Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Kasutajate pikendused
Suletud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 10 Nov 2014, 10:09

Mootor auto peal ja töötab, algul oli tükk jebimist kuna õhulugeja pistik ununes lahti. Nüüd natuke aega end tagasi hoidma, kuid kergem karpa hooratas muudab selle raskeks :p

Kasutaja avatar
tõnn
aktivist
Postitusi: 210
Liitunud: 12 Mai 2007, 20:11
Asukoht: Tallinn

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas tõnn » 10 Nov 2014, 15:15

Mitu kaalu karpa oma kergem on?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 11 Nov 2014, 02:23

pean otsima, äkki kirjutasin kuskile ülesse, kilo umbes

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 16 Nov 2014, 15:55

Pilt
autos näeb välja selline
järgmine nädal üritan tööjuures nukaratta kah õigesse asendisse lasta teha, siis peaks täitsa hea saama

estex
aktivist
Postitusi: 317
Liitunud: 07 Okt 2006, 22:54

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas estex » 17 Nov 2014, 15:09

Tarmo kirjutas:Pilt
autos näeb välja selline
järgmine nädal üritan tööjuures nukaratta kah õigesse asendisse lasta teha, siis peaks täitsa hea saama
Päris hea :D Soovitan väljalaske kollektorile "sokid" jalga tõmmata, siis ei sulata jahtusvedeliku torusid ära.
24v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 18 Nov 2014, 16:46

Äkki mädaneb maha sokkidega?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 26 Nov 2014, 22:33

nukarattaga oli selline vahva lugu et polnudki vaja uusi kiilu sooni teha. vaatasime tööjuures et hammas on natuke nihkes ja kui tagumine külge ette keerata siis ongi nukk täpselt selles kohas kus tehas teda näha tahab. küll aga on selle märke pleki küljes nagad ja ratta küljes padja mis omavahel korraliku distantsi tekitavad kuiratas valepidi panna, lisaks veel muidugi ka see et keskava ümber olev metall on 2mm offsetiga. ehk siis sammud hoopis treiali juurde kes mure lahendas nii patjadelt kui ka keskelt.

kuna sussi tahaks ju lasta ja naelu ei taha ümaraks teha oli vajadus teise komplekti talve rataste järgi. kuna mul nii väikese diameetriga rattaid garaazis rehvivirnas pole ega 15 tolliseid plekk ka mitte et sinna 195/65 peale suruda, siis tuli appi sõber Sigmar kel olid sõber Bomschi sierra alt jäänud puuriidale vedelema ühed jõhkrad 185/70 r14 balloonid, saigi siis need öösel veljele surutud, nüüd saab rahulikult sussi lasta. hommikul tööle minnes oli liiklus nii aeglane et väga ei saanud arugi viskamisest, alla 70 oli kiirus, kuid tagasi tulles sai lausa 90 maanteel sisse, raisk tahtis rooli tagant ära visata, lasin siis täna priimarko juures esimesed rehvid ära tasakaalustada, üks tahtis 110/35g teine 10/60g. tagumistele ei hakanud raha raiskama, kuna esiteks üks on kuskil virna all olnud ja näeb välja nagu diagonaal rehv, ning käitub kah nii vedelat, ja teine põleb kiirelt koos sellega, seejärel liiguvad esimesed taha ja ette mõtlen siis midagi välja.
lisaks tööraha andmisele näitasin sõber Markole ilusat kapoti alust ja tulin ta soovile sussi lasta vastu. tagurdasin tänava äärde ja panin sussid põlema, ootasin kuni osad autod olid mööda läinud ja siis jälgides peeglist tagant tulevaid ja küljeaknast küljepealset olukorda ühtlustasin sujuvalt, samal ajal kummi põletades, kiiruse ülejäänud liiklusega ja olingi ilusasti liikluses. edasi sõitsin peaaegu rahulikult koju

huligaan :D

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas rinu » 26 Nov 2014, 23:16

Mul oli ka tahtmine naelu kasutada aga krt neist hakkaks kahju. Mingi aeg andsid mulle komplekti rehve poolmuidu, pole neist jagu saanud veel. Nüüd raudselt kirusid taga, oleks omal vaja olnud :D

Kasutaja avatar
erx
aktivist
Postitusi: 291
Liitunud: 28 Nov 2007, 02:24
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas erx » 27 Nov 2014, 01:26

See kaanelt 2mm maha võtmine annab märgatavat edu või rohkem edevuse pärast?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 27 Nov 2014, 02:05

ma nüüd ei oskagi kohe öelda mis mida teinud on, kuid lõpptulemusena on kergem rehve praegu aurustada küll. lisaks kaane 2mm maha võtmisele on hooratas kah kilo kergem. port matchingut sai kah tehtud ja nukk sai pandud vähem kulunud.
kokkuvõttes pole see auto selle pintoga varem nii hästi liikunud

aga noh see kaante õhemaks ajamine toimus juba eelmisel sajandil, selle kohta saad ju lugeda how to power tune ford sohc 4 cilinders pinto cosworth engines ja how to modify ford sohc engines

oleks mõõtnud ennem ja pärst tulemust kuskil dünos siis oleks ilmselt targem. gpsiga täna mõõtes 0-100 sain isegi 9,9s, kuid kes teab kui täpsed need telefonid ja gepsud on

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 06 Dets 2014, 21:27

auto all käies avastasin ühe õli lekke :S ainus simmer mis vahetamata jäi, kuna jagaja võlli simmerile varuosad kataloogist vastust ei tulnud, muidugi kokku paanes mõõtsin et nuka simmer täpselt samas mõõdus. eks peab kunagi jagaja simmeri siis ära vahetama
veel on mure nuka märgi plekiga, need kuradi pleki distants painded on täpselt sellise kauguse peal nüüd, et teeb rõvedat häält nagu klapp tiksuks, eks peab neid natuke maha võtma

aga muidu sõita on much fun, so drift

kalle211
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 08 Dets 2013, 01:10

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas kalle211 » 07 Dets 2014, 01:59

See mootor käiks veel väga ilusti ka 4,8 kg hoorattaga. Oma sirjel sai alustuseks hooratas 9,6 kg pealt 4,8 kg peale treida ja proovides tunduvalt parem kohe, siis süüdet ka varasemaks ja siis lajatas ikka hetkega piirajasse.Hiljem sai plokikaant ka 1mm jagu madalamaks lihvitud. Siis oli veel äkilisem.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Henn » 08 Dets 2014, 09:29

Tarmo kirjutas:aga muidu sõita on much fun, so drift
Tartus võiks tava takso teenus ka samal tasemel olla :mrgreen: , tänud radika eest.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 08 Dets 2014, 17:54

:lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford Sierra 2,0 iS 89 Tarmo

Postitus Postitas Tarmo » 21 Sept 2015, 16:04

Sai rooli latt ära vahetatud võimuta variandi vastu kuna see oli käe pärast ja võimuga niikuinii ei meeldinud ülevaatajatele puuduva pumba pärast ja noh üks sisemine ja üks välimine rooli ots oli kah läbi

Suletud