Sierra 2.9 12V 92a Faric
Sierra 2.9 12V 92a Faric
Mõned kuud tagasi sai üks sierra toodud, algselt oli teda varustatud atm kastiga mis hetkel manuaaliks saand. Atm lahmas õli igast otsast ja ei näinud mõtet teda remontima hakata.
Lisadest võiks loetleda 4x ketaspidur ees 260mm ketas, ABS mis ei tööta ilmselt mõni andur, LSD differ, kesklukk, katuseluuk, lisatuledega esituled, tulede korrektor, reguleeritav roolisammas kahes suunas
Algul olid valed kettad 240mm suurema suporti peal ja klotsile oli korralik rant kulund, nüüdseks uued kettad klotsid.
Vahepeal mis tehtud peale ostu, süütesüsteem(küünlad, juhtmed, jagajakaas, rootor, õlid vahetatud, pidurid hooldatud isegi käsipidur toimib, stangesi kohendatud, tuled korda tehtud, paak tagasi alla pandud, puudu veel paagivõtturi osa, pump vedeleb nsm paagis ja kalts ette lükatud, tehtud sai ka pagasnikusse "hooldusluuk" paagile üsna viisakas jäi isegi. LPG gaasiseade paigaldatud. Ja jooksvaid kiireid probleeme nokitsetud, nagu vanale autole kohane.
Plaanis veel elektriaknad ette, elektripeeglid, toonklaas, GT tiib taha, GT stange taha, vb ka nahksisu, suvel plaan kerega tegeleda(küljekarbid ja pisemad ja suuremad roostekohad üle käia)
Viskan mõne pildi ka jutu jätkuks, ühe pildi tagaplaanil kuldne mis on siis 2.0ohc pinto 85kw is mootoriga.
_____________________________________________________________________
Lisad:
4x ketaspidur
ABS pidurid
LSD differ
Kesklukk puldist
Puldist avatav pagasiluuk
Elektriline katuseluuk
Lisatuledega esituled, elektriliselt reguleeritavad
Reguleeritav roolisammas
Elektriline nahksisu
4x elektrilised aknad
Helisüsteem läbi võimendi
Kliimaseade
Kohtvalgustid ees ja taga
Toonitud tagumised klaasid
Lisadest võiks loetleda 4x ketaspidur ees 260mm ketas, ABS mis ei tööta ilmselt mõni andur, LSD differ, kesklukk, katuseluuk, lisatuledega esituled, tulede korrektor, reguleeritav roolisammas kahes suunas
Algul olid valed kettad 240mm suurema suporti peal ja klotsile oli korralik rant kulund, nüüdseks uued kettad klotsid.
Vahepeal mis tehtud peale ostu, süütesüsteem(küünlad, juhtmed, jagajakaas, rootor, õlid vahetatud, pidurid hooldatud isegi käsipidur toimib, stangesi kohendatud, tuled korda tehtud, paak tagasi alla pandud, puudu veel paagivõtturi osa, pump vedeleb nsm paagis ja kalts ette lükatud, tehtud sai ka pagasnikusse "hooldusluuk" paagile üsna viisakas jäi isegi. LPG gaasiseade paigaldatud. Ja jooksvaid kiireid probleeme nokitsetud, nagu vanale autole kohane.
Plaanis veel elektriaknad ette, elektripeeglid, toonklaas, GT tiib taha, GT stange taha, vb ka nahksisu, suvel plaan kerega tegeleda(küljekarbid ja pisemad ja suuremad roostekohad üle käia)
Viskan mõne pildi ka jutu jätkuks, ühe pildi tagaplaanil kuldne mis on siis 2.0ohc pinto 85kw is mootoriga.
_____________________________________________________________________
Lisad:
4x ketaspidur
ABS pidurid
LSD differ
Kesklukk puldist
Puldist avatav pagasiluuk
Elektriline katuseluuk
Lisatuledega esituled, elektriliselt reguleeritavad
Reguleeritav roolisammas
Elektriline nahksisu
4x elektrilised aknad
Helisüsteem läbi võimendi
Kliimaseade
Kohtvalgustid ees ja taga
Toonitud tagumised klaasid
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:46, muudetud 5 korda kokku.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Milline see gt stange on?
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
ehk pidas silmas seda kõige värskemat ühe numbri tulega stanget?Tarmo kirjutas:Milline see gt stange on?
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Ühe nr tulega jh, värvitud stange, veits tahab küll remonti, aga ei midagi kosmilist, hetkel kahe tulega stange, keegi on veel uue ostnud sinna.
Muidu pill aus ja toimib hästi, enne mind 4-5a seisnud, vahepeal oli sõidetud aga korralikult soojaks ei ole lastud. Mootor hakkab tasapisi paremini käima, tundub et ühel silkul rõngad veits kinni. Klapid rahunesid juba maha ära, algul tiksusid korralikult. Praegase libedaga hea lasta, aga väga peab arvestama pidurdamisega, suured pidurid ja blokeerub väga kergelt.
Täna siis otsustas termostaadi korpuse vahelt jahutusvedelikku imbuma hakata, õhta vaatama ehk saab korda. Soendusradika võiks ka läbi loputada, kehvasti annab sooja võiks rohkem tullA, temp hoiab "O ja R" vahel, vb keskmisest positsioonist nõks allpool aga mitte palju.
Muidu pill aus ja toimib hästi, enne mind 4-5a seisnud, vahepeal oli sõidetud aga korralikult soojaks ei ole lastud. Mootor hakkab tasapisi paremini käima, tundub et ühel silkul rõngad veits kinni. Klapid rahunesid juba maha ära, algul tiksusid korralikult. Praegase libedaga hea lasta, aga väga peab arvestama pidurdamisega, suured pidurid ja blokeerub väga kergelt.
Täna siis otsustas termostaadi korpuse vahelt jahutusvedelikku imbuma hakata, õhta vaatama ehk saab korda. Soendusradika võiks ka läbi loputada, kehvasti annab sooja võiks rohkem tullA, temp hoiab "O ja R" vahel, vb keskmisest positsioonist nõks allpool aga mitte palju.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
See salongi radika ummistumine on vist sierra tüüpviga, radika läbi loputamine ei aita, olen proovinud isegi aga lihtsam uus osta (15€)
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Ei viitsind hakata maha kakkuma, hetkel uhasin veega läbi ja oleks nagu tunda tulemusi, üleüldse jahutusvedelik oli kh ikka väga roostene. Vahetasin mootoriradika ka ära, vanal vanniots oli märg kergelt. Termostaat lekkis kellegi paigaldusvea tõttu, tihend oli valesti.
Oskab keegi öelda scorpa mt75 kasti spidomeetri trossi paigaldust, praegane all olev kast ulub veits, tühikäigul koliseb ja teise käigu sünkro on vigane. Olemas on scorpio oma, aga see spidomeetri osa vaja toimima saada.
Oskab keegi öelda scorpa mt75 kasti spidomeetri trossi paigaldust, praegane all olev kast ulub veits, tühikäigul koliseb ja teise käigu sünkro on vigane. Olemas on scorpio oma, aga see spidomeetri osa vaja toimima saada.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Sai uus termostaat sisse pandud, temp hakkas kõikuma suure külmaga nüüd püsib stabiilsena, aga endiselt pole uut soojendusradikat kätte saand. Ei tea kas täna ka saab, õhtupoole vist kakun olemasoleva maha ja läheb kraaniall läbipesuks, seal saan teda raputada loputada jne.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Soojendusradikas vahetatud ja hoopis teine tera, vanal oli spiraal mis radikas sees lahti tulnud ja radika nö lukku lasknud. Ükspäev hakkas ka abs tööle, aga seda lõbu kauaks ei olnud. Võiks ikka toimida, ise harjund abs piduriga ja tean tema plusse ja miinuseid, palju hullem on blokeerunud ratas.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Sai seda soojendusradikat uuesti vahetada, nüüd sai külge originaaltükk 85a väljalaskega, enne sooja jätkus paariks tunniks ja siis ühel hetkel.tunnen et brr jahe hakkab. Viga oli jälle spiraalis radika sees, oli liikund ava ette ja radika läbivool takistatud. Nüüd kolm radikat kodus sama veaga, ühe katsun sinna poodi tagasi sokutada.
Suur radikas hakkas ka immitsema, vajutasin vannivaltse üle veits ja peab jälle, kunagi sai üks radikas tehtud, et kärg sai 98a skorpa pealt ja vannid pinto sierra ja siiani peab, enne kokkupanekut õrn hermets vahele.
Suur radikas hakkas ka immitsema, vajutasin vannivaltse üle veits ja peab jälle, kunagi sai üks radikas tehtud, et kärg sai 98a skorpa pealt ja vannid pinto sierra ja siiani peab, enne kokkupanekut õrn hermets vahele.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Täna polnd kõigeparem päev
Kiirus oli 90-100 vahel midagi jõudsin maha pidurdada otse kümpi tagajalgadega lõi tõenäoliselt stangenurga minema, kits tuli paremalt.
Kiirus oli 90-100 vahel midagi jõudsin maha pidurdada otse kümpi tagajalgadega lõi tõenäoliselt stangenurga minema, kits tuli paremalt.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Mul oli 2014 sügisel sama lugu, auto vigastused olid küll palju väiksemad, kitse omad samamoodi letaalsed. Sai samuti pagasnikusse visatud ja kähku paarikümne minutiga tädimehe juurde, kellega koos sai kits kenasti lihaks tehtud. Suitsuliha jätkus kummalegi rohkem, kui nädalaks.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Pole ammu kirjutatud aga masin pole veel unustuste hõlmas.
Hetkel saime mootorist jagu, kompressioon kadus kolina saatel, aga see selleks.
Materjalid varutud ja tegevused käivad peale läheb siis.
2.0 100kw mootor, tõenäoliselt teen 85kwse jagaja peale ümber ei viitsi jebida selle scorpa ajuga ja muu pudruga mis sellega kaasneb.
Kliimaseade/konditsioneer
Nahksisu
Loomulikult keretööd ja ülevärv
Proovib ka 4x el aknad paigaldada.
Vaatab veel mis sealt scorpalt(täislisadega ghia) võtta kannatab
Hetkel saime mootorist jagu, kompressioon kadus kolina saatel, aga see selleks.
Materjalid varutud ja tegevused käivad peale läheb siis.
2.0 100kw mootor, tõenäoliselt teen 85kwse jagaja peale ümber ei viitsi jebida selle scorpa ajuga ja muu pudruga mis sellega kaasneb.
Kliimaseade/konditsioneer
Nahksisu
Loomulikult keretööd ja ülevärv
Proovib ka 4x el aknad paigaldada.
Vaatab veel mis sealt scorpalt(täislisadega ghia) võtta kannatab
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Kliimaseade leidis oma asukoha, piltidel mõni kinnitus veel puudu aga reaalselt tehtud.
Lähipäevil läheb kapotialune värvialla saab sealt komplekteerima hakata
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Värviga läks küll vähe nihu, aga pole hullu see jääb kõigest kapotialla, liigahele jäi, tahtsin tumedamat tegelt.
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2.0Dohc 85kw 92a Faric
Tõstsin mootori peale ära. Kasti pole veel otsas.
Viimati muutis Faric, 04 Juul 2021, 21:53, muudetud 1 kord kokku.