Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Tervitus kaaskannatajad!
Oli üks kehvapoolne novebrikuu , kui heasõber (VahurM) käis heas mõttes ajudele ,et osta ka endale sierra.
No mõeldud tehtud, sai siis hakatud mööda interneti avarusi ringi tuulama.
Ei läinud palju aega mööda , kui kodukandist sai üks mk2 koju toodud,see osutus ikka kerepoolest liiga raipeks ja nii ma ta maha uuesti müüsingi.
Siis sai sierra foorum uuesti läbi otsitud , ja jäi silma pärnus kottis mootoriga teema peakangelane.
Sai siis 2014 november kohalkäidud , vaadatud ,tingitud ja koju toodud.
Kere polnud kõige hullem , läbi olid mõlemad tagumised tiivaääred ja karbid, eluksvajalik oli/on siiani korralik.
Sai talle mootor peale ja siis sai mõistus otsa , et mis ma temaga nüüd peale hakkan.
Sai siin natukene omaks lõbuks kruusa/ jääd sõidetud kui sai suuresti VahurM tungival soovitusel teda elustama hakatud.
Nii ta seisis nukralt:
Ja siis läks nö lappama, sai kriitilise pilguga eelnevalt tekitatud kahjud ülehinnatud ja vahetusse/paigaldusse läksid järgnevad asjad:
Esimesed amordid,
Tagumised amordid
Madaldus vedrud
LSD-differ ( jätsin trummel piduri)
Etteläksid Brembo kettad ja klotsid
Taha tavalised klotsid.
Kõik puksid said uued.
Pidurivedelik
LSD- sai uue õli.
Kütusepaak koos pumbaga läks uus.
Siis sai temaga liigeldud talvel, mööda jääradasid põhiliselt.
Talveks said alla continental icecontact 2 , väga väga hea rehv.
Kevade saabudes sai otsustatud ,et teeb temast ühe korraliku sierra,
Sai vahetatud karbid,tagumised tiivaääred ja põhi korda tehtud,
Hetkeline seis on selline:
Suuresti on vahepeal aega kulunud ka erinevate detailide leidmise peale, aga oma varamusse olen saanud:
Recarod , mis hetkel taastamises.
Rs - neljakodaraga rool , mis samuti nahatamises.
Rs- 16 veljed , käisid sirgendamises ja värvis.
Läbi juhuste sain ka endale, el-katuseluugi mootori koos katte plastikuga.
Rs-lisasid on 3kmpl. Endale läheb külge udukatega lisa,
Udukad on ka olemas.
Üleeelmine nädalavahetus , sai käidud koos VahurM , kesk-eesti romuringil, niisama ringi tuigerdades märkas Vahur ,et ühel sõjavõitjal on rõõmsalt taga Cossu tiib, ja oli plaanis see kohe molekulideks sõita.
Seda me loomulikult ei lasknud juhtuda ja natuke motiveerimist ja minuoma ta oligi.
Venib juba päris pikaks , eks katsun teemat ikka aktiivsena hoida.
Jaanus
Oli üks kehvapoolne novebrikuu , kui heasõber (VahurM) käis heas mõttes ajudele ,et osta ka endale sierra.
No mõeldud tehtud, sai siis hakatud mööda interneti avarusi ringi tuulama.
Ei läinud palju aega mööda , kui kodukandist sai üks mk2 koju toodud,see osutus ikka kerepoolest liiga raipeks ja nii ma ta maha uuesti müüsingi.
Siis sai sierra foorum uuesti läbi otsitud , ja jäi silma pärnus kottis mootoriga teema peakangelane.
Sai siis 2014 november kohalkäidud , vaadatud ,tingitud ja koju toodud.
Kere polnud kõige hullem , läbi olid mõlemad tagumised tiivaääred ja karbid, eluksvajalik oli/on siiani korralik.
Sai talle mootor peale ja siis sai mõistus otsa , et mis ma temaga nüüd peale hakkan.
Sai siin natukene omaks lõbuks kruusa/ jääd sõidetud kui sai suuresti VahurM tungival soovitusel teda elustama hakatud.
Nii ta seisis nukralt:
Ja siis läks nö lappama, sai kriitilise pilguga eelnevalt tekitatud kahjud ülehinnatud ja vahetusse/paigaldusse läksid järgnevad asjad:
Esimesed amordid,
Tagumised amordid
Madaldus vedrud
LSD-differ ( jätsin trummel piduri)
Etteläksid Brembo kettad ja klotsid
Taha tavalised klotsid.
Kõik puksid said uued.
Pidurivedelik
LSD- sai uue õli.
Kütusepaak koos pumbaga läks uus.
Siis sai temaga liigeldud talvel, mööda jääradasid põhiliselt.
Talveks said alla continental icecontact 2 , väga väga hea rehv.
Kevade saabudes sai otsustatud ,et teeb temast ühe korraliku sierra,
Sai vahetatud karbid,tagumised tiivaääred ja põhi korda tehtud,
Hetkeline seis on selline:
Suuresti on vahepeal aega kulunud ka erinevate detailide leidmise peale, aga oma varamusse olen saanud:
Recarod , mis hetkel taastamises.
Rs - neljakodaraga rool , mis samuti nahatamises.
Rs- 16 veljed , käisid sirgendamises ja värvis.
Läbi juhuste sain ka endale, el-katuseluugi mootori koos katte plastikuga.
Rs-lisasid on 3kmpl. Endale läheb külge udukatega lisa,
Udukad on ka olemas.
Üleeelmine nädalavahetus , sai käidud koos VahurM , kesk-eesti romuringil, niisama ringi tuigerdades märkas Vahur ,et ühel sõjavõitjal on rõõmsalt taga Cossu tiib, ja oli plaanis see kohe molekulideks sõita.
Seda me loomulikult ei lasknud juhtuda ja natuke motiveerimist ja minuoma ta oligi.
Venib juba päris pikaks , eks katsun teemat ikka aktiivsena hoida.
Jaanus
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Hea töö ning andis mullegi motivatsiooni enda omal samas mahus keretööd ära teha.
Tagatiib on küll väga hea leid
Tagatiib on küll väga hea leid
'92 Sierra DOHC
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Vägev projekt, müts maha!
Kas madaldus on 40mm? Ning mis mõõdus rehvid all on? Kuidas muidu rahul olete, kas õigustab ennast ning kas igapäevast liiklemist ei sega (lamavad politseinikud jne)?
Kas madaldus on 40mm? Ning mis mõõdus rehvid all on? Kuidas muidu rahul olete, kas õigustab ennast ning kas igapäevast liiklemist ei sega (lamavad politseinikud jne)?
Audi UrS6 4.2 '95
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
No ma ei tea , kas teda nüüd päris projektiks saab nimetada,aga
madaldus on jah 40mm, rehvi mõõt peaks olema 205/40/16, igapäeva liiklemisel pole küll mingit probleemi. Millest vaja sellest ka saab üle sõita
madaldus on jah 40mm, rehvi mõõt peaks olema 205/40/16, igapäeva liiklemisel pole küll mingit probleemi. Millest vaja sellest ka saab üle sõita
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Tore näha selliseid teemasid.
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Saab asja kui külm ära ei võta!
PS! Kuidagi vaikne on siin?
PS! Kuidagi vaikne on siin?
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Peab saamaVahurM kirjutas:Saab asja kui külm ära ei võta!
PS! Kuidagi vaikne on siin?
Vahepeal ,suurt midagi teha pole viitsinud , siis sai koopad seest ette võetud,
Enne:
Pärast:
Täna sain ka kätte mootorisse veits jubinaid,
Veepump
Termostaat
Küünlajuhtmed
Küünlad
Õli
Kastiõli
Filtrid
KKK tihend
Otsakaane tihendiga ja vändaotsa simmeriga sain üle, unustati pakkida kaasa, need peaks siis järgmine nädal saama.
Ehk järgmine nädal peaks uuesti mootori peale viskama.
Jaanus
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
turbotama ei taha hakata? mul üks dohc väljalaske flants
raini käest ostad turbo, pihustid, lüliti ja mis seal olid
raini käest ostad turbo, pihustid, lüliti ja mis seal olid
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Ehk kunagi küll, ennem teeb pooleli olevad asjad lõpuni, muidu ei saagi valmis
Aga viska hind ps!
Aga viska hind ps!
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
No nii, nv sai doonorilt mootor maha võetud, ja puhtaks pestud.
Peale KKK-surnud tihendile muid lekkeid ei tuvastanud.
Sain värvi ka lõpuks kätte, sõber tegi proovi värvimise ka ära. Jäi ikka väga ilus.
Tuli kõvasti motti tagasi ,et kibekiirelt mootor peale ja värvi
Kuigi pole mu, otsasimmerist ja otsakaane tihendist ei kippu ega kõppu.
Peab vähe kannatama veel.
Stanged hakkavad ka oma kuju võtma , vaikselt aga see-eest kindlalt
Tagumise lisaga , on kurja vaeva nähtud.
Hakkasin siis teda rõõmsalt stangekülge kruvima, no krt ei sobi (kuigi tuli mk2 stangeküljest, oma kätega võtsin ära) ca 5mm lühem, hakkasime lahkama ca 1kg pahtlialt tuli välja ,et krt pooleks läinud kunagi, ja käepäraste vahenditega kokku pandud.
Ebareaalne oli see pahtli kogus üleüldse, sõber tegi osavate kätevooru ja sobima ta vaikselt hakkas
Esimesega on lood oluliselt rõõmsamad,
Aga ei saab asja
Peale KKK-surnud tihendile muid lekkeid ei tuvastanud.
Sain värvi ka lõpuks kätte, sõber tegi proovi värvimise ka ära. Jäi ikka väga ilus.
Tuli kõvasti motti tagasi ,et kibekiirelt mootor peale ja värvi
Kuigi pole mu, otsasimmerist ja otsakaane tihendist ei kippu ega kõppu.
Peab vähe kannatama veel.
Stanged hakkavad ka oma kuju võtma , vaikselt aga see-eest kindlalt
Tagumise lisaga , on kurja vaeva nähtud.
Hakkasin siis teda rõõmsalt stangekülge kruvima, no krt ei sobi (kuigi tuli mk2 stangeküljest, oma kätega võtsin ära) ca 5mm lühem, hakkasime lahkama ca 1kg pahtlialt tuli välja ,et krt pooleks läinud kunagi, ja käepäraste vahenditega kokku pandud.
Ebareaalne oli see pahtli kogus üleüldse, sõber tegi osavate kätevooru ja sobima ta vaikselt hakkas
Esimesega on lood oluliselt rõõmsamad,
Aga ei saab asja
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Edu! Loodan, et varsti saan ka sierra ostetud
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Miks ma ei näe Su imelist kodukootud short-shifterit siin?
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Pole ju kindel ,mis sellest välja kukkus
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Nii,
Viimased päevad on möödunud ,suurema jootmise täheall.
Tuleb teha suur -suur kummardus , sierra inseneeride poole , kes pidasid kunagi 90ndatel vajalikuks MK2 ja MK3 juhtmestikus pulli teha.
Nimelt ilmselt juba osad ,kes on lammutanud ja tahtnud endale nt- el-peeglid, el-aknad paigaldada , just mk2 pealt tulnud juppide näol, on arusaanud ,et pistikud ei klapi. Tõprad on välimuselt identsed pistikud lihtsalt ringi pööranud mk3-el. Ehk kui autopool on nö-isane ots , siis on ka mk2 peeglitel isane. Total win.
Kuna ma paigaldasin ka esimeste udukate juhtmestiku endale , orginaali koos releede ja muu vajalikuga siis oli ka see armatuuri all olev pistik täpselt nii tehtud.
Ühesõnaga , kes seda kunagi teha plaanib , varuge kõvasti joote tina, termokahanevat ja kannatust.
Vahepeal on ka nö uus mootor oma koha leidnud kapotiall koos kastiga.
Kastil sai ka õlivahetatud.
Mootorisse läks Castrol 10w40 ja kasti GX75/90
Sai ka kodukoodut short-shifter valmistatud, kui sõitma saab eks näis kas õigustab või mitte.
Aga , et väga kuiv poleks paar pilti ka.
Kodukootud shortshifterist, siis nii palju ,et garaazi sisse ja välja sõites tundub ,et käigud lähevad konkreetsemalt sisse ja kang ei uju mööda tuba ringi nagu neil kombeks.
Jaanus
Viimased päevad on möödunud ,suurema jootmise täheall.
Tuleb teha suur -suur kummardus , sierra inseneeride poole , kes pidasid kunagi 90ndatel vajalikuks MK2 ja MK3 juhtmestikus pulli teha.
Nimelt ilmselt juba osad ,kes on lammutanud ja tahtnud endale nt- el-peeglid, el-aknad paigaldada , just mk2 pealt tulnud juppide näol, on arusaanud ,et pistikud ei klapi. Tõprad on välimuselt identsed pistikud lihtsalt ringi pööranud mk3-el. Ehk kui autopool on nö-isane ots , siis on ka mk2 peeglitel isane. Total win.
Kuna ma paigaldasin ka esimeste udukate juhtmestiku endale , orginaali koos releede ja muu vajalikuga siis oli ka see armatuuri all olev pistik täpselt nii tehtud.
Ühesõnaga , kes seda kunagi teha plaanib , varuge kõvasti joote tina, termokahanevat ja kannatust.
Vahepeal on ka nö uus mootor oma koha leidnud kapotiall koos kastiga.
Kastil sai ka õlivahetatud.
Mootorisse läks Castrol 10w40 ja kasti GX75/90
Sai ka kodukoodut short-shifter valmistatud, kui sõitma saab eks näis kas õigustab või mitte.
Aga , et väga kuiv poleks paar pilti ka.
Kodukootud shortshifterist, siis nii palju ,et garaazi sisse ja välja sõites tundub ,et käigud lähevad konkreetsemalt sisse ja kang ei uju mööda tuba ringi nagu neil kombeks.
Jaanus
Re: Ford Sierra 1992a 88kw. JaanusK
Viisakas töö ning shifter paistab asjalik.
Kas vajadusel oleksid sümboolse summa eest nõus seda ka reprodutseerima?
Kas vajadusel oleksid sümboolse summa eest nõus seda ka reprodutseerima?
'92 Sierra DOHC