Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Kasutajate pikendused
Vasta
martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Ford P100 1.8TD ->2.0DOHC

Postitus Postitas martinjev » 07 Mär 2013, 12:04

Teen siis juttu oma masinast natuke...
novembri lõpus sain kätte oma P100
Pilt
Pilt
Müüja jutujärgi oli auto plokikaane tihendi rikkega, mis tõesti läbi oligi. Minumeelest oli kaant maha võetud hiljuti ja vana tihendiga kokku pandud... mõni ime siis et ta läbi läks. Tihend vahetatud ja üht-teist veel lapitud, sai auto liikuma.
Hetkel suurimaks probleemiks on tagasilla laagrid mis läbi. (ilmselt on originaal õli sees ammu juba "hapuks" läniud ja see laagrid nahka keeranud)
Pilt

Kuna P100-l taga mingi Atlas tüüpi vana inglise sild siis sellele uute laagrite otsimine läheb minujaoks mõtetult kalliks. Korra plaanisin Transiti silla panna aga ilmselt jääb ka see esialgu ära. Originaal laagrite hinnaga ostsin hoopis kasutaja dts-i sierra doonoriks millelt plaan võtta tagasild, uksed, Mk III sisu ja muud mudru. Ühesõnaga lähen keerulisemat teed uue silla paigaldusega :D
Vaikselt mõlgub mõttes üldse et vb tõstkas hoopis kogu DOHC mootori koos automaatkasti ja muu mudruga sierralt P100-le ümber. Polegi automaatkastiga P100 varem kohanud :)
Aga kindlat pole veel midagi.
Hetkel seisab auto hoovil ja ootab kevadet.

Pilt
Enne laiali harutamist tahan veel ära kasutada tema pea 1100kg kandejõudu ja ümbermaja vähe killustikku ja mulda tassida :D
Salongi sai käetugi ära pandud ja mõned plastikvidinad mis puudu olid, muud esialgu harutama ei hakka.
Pilt

Tuleviku mõtted on kõigepealt tagasild ümber teha, siis saab näha kuidas 1,8 TD käitub kiire diffri otsas. Kui on hea siis vb jääb, kui ei siis läheb dohlakas koos A4LD-ga vahele. Suveks vaja veel uusi esitiibu ja stanget, kasti natuke keevitada (eriti tagaluugi ülemine serv)
Viimati muutis martinjev, 02 Okt 2014, 11:06, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Tarmo » 07 Mär 2013, 12:45

stangeks sobib cossu stange ;)
suveks peaks mul üks müüki kah minema
suunad on maitse asi aga ma paneks valged
4*108 valemiga saad siis hunniku velgi kah valikusse. kui juba sierra sild taha saab siis nelikuks ;)

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas martinjev » 07 Mär 2013, 12:47

Cossu oma oleks nagu maasikas :)

OnkelMats
fanaatik
Postitusi: 753
Liitunud: 30 Juun 2012, 10:59

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas OnkelMats » 07 Mär 2013, 17:11

Nagu ka SR-is sai mainitud, siis kadedaks ajab.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Tarmo » 07 Mär 2013, 19:51

eks ma siis pakun sulle kui müüki minema hakkab

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Jesper » 07 Mär 2013, 20:12

Ma võin selle vana ja koleda ja katkise Atlase täitsa puhtast ligimesearmastusest sul jalust ära tarida. Ja et garaažis koht päris tühjaks ei jääks, siis sinna asemele näiteks natuke õlut või muud meeldivat jooki maha laadida. Tegelt ka.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas martinjev » 08 Mär 2013, 12:27

Mootor karjub cooleri järgi... hetkel on turborõhk ka ca 1,4BAR, nähtavasti põdrad on ise peale kruttinud. Kuidas see stock mootorile mõjub ka?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Tarmo » 08 Mär 2013, 13:08

valgekotkas vist eksperimenteeris siin 1,8td'ga

Kasutaja avatar
doker
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 23 Mai 2011, 20:53

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas doker » 08 Mär 2013, 15:48

Täitsa vägev aparaat :)

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas ValgeKotkas » 08 Mär 2013, 23:54

Juttude järgi nii ~1,25 bar on turbole OK ja ei lühenda väga eluiga, kuid üle selle minevat talle raskeks. Eks ta vast puhtalt kuuma puhu juba seal, pisikene "low-pressure turbo" teine vist siiski.
Mootor on niikunii paras peldik, mis seal ikka selle pärast muretseda :D (just käisin Test-rem'is, kus öeldi, et nendearust see 1.8 on ikka täiesti inseneride abordijäänus, seevastu 1.6 olla väga äss. Starter ülinõrk, surved liiga kõrged,pumbast pole mõtet rääkida)

Kade +1. Kui äge kupee :mrgreen: see ikka. Napilt oleks ka sellise saanud :(
Venikummi

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas martinjev » 09 Mär 2013, 10:35

Kusjuures vastava diffri ja Type9 kastiga on hetkel täitsa tubli see mootor. Pöörded on ainult kõrgevõitu trassil. Ma ise kahtlustan et sellise turborõhuga liialt piitsa andes on varsti kas järjekordselt plokikaanetihend või vähemalt pumba segu rikastus membraan varsti läbi.

Eile sain mootorikraana tagasi, lähiajal kui aega saan, tahaks kasti maha võtta et paremat ülevaadet olukorrast saada.
Üks palve ka: kui kellegil vedeleb Sierra tagasild kuskil garaasis siis äkki saaks üle mõõta tema vedrude vahekauguse(vedru keskelt) ja esimeste kerekinnituspoltide vahekauguse. :)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Tarmo » 10 Mär 2013, 21:56

krt et eile ei lugenud, oleks saanud sulle täna hommikul pilti teha kasvõi koos mõõdulindiga
milline see 1,6d mootor sierral on?

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas ValgeKotkas » 10 Mär 2013, 21:57

Noh, 1.8 pole ka ainult Sierra mootor eksole ;) Jutt oli Fordidest.
Venikummi

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas martinjev » 11 Mär 2013, 11:24

Teisest foorumiteemast:

Teemasse: kas sul on ka nii, et kuskilt poolest bar'st hakkab tõmbama alles? Kustkandist spool ja max-rõhk saavutatakse?
Max rõhu saan ikka 3. või 4. käiguga täisgaasiga kiirendades. Alla poole Bar erilist tõmmet pole ma ühegi diisliga tundnud.

Volkswageni 1,9TDI mootorile loomulikult lähedale ei saa see sierra 1,8TD aga võrreldes Volvo V40 1,9TD-ga on nagu väänet rohkem... Aga eks see võib sõltuda ka peaülekandest.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Ford P100 1.8TD

Postitus Postitas Tarmo » 14 Mär 2013, 14:27

huviytav kas scorpa sild parem valik poleks olnud taha, suurem differ, aeglasem ülekanne, stabikas ja veidi laiem.

Vasta