ilmselt läheb kesklukk ka peale, kui keeruline ettevõtmine pole. Veljed müügis ka, päris viisakad olid.
Seesamune, kere on väga hästi hoitud. Järgmine kuu käin kõik võimalikud kohad kerevahaga üle. Ilmselt läheb kesklukk ka peale, kui keeruline ettevõtmine pole. Veljed müügis ka, päris viisakad olid.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Hommikul jõudsin mõned asjad ära teha:
aku miinusklemm teine ning panin enda väiksema Excide aku peale ja suurema Varta jätan tagavaraks,
ette teised suunatuled (kunde oma ei tahtnud väga istuda, sätin millalgi pikemalt siis kui aega saan),
uued pirnid lähituledesse,
kojamehed,
juhipoolne klaasipesudüüs (ühest avast vedelikku ei tulnud, isegi pikemalt kasutades).
Piilusin ka karpakaane alla, õhufiltri uue ostma ja veidi puhastama.
aku miinusklemm teine ning panin enda väiksema Excide aku peale ja suurema Varta jätan tagavaraks,
ette teised suunatuled (kunde oma ei tahtnud väga istuda, sätin millalgi pikemalt siis kui aega saan),
uued pirnid lähituledesse,
kojamehed,
juhipoolne klaasipesudüüs (ühest avast vedelikku ei tulnud, isegi pikemalt kasutades).
Piilusin ka karpakaane alla, õhufiltri uue ostma ja veidi puhastama.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
See näeb nüüd tõesti sile auto välja küll
Kas tegu on selle sama Sierraga, mis oli okidokis juba väga pikalt müügis ?
Kas tegu on selle sama Sierraga, mis oli okidokis juba väga pikalt müügis ?
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Jah, ise vaatasin seda sama kaua
Hommikul peale tööd käisin ARK-is ning sellega korras.
Raunexist võtsin uue õhufiltri ning küünlad, õhtul vahetasin. Liigub paremini nüüd.
Jahutusvedelikku panin veidi juurde ning paisupaagi korgi võtsin teiselt autolt. Rooli vahetasin ka ära.
Üheks lisaks võib veel signalisatsiooni nimetada. Tahtsin autos ühte asja sättida, keerasin ukse lukust lahti ja avasin - hakkas undama
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Tegin väikse tellimuse:
õli- ja kütusefilter
klapikambrikaanetihend
karteri õlipunn + 4 vaskseibi tagavaraks
Castrol mootoriõli.
õli- ja kütusefilter
klapikambrikaanetihend
karteri õlipunn + 4 vaskseibi tagavaraks
Castrol mootoriõli.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Käisin täna ülevaatusel. Lambda näit ei tahtnud kuidagi paika minna, niiet peab selle ka uue ostma. CO oli 0
Veljed samuti härradele ei meeldinud, eest liiga väljas, hakati spetsiaalselt mõõtma. Originaal 14" rattad vaatama, kas või plekkveljed. Peaasi, et rehvid sõidetavad.
Muid probleeme ei olnud.
Jahutusventilaatorid ei tööta ka sellel autol.. Sierrade eripära vist. Otsevooluga toimivad. Aega leian, proovin teist temperatuuri andurit.
Sõber vedas täna kaablid autosse ning bassikõlar koos võimendiga läks sisse. Lisaks veetud juhtmed tagumiste kõlarite jaoks.
Uurisin juhiukselukku, kuid mina aru ei saanud, mis tal häda on et väljast võtmega lahti keerata ei saa. Kõik asjad tundusid oma koha peal, vaatasin teise auto pealt üle. Panin sama targalt uksepolstri tagasi.
Veljed samuti härradele ei meeldinud, eest liiga väljas, hakati spetsiaalselt mõõtma. Originaal 14" rattad vaatama, kas või plekkveljed. Peaasi, et rehvid sõidetavad.
Muid probleeme ei olnud.
Jahutusventilaatorid ei tööta ka sellel autol.. Sierrade eripära vist. Otsevooluga toimivad. Aega leian, proovin teist temperatuuri andurit.
Sõber vedas täna kaablid autosse ning bassikõlar koos võimendiga läks sisse. Lisaks veetud juhtmed tagumiste kõlarite jaoks.
Uurisin juhiukselukku, kuid mina aru ei saanud, mis tal häda on et väljast võtmega lahti keerata ei saa. Kõik asjad tundusid oma koha peal, vaatasin teise auto pealt üle. Panin sama targalt uksepolstri tagasi.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Juhul, kui peaks minema lambda andurit, siis mul seisab üks uus boschi oma riiulis. Ostsin selle, kuigi kasutusse ei läinud, sest vana lambda hakkas tööle. Juhul, kui vaja oleks, siis kirjuta postkasti.
Andur on ilma pistikuta.
Andur on ilma pistikuta.
Re: Ford Sierra 2.0 GT '91 aka "Saaga" & Ford Sierra 1.6CLX '90 - Janek
Sierral on jah vähe keerulisem vist lambdaga. Õige pistikuga on üldse uut saada? Pole veel uurinud.
'91 Sierra "GT", '90 Sierra & '90 730i