Tervist, teen siis oma uuest vanast aparaadist teema. Sain tal alles hiljuti ning vigu on piisavalt et paar kuud hilisõhtuni garaazis nokitseda.
2.0 -dohc- ei pakkunud enam pinget, kuna bensukaid liiga palju olnud ja mõtlesin et diisel vähe etem.
Keretöid on masinal kiiremas korras vaja teha, kuna starteri vahetamise käigus avastasin et põhjast vahib vaip mulle vastu.
Karbid on põhja küljest lahti roostetanud, aga karbid ise täiesti soliidsed. Imestasin et pagasniku põhi on täiesti roostevaba. Eks nagunii uued karbid külge, aga põhjaga peab midagi ette võtma. Varasem kogemus põhja paikamisega puudub ja ehk mõni targem sirje ekspert oskab soovitada kuidas/kuskohast jne.
Aga projekti plaan on algatuseks kere korda, tehniline pool korda et saaks ülevaatuse peale teha ja peale seda läheb moto timmimiseks.
Uurisin piisavalt välja et antud isendil on Garret T2 turbo ja kõige jubedam Lucase kõrgsurve pump. Oskab keegi targem veel öelda kas eelnimetatud turbole on asendust (suuremat) mis oleks sama flantsiga et kollektorile kinnitada ilma uue flantsi/väljalaske kollektori ehitamisega? Kõrgsurve pumba kohta uurisin et on olemas Boschi asendus, mis peaks samuti vastupidavam olema. On keegi eelnimetatud mootoriga tegelenud? Jään ootama abistavaid vastuseid!
Remondi käigus lisan pilte iga päev!
Ford Sierra MK3 1.8TD 1990 ~ Turborott
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Ford Sierra MK3 1.8TD 1990 ~ Turborott
madis88 on ehitanud
ütles et pani 2,5 diisel bemmi turbo, cooleri, ning keeras kütust peale. rõhk vist oli kui õieti jutt meeles on 1,7, igatahes dohc sierrad olid jäänud musta suitsu pilve sisse maha
ütles et pani 2,5 diisel bemmi turbo, cooleri, ning keeras kütust peale. rõhk vist oli kui õieti jutt meeles on 1,7, igatahes dohc sierrad olid jäänud musta suitsu pilve sisse maha