1990 Ford P100, Tets
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Eelmisel aastal laenasin oma Sierrat nädalakeseks sugulasele, enne näitasin kenasti ära isegi selle, kuidas uksed lukku-lahti käivad. Helistab siis varsti kuskilt poe eest, et ei saa uksi lukku. Ma ei osanud kohe muud soovitada, kui et keera võtit kõvemini. Seepeale kostis telefonist, et läkski lukku. Igaks juhuks soovitasin veel, et kui lahti ei tule, keera samamoodi kõvemini.
Kui võrdlen oma kahte Sierrat, siis rohkem sõitnud ja kulunuma võtmega isend tahabki veidi kõvemat võtmepööret, et see ukselukule soovitud mõju avaldaks. Ei oska arvata, tuleb see võtme ja luku kulumisest või aastatega kogunenud mustusest. Viimast silmas pidades olen lukku igasuguste lukupuhastusvahenditega läbi pesnud küll, aga mõju on olematu. Lammutma ei viitsi hakata, vahetan siis parem komplekti välja.
Kui võrdlen oma kahte Sierrat, siis rohkem sõitnud ja kulunuma võtmega isend tahabki veidi kõvemat võtmepööret, et see ukselukule soovitud mõju avaldaks. Ei oska arvata, tuleb see võtme ja luku kulumisest või aastatega kogunenud mustusest. Viimast silmas pidades olen lukku igasuguste lukupuhastusvahenditega läbi pesnud küll, aga mõju on olematu. Lammutma ei viitsi hakata, vahetan siis parem komplekti välja.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Võtmed kuluvad liiga ära, sellepärast ei keera enam nii nagu võiks.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Parempoolsel lõdvikul oleva anduri pistik ei anna ühendust, see paneb käima ventika. Küünlad on vahetatud kevadepoole.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Kui asi anduris, siis selge, ajutiselt võib kasvõi otse panna. Küünaldega jah... külmkäivitusel oli küll selline mulje, et eelsüüde kohati puudulik. Ah vahet pole ka, jäävad siis varuks.lauren kirjutas:Parempoolsel lõdvikul oleva anduri pistik ei anna ühendust, see paneb käima ventika. Küünlad on vahetatud kevadepoole.
- Ken Pallav
- aktivist
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Dets 2011, 06:16
- Asukoht: Harjumaa
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Nii on jah. Endalgi ühel mk2 Sierral ükski lukk ei töödanud, määrisin ja jändasin ja ei hakanudki tööle, kuni lasin uue võtme teha, ja toimisid kõik lukud.keegi334 kirjutas:Võtmed kuluvad liiga ära, sellepärast ei keera enam nii nagu võiks.
1995 Lexus LS400
1986 Ford Sierra iS mk1
1986 Ford Sierra iS mk1
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Sai siis esimene putitamispäev tehtud. Vahetatud termostaat, eelsüüteküünlad ja kütusefilter. Kõige rohkem janti oligi selle filtri vahetusega, no ei saa õhku kätte, lõpuks peale poolt pudelit brakecleanerit võttis eluvaimu sisse. Igatahes tundub, et nüüd käib sutsu pehmemalt, pigem ikkagi tundub. Kuumaks kipub ikka minema, on vent järel või mitte, vahet pole. Radikal läheb soojaks ainult ülemine serv, vist umbes. Sellist asja panin ka tähele, et kui mootor seisma jätta vajub temperatuuri seier jube alla, min märgist nii umbes pool senti allapoole. Kas nii peabki olema, Sierral jääb mul ta alumise kriipsuni? Kus sel 1.8 masuudikal see kella andur asub, mingeid pistikuid võtsin ära, aga kella näit ei muutunud?
Ikkagi see diisel on saatanast, ei ole õige asi. Mõte liigub bensuka poole, eelmise omaniku käest küsisin mootori vahetuse kohta, ei pidanud probleemi olema, et Sierra 2.0 77kw koos käigukastiga peale panna. Vedeleb üks selline. Hooldusraamatu järgi oli originaalis ka bensiinimootor.
Nüüd jäi kripeldama see tagasilla küsimus, ega see ometi vahetatud pole. Diislil ja bensukal olevat need ülekandearvud erinevad?
Pikk jutt...
Ikkagi see diisel on saatanast, ei ole õige asi. Mõte liigub bensuka poole, eelmise omaniku käest küsisin mootori vahetuse kohta, ei pidanud probleemi olema, et Sierra 2.0 77kw koos käigukastiga peale panna. Vedeleb üks selline. Hooldusraamatu järgi oli originaalis ka bensiinimootor.
Nüüd jäi kripeldama see tagasilla küsimus, ega see ometi vahetatud pole. Diislil ja bensukal olevat need ülekandearvud erinevad?
Pikk jutt...
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Putitamispäev vol 2.
Kõik algas paljutõotavalt, tõin lammarist teise radika, panin õhinaga külge, tosool sisse ja... kuramus hakkas lekkima. Kaks suitsu tehtud, uus mõte, hakkaks vana läbi loputama. Sai siis kaks korda äädika ja kuuma veega läbi uhada. Hiljem kuuma veega veel paar korda. Läks ühtlaselt soojaks küll.
Sai siis tagasi keeratud, aga ikka ei jahuta nii nagu peab. Radikas läheb küll rohkem soojaks kui ennem, peaagu pool. Panin vendi järgi, see jahutas radika maha, kuid mootori temp ikka ei langenud, poole radikaga peaks ju kohapeal seistes ikka maha jahutama. Mingeid õhumull kuskile sisse jäänud või veepump läbi?
Kõik algas paljutõotavalt, tõin lammarist teise radika, panin õhinaga külge, tosool sisse ja... kuramus hakkas lekkima. Kaks suitsu tehtud, uus mõte, hakkaks vana läbi loputama. Sai siis kaks korda äädika ja kuuma veega läbi uhada. Hiljem kuuma veega veel paar korda. Läks ühtlaselt soojaks küll.
Sai siis tagasi keeratud, aga ikka ei jahuta nii nagu peab. Radikas läheb küll rohkem soojaks kui ennem, peaagu pool. Panin vendi järgi, see jahutas radika maha, kuid mootori temp ikka ei langenud, poole radikaga peaks ju kohapeal seistes ikka maha jahutama. Mingeid õhumull kuskile sisse jäänud või veepump läbi?
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Äkki on temperatuuriandur (näidiku oma) saba andnud? Asub mootori paremal küljel, ühe juhtmega pistik läheb külge.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Eestpoolt vaadatuna paremal oli küll üks pistik (ühe juhtmega) selle eemaldamisel mingit muutust ei olnud.OnkelMats kirjutas:Äkki on temperatuuriandur (näidiku oma) saba andnud? Asub mootori paremal küljel, ühe juhtmega pistik läheb külge.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
ma mürki ei võta aga p100'l ilmselt on tagasild sama sõltumata mootorist, ja kui kunagi seal oli bensukas siis vaevalt et omanik tagasilda vahetas
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
See, et radikas pool soojaks läheb on täiesti normaalne, kuna termostaat on töökorras. Praeguste ilmadega vent järgi pannes ongi radikas külm. Kui tahad täpset näitu teada siis mõõda kapotialt mingi termomeetriga ega alati ei tasu näidikut uskuda. Mul volvol ka tempikell punases aga reaalsus on ikka teine.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Endalgi juba selline tunne, et andur on peetis hoopis. Radikas läheb soojaks, lõdvikuid kannatab käega katsuda, no ei ole tuline. Uurin kas bensuka andur sobib.
Järgmisena tuleb kütusetrassi uurima hakata. Küte vajub maha, peale seismist ei taha hästi käima minna. Kütusevoolikus on näha ka õhumulle. Soojast peast probleemi pole. Peale filtri vahetust (ennem oli see kahe eurone plastfilter vahel) kadus see sõidu aeg sidurit vajutades väljasuremine ka ära. Võibolla kujutan ette aga nüüd tossab ka vähem.
Arkis sai ka käidud oma nimele kirjutamas, ning maki ühendasin järgi.
Järgmisena tuleb kütusetrassi uurima hakata. Küte vajub maha, peale seismist ei taha hästi käima minna. Kütusevoolikus on näha ka õhumulle. Soojast peast probleemi pole. Peale filtri vahetust (ennem oli see kahe eurone plastfilter vahel) kadus see sõidu aeg sidurit vajutades väljasuremine ka ära. Võibolla kujutan ette aga nüüd tossab ka vähem.
Arkis sai ka käidud oma nimele kirjutamas, ning maki ühendasin järgi.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Kuna seal mootoreid niipalju vahetatud on, siis kas diisli/bensuka spidoblokk ei või erinev olla? et kumbagi mootori tempiandur saadab erinevat signaali edasi. Et mis ühe jaoks on norm, on teise jaoks keemistemperatuuri signaal.
http://www.youtube.com/user/CmCarVideos" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Cm.Vids" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Spidoplokk on paigaldatud diisli oma.
Re: 1990 Ford P100, OnkelMats -> Tets
Üks talvine pilt ka vahepeal.