Ford Sierra '87 2.0 77kw - sinilinnu
Ford Sierra '87 2.0 77kw - sinilinnu
Tervist!
Olen taas foorumis aktiivne. Ilmselt küll halva mainega, kuid vast saab asja parandada, seda enam, et asi on klaarimisel ja möödunud juba paar aastat.
Hiljuti sai Ford Focus garaaži aetud ja oma esimene (ja oma raha eest) auto soetatud.
Tegemist siis sinise sedaankerega 2.0 77kw karpaga + gaasiseade, 87.a
Ostetud sai ta ühe vene mehe käest, Mustamäelt. Olnud müüja kasutuses alates 2002.aastast ning viimased aastad põhiliselt seisnud, olnud varuautoks. Ülevaatuse läbis igatahes puhtalt.
Kere on suhteliselt korras, pindmist roostet väga vähe. Põhi iga 2-3a tagant mastiksiga üle tehtud, samuti ka mootoriruum on puhas ja korras. Kuid see nädalavahetus tagumist rehvi vahetades selgus kurb tõsiasi, et karp enam ei pea, ehk tung tungis karpi sisse. Seega varsti peaks hakkama keevitamist praktiseerima.
Hetkel tehtud nipet-näpet:
-vene porr välja visatud: sinine valgustoru salongi laes ja karvased tiigrimustriga istmekatted.
-tehasekleeps küljelt maha kraabitud (igavene kebens, osaliselt oli lakikorra all)
-uksehelkurid eemaldatud
-lisatulede kaitsmed ära visatud
-armatuuris sinised ledid "auke" valgustama pandud
-Streetmeet kleepsud, mis on must be
-õhuvõtuava võre sai ära värvitud
-stange avadesse võred
-uus generaator
-uus aku
-uus jagajakaas ja juhtmed
- 4 komplekti rehve sai soetatud plekkvelgedel (13")
-spidoplokki näppisin natuke, kuid ei tulnud just päris see, mida tahtsin
Suutsin ka juba autot veidi lõhkuda, kuna kodus kallakul seistes sai käsipidur kuidagi halvasti peale ja ühel hetkel lihtsalt sain aknast vaadata, kuidas veereb ilusti meie ühe kõige vanema traktorikäru poole...
Vasak esitiib ja valged suunatuled läksid.
Kuid esitiib, uus stange ja võre on juba broneeritud ja kolmapäeval on juba Tallinnasse juppide järele sõit.
Veidi nalja, ehk kursaõde parandas auto ära
Hetkel siis plaanis paari nädala jooksul:
-kempi differ
-laiendatud 13" plekkvelg
-lisatäistulede pirnid sisse
-niiskus tuledest välja
-uus kapott, juhipoolne esitiib ja iluvõre
-tagumised rattalaagrid
-volvo 740 ventikas külge
-uus sidur
-pidurite õhutamine
Kui kellelgi õpetussõnu pidurite õhutamise ja sidurivahetuse kohta, siis on need vägagi teretulnud.
Edit: kustutasin nö "vigased pildid" ja muutsin teema pealkirja
Olen taas foorumis aktiivne. Ilmselt küll halva mainega, kuid vast saab asja parandada, seda enam, et asi on klaarimisel ja möödunud juba paar aastat.
Hiljuti sai Ford Focus garaaži aetud ja oma esimene (ja oma raha eest) auto soetatud.
Tegemist siis sinise sedaankerega 2.0 77kw karpaga + gaasiseade, 87.a
Ostetud sai ta ühe vene mehe käest, Mustamäelt. Olnud müüja kasutuses alates 2002.aastast ning viimased aastad põhiliselt seisnud, olnud varuautoks. Ülevaatuse läbis igatahes puhtalt.
Kere on suhteliselt korras, pindmist roostet väga vähe. Põhi iga 2-3a tagant mastiksiga üle tehtud, samuti ka mootoriruum on puhas ja korras. Kuid see nädalavahetus tagumist rehvi vahetades selgus kurb tõsiasi, et karp enam ei pea, ehk tung tungis karpi sisse. Seega varsti peaks hakkama keevitamist praktiseerima.
Hetkel tehtud nipet-näpet:
-vene porr välja visatud: sinine valgustoru salongi laes ja karvased tiigrimustriga istmekatted.
-tehasekleeps küljelt maha kraabitud (igavene kebens, osaliselt oli lakikorra all)
-uksehelkurid eemaldatud
-lisatulede kaitsmed ära visatud
-armatuuris sinised ledid "auke" valgustama pandud
-Streetmeet kleepsud, mis on must be
-õhuvõtuava võre sai ära värvitud
-stange avadesse võred
-uus generaator
-uus aku
-uus jagajakaas ja juhtmed
- 4 komplekti rehve sai soetatud plekkvelgedel (13")
-spidoplokki näppisin natuke, kuid ei tulnud just päris see, mida tahtsin
Suutsin ka juba autot veidi lõhkuda, kuna kodus kallakul seistes sai käsipidur kuidagi halvasti peale ja ühel hetkel lihtsalt sain aknast vaadata, kuidas veereb ilusti meie ühe kõige vanema traktorikäru poole...
Vasak esitiib ja valged suunatuled läksid.
Kuid esitiib, uus stange ja võre on juba broneeritud ja kolmapäeval on juba Tallinnasse juppide järele sõit.
Veidi nalja, ehk kursaõde parandas auto ära
Hetkel siis plaanis paari nädala jooksul:
-kempi differ
-laiendatud 13" plekkvelg
-lisatäistulede pirnid sisse
-niiskus tuledest välja
-uus kapott, juhipoolne esitiib ja iluvõre
-tagumised rattalaagrid
-volvo 740 ventikas külge
-uus sidur
-pidurite õhutamine
Kui kellelgi õpetussõnu pidurite õhutamise ja sidurivahetuse kohta, siis on need vägagi teretulnud.
Edit: kustutasin nö "vigased pildid" ja muutsin teema pealkirja
Viimati muutis sinilinnu, 28 Okt 2015, 00:22, muudetud 2 korda kokku.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Pildid jäid ikka marusuured, Tarmo, oskad äkki aidata?
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Milleks blokkdiffer?
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
See OZ sõitis rallit Linnuvabriku vahel päris pikka aega
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Igapäeva kasutuses algaja autojuhi käes pole hea mõte keevitatud differ. Tungimiseks on soovitav kasutada ees poolraame ja taga silla kinnitust, need lihtsalt tugevamad
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Olen keevitatud difriga omajagu sõitnud. Tükk aega tahtis harjumist ja harjutamist, et talvel ristmikul pöörates auto otse ei läheks ja libeda ning kurvilise tee peal väga palju piruette ei teeks. Lisaks veel, kui ülevaatuseonu autot piduristendil proovima hakkab, tõstab ta kohe kisa, et selline pull on keelatud. Kuna talvel ei saa keevitatud difriga kuidagimoodi vajadusel ka viisakalt sõita ning suvel murrab see poolasse ikka päris kenasti, kasutan ise lsd difrit. Pole küll, nagu päris, aga minu meelest kena kompromissvariant.
esivedu tähendab tõmbamist
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
lsd'sse kettaid juurde ja peab kah kenasti
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Pildid on ainult sõpradega sheeritud? Tahaks ka näha.
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Kempi diffrit ikka ei tule, vaatab ja sõidab selle talve ilusti ära, eks näha ole mis saab. Ma ei tea kas sellist asja olemas on, aga jube moos oleks, kui saaks lülitada, et differ peal ja lahti. Praegu muude asjadegagi tegemist.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Ostuhetkel:
Enne: (pärast pildi saab vast homme, unustasin valmis saades pilti teha )
Loodan, et pildid nüüd näha.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Ühel hetkel otsustas mu sumps ka leegid panna alt, õnneks sõitsin just ühel kivisel kruusateel, oli vast 30 km/h sees, mitte rohkem, võttis vaid stange nurgast kaasa, vno tõmbas katki, nii, et ta koopa poolses kinnituses vaid kinni oli.
Maha jäi ta umbes 3-4 aeg öösel Rannu kandis, hiljem sõitsin 55 km Aimlasse veel sellega, kõrvad undasid, kui kohale jõudsin. Igaks juhuks panin 40l paaki, kõik osade raha läinud nagu naksti. Kuid eks nüüd see nädal saab järgi minna osadele. Järgmisel päeval läksime mu poisi autoga sumpsile järgi. Päris naljakas oli vaadata, kuidas pisukese Škoda Felicia katusel sumps on, mõlemast otsast üle. Aga tiksusime ilma komplikatsioonideta ilusti Aimlasse ära.
Maha jäi ta umbes 3-4 aeg öösel Rannu kandis, hiljem sõitsin 55 km Aimlasse veel sellega, kõrvad undasid, kui kohale jõudsin. Igaks juhuks panin 40l paaki, kõik osade raha läinud nagu naksti. Kuid eks nüüd see nädal saab järgi minna osadele. Järgmisel päeval läksime mu poisi autoga sumpsile järgi. Päris naljakas oli vaadata, kuidas pisukese Škoda Felicia katusel sumps on, mõlemast otsast üle. Aga tiksusime ilma komplikatsioonideta ilusti Aimlasse ära.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Aah, üks mure veel.
Sumpa sai ilusti alla keevitatud tagasi, küll veidi vale nurga all, sest nüüd on ta ikka päris maadligi omadega ja originaalkinnitusi ka ei ole hetkel, kuid praegu kärab kah. Kuna terve sumbuti pikkuses oli kõik kinni keevitatud ja puhas metall ja mitte mingisugust järeleandmist ei saanud tekkida kuskilt, sai ka sukk vahele keevitatud, vast ei vääna nüüd nii hullusti.
Sain vast viis km ilusti sõidetud, tuju päris hea, et peale tervet nädalavahetust jebimist auto taas korras, kui tundsin, et nagu hakkaks küte otsa saama. Jõud kadus tagant ära ja hakkas turtsuma. Ise mõtlesin, et ei saa võimalik olla, sõidetud vaid u 60km ja 40l ju ometigi tankisin, nii palju ikka küttekulu ei saanud suurem olla. Tiksusin siis vaikselt edasi, lükkasin korra viimase gaasi peale ka üle, kuid samamoodi, nagu konn all, turtsub ja hüppab. Siis katsetasin, vähese gaasiga hüppab, tahab välja surra, keskmise gaasiga kuidagimoodi püsib elus ja kogub vaikselt kiirust ning põhjagaasiga jälle hüppab.
Siis öö ta seisis, hommikul proovides pea toimis, alla 2-2,5k pöörete turtsus vähe ja siis tuli jõud taha ja sõitis normaalselt, kuid mingi hetk jälle hakkas vanaviisi turtsuma ja seda nüüd mitu korda.
Sai erinevate teadjatega räägitud, proovitud kõike, kontrollitud küünlaid, karpa läbi puhutud, neutraalis torud tühjaks ja bena uuesti peale, jagajat näpitud jne, kuid ei, tujutseb ikka. Mõte täitsa koos omadega.
Kui kellelgi sama probleemi olnud, või teab lahendust, siis andke märku. Päris kebens on sõita sellega, Viljandist Säreverre sõites ja Tln-Tartu maanteele vasakpööret tehes, kolm autot taga oli ikka päris häbi, tuuritasin rämedalt, paukus ka veel, et üldse mitte koha peal välja surra, ootasin vast paar minutit, et tee piisavas pikkuses vaba oleks, lõpuks pidin ikka täispööretel ja saba liputades kohalt minema... Möödasõitudel samuti, sidur alla, gaas põhja, paar pauku ära ja sidurit libistades saab veidi kiirendada.
Sumpa sai ilusti alla keevitatud tagasi, küll veidi vale nurga all, sest nüüd on ta ikka päris maadligi omadega ja originaalkinnitusi ka ei ole hetkel, kuid praegu kärab kah. Kuna terve sumbuti pikkuses oli kõik kinni keevitatud ja puhas metall ja mitte mingisugust järeleandmist ei saanud tekkida kuskilt, sai ka sukk vahele keevitatud, vast ei vääna nüüd nii hullusti.
Sain vast viis km ilusti sõidetud, tuju päris hea, et peale tervet nädalavahetust jebimist auto taas korras, kui tundsin, et nagu hakkaks küte otsa saama. Jõud kadus tagant ära ja hakkas turtsuma. Ise mõtlesin, et ei saa võimalik olla, sõidetud vaid u 60km ja 40l ju ometigi tankisin, nii palju ikka küttekulu ei saanud suurem olla. Tiksusin siis vaikselt edasi, lükkasin korra viimase gaasi peale ka üle, kuid samamoodi, nagu konn all, turtsub ja hüppab. Siis katsetasin, vähese gaasiga hüppab, tahab välja surra, keskmise gaasiga kuidagimoodi püsib elus ja kogub vaikselt kiirust ning põhjagaasiga jälle hüppab.
Siis öö ta seisis, hommikul proovides pea toimis, alla 2-2,5k pöörete turtsus vähe ja siis tuli jõud taha ja sõitis normaalselt, kuid mingi hetk jälle hakkas vanaviisi turtsuma ja seda nüüd mitu korda.
Sai erinevate teadjatega räägitud, proovitud kõike, kontrollitud küünlaid, karpa läbi puhutud, neutraalis torud tühjaks ja bena uuesti peale, jagajat näpitud jne, kuid ei, tujutseb ikka. Mõte täitsa koos omadega.
Kui kellelgi sama probleemi olnud, või teab lahendust, siis andke märku. Päris kebens on sõita sellega, Viljandist Säreverre sõites ja Tln-Tartu maanteele vasakpööret tehes, kolm autot taga oli ikka päris häbi, tuuritasin rämedalt, paukus ka veel, et üldse mitte koha peal välja surra, ootasin vast paar minutit, et tee piisavas pikkuses vaba oleks, lõpuks pidin ikka täispööretel ja saba liputades kohalt minema... Möödasõitudel samuti, sidur alla, gaas põhja, paar pauku ära ja sidurit libistades saab veidi kiirendada.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
Mainin veel ära, et vahepeal sai proovida Volvo 740 ventikat külge aretada, kuid ei lähe läbi, sest Sierra wisco veab ka veepumpa ringi, kuid Volvo oma mitte.
OnkelMats, milline see ralli välja nägi, nagu rets või selline... enamvähem veel?
Üha enam viib mõttele, et peaks kiiremas korras igaks juhuks kuskile sillastendi ronima.
OnkelMats, milline see ralli välja nägi, nagu rets või selline... enamvähem veel?
Üha enam viib mõttele, et peaks kiiremas korras igaks juhuks kuskile sillastendi ronima.
'87 2.0 77kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Ford Focus '04 1.6 74kw
Re: 2.0 OHV - sinilinnu
kindel wesinilinnu kirjutas:OHV .
ohc ikka
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen