Sierra XR4i, 24V, RWD

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Tanel » 22 Aug 2011, 22:49

Ma ei saa enam midagi aru,viimati oli 4wd ja nüüd äkki RWD??
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas sõdurpoiss » 23 Aug 2011, 17:52

See viimati oli juba üsna ammu. Talvega sain kahest 4wd kastist jagu, rohkem mul neid polnud ja kevadel läks tagaveoliseks. 2,8 mootori otsas oli mul T-9 kast, kestis ilusti. Koos bob mootoriga panin MT-75, sellest sain suht kiirelt jagu. Siis viskasin T-9 alla tagasi ja mõne nädala pärast oli ka see küpse. Vahekasti kett on see mis alla annab. Kulub ja venib välja ja siis hakkab hammasratastel üle hammmaste hüppama ja väga koledat häält tegema. Uue keti hinnad algavad kuskilt 200 inglise naelast, ega muud lahendust ei näi olevat kui papp välja pritsida ja ära tellida. Talveks peab esirattad ka vedama saama.
Pilt

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Tanel » 24 Aug 2011, 10:22

Selge siis:)
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas oliver85 » 24 Aug 2011, 11:07

talumehed olla neile kettidele pinguti teinud

Kasutaja avatar
sepik
aktivist
Postitusi: 398
Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
Asukoht: vigala

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas sepik » 26 Aug 2011, 19:07

kas 4wd cossudel ka sama kast all?(sierra, escort)
sierra on sportauto

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jesper » 27 Aug 2011, 18:32

Sama tüüp (MT75), aga detailides (ülekanded, sisendnuut, väljundflants) on erinevusi. Ja noh neid originaalseid Cossie kaste lastakse ka suht rutiinselt õhku, nelikvedu nõuab nats hoolivamat sõidustiili.

Noh ja lõppkokkuvõttes kogu see raud on juba 15-20 aastat vana ja neid autosid reeglina ei osta säästliku sõidustiiliga vanapapid, eks nende eluiga saab millaski lihtsalt täis kah. Lahendused on olemas, aga suhteliselt kallid (suurusjärk 2000.- ja edasi, vt näiteks http://www.oppligermotorsport.com/index ... Itemid=205" onclick="window.open(this.href);return false; ).

Kasutaja avatar
sepik
aktivist
Postitusi: 398
Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
Asukoht: vigala

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas sepik » 27 Aug 2011, 21:00

üks tore leht jälle
ise olen oma 4wd küll paugutanud nii kuidas tuju on
kiirendust mõõtes mingi 8 starti järjest täiega ,isegi sidur ei andnud järgi.
aga eks ta lahja ka veel.
Kruusal pole muidugi rappinud
sierra on sportauto

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jaan » 30 Aug 2011, 00:51

Kas ma võin ka kasti teemadel rääkida? Escorti mees ju muidu. Lihtne, aga meibi kallis lahendus on kasti sisse uus laagrite kit ja korralik õli panna. Me kõik ju teame kuidas Tann sai oma 1,6cvh-ga ka nädalas korra difri stock 66kw-ga siledaks sõita. Samas Mihkli-onu lasi aasta aega tüüp-9 tillu, lillu kastile 180 vatti pähe koos launchidega, aga kestis nagu kulda. Mihkel muidugi ei pannud enda kasti ka uusi laagreid, vähemalt vahetas minu teada õli ära.
Sierra Is

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jesper » 30 Aug 2011, 10:05

Ah jah see on nii suhteline. Üks kast ja sidur ühe venna käes kestab terve elu, teine vend muudkui vahetab kõike ja ikka ragiseb ning libiseb. Võib-olla on viga sõidustiilis, võib-olla õlis, võib-olla teisel vennal lihtsalt ei vea kohe üldse.

A noh muidu Type 9 on kena küll, aga kuidas Mihkli-onu Subaru elab :)

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jaan » 30 Aug 2011, 12:36

Sellel olid mured stock 5-se käigukastiga kui Leedust 6-käiguse STI mudeli kasti tõime siis oli kõik vahva, kuni mootorisse kolks tuli.
Btw, et sierrameeste silmaringi vähe avardada siis teadmiseks, et Subaru kast tuli Leedust soodsalt. Peetud isend 36 tuhande krooni eest ja õli sinna kasti maksis 3l või oli 4L 2500 eek :lol:
Sierra Is

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jesper » 30 Aug 2011, 13:21

Nojah, selle Scorpa mootoriga erinevalt Cossiest või Subarust vähemalt seda muret pole et mingit märkimisväärset jõudu kuskilt tulemas oleks, seega ilmselt on mõttekaim järgmine romulakast alla visata ja näpud ristis hoida. Anoh ma pole mingi ekspert muidugi.

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas sõdurpoiss » 03 Sept 2011, 00:39

Mul on terve auto põhimõtteliselt romulajuppidest kokku ehitatud. Algne eesmärk oligi ju teha käepärastest tükkidest mingi odav kook, millega ei oleks kahju vahel ka lume hanges lõpetada.

Kuna sealt tõepoolest mingit märkimisväärset jõudu tulemas ei ole, siis tehnika tugevusvaruga probleeme ei ole, antud hetkel oli lihtsalt käigukasti vanus(läbisõit) see, mis tunda andis.
Peaks vist midagi viga olema, kui põllurallikale kalli raha eest läikivat käsitööd ostma hakkaks. Jesper vaatab asju muidugi proffessionaalse pilguga aga Oppliger Motorspordi tootevalik paraku Sierraclubi suunitlusega eriti kokku ei lange. :lol:

Järgi aidatud mootoritega cossud kipuvad tavaliselt kolmanda käigu hambaid välja juurima, see on üks põhjusi miks mitmed firmad neid "suure hambaga" gearkite pakuvad. Vahekastid kannatavad uue ketiga ka 500hj ära. Jesperi toodud lingil tundub et pakutakse ketti ainult koos step-off hammasratastega- et saaks originaal-esidiffriga kasutada aeglasema ülekandega tagadiffrit. Aga selle komplekti hinna eest saab uusi kette mitu tükki.

Romulakastidega ongi see jama, et ega sa ju ei tea mida sa sealt saad, viskad selle kasti alla, ja siis paari nädala pärast hakkab see kõrr-kõrr jälle pihta ja kett veninud. Kasti vahetust on kodus maa peal suht saast teha, seega niisama proovimise pärast ma ei viitsi seda enam teha.


Ahjaa, mul õnnestus lõpuks täiesti juhuslikult leida õige XR4 esistange. Nüüd vastu talve ilmselt külge kruttima ei hakka aga kevadel võiks täitsa teha.

Pilt
Pilt

Kasutaja avatar
sepik
aktivist
Postitusi: 398
Liitunud: 12 Sept 2007, 22:06
Asukoht: vigala

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas sepik » 03 Sept 2011, 10:01

ise olen mõelnud T5 (2wd cossu,mustang jne..)kastile kui väljaminekud kipuvad suureks minema.
Asvaldil toimib sierra tagaveolisena paremini.Ja seekast peaks Rohkem kannatama.
Pruuniga lagunes type9 sellest,et uus sidur ei lahutanud nii hästi kui vana ja kui üritad väga kiiresti käiku vahetada...
Algul hakkab 3käik raksuga käima ja siis võib lugema hakkata mitu käiguvahetust on jäänud

Tore oleks kõik need v6 kusagil kõrvuti panna
sierra on sportauto

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Jesper » 04 Sept 2011, 11:58

sõdurpoiss kirjutas: Peaks vist midagi viga olema, kui põllurallikale kalli raha eest läikivat käsitööd ostma hakkaks. Jesper vaatab asju muidugi proffessionaalse pilguga aga Oppliger Motorspordi tootevalik paraku Sierraclubi suunitlusega eriti kokku ei lange. :lol:
Ei vaata midagi mingi pilguga, nagu ma kirjutasin siis minu hinnangul peaks seal 200 või natuke rohkema hobujõu juures need romulakastid ka kenasti pidama, kui sõiduvõtted on viisakad. Selles suhtes et Cossiedel ju keeratakse stock 220 vms seal oli kohe esimese asjana 300-400 peale, noh ja siis on vast tõesti juba võimalik toore jõuga elusast rauast jagu saada.

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Sierra XR4i, 24V, RWD

Postitus Postitas Kristjan » 04 Sept 2011, 20:45

Kui käed küljes siis neid kaste ju küll mis kannatavad. BMW gettrag 260 ntx on kaunis tugev (rwd puhul) samas eks need ka vaikselt surevad hooldamatusetõttu. Samas t5 kast peaks tõesti olema kõva. Ma pole suurem kasti sõbar kuid see t5 mis cossu küljes oli kestis küll kenasti.

õli osas on kaks varianti kas oled jõudnud jaole õigel ajal või siis mitte. kui kastis on ikka juba supp siis need laagrid on seal ka kandiliseks kulnud ja kui nüüd paned sinna vedela õli siis ei kesta see pidu pikkalt. kui veab siis saad veel kauniks asja. (ntx t9 ju ei ole mõeldud kasti õli vahetust) jne

ülidselt on fordiga keeruline racing on küll veres aga tänava pill pole ikka ehitatud edasiseks arenduseks. ja see mis kestab maksab big money. selles osas pani aix täppi
Pilt
sierra mk I 5d

Vasta