Sierra 2,0i Mannerg #171
Sierra 2,0i Mannerg #171
Hoovõtuks on kulunud terve hulk aega, aga lõpuks otsustasin teha teema, et jääks jälg maha ühe Sirtsu jõudmisest ringrajale. Aga jõudumööda algusest peale...
U. 4 aastat tagasi tuli vanemal pojal mõte, et peaks mingi hobiauto ostma. Kindlasti kergemat sorti tagaveolise ja nii kärtsu, kui taskuraha välja kannatab. Valituks osutus punane Ford Sierra 2,0i -dohc- '92, passis kirjas terve 85kW
24.07.2016
U. 4 aastat tagasi tuli vanemal pojal mõte, et peaks mingi hobiauto ostma. Kindlasti kergemat sorti tagaveolise ja nii kärtsu, kui taskuraha välja kannatab. Valituks osutus punane Ford Sierra 2,0i -dohc- '92, passis kirjas terve 85kW
24.07.2016
Viimati muutis merchant, 14 Apr 2021, 20:17, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Üsna pea selgus, et sidur on õhtal ja sõit meenutas pigem automaatkastiga masinat. Lisaks olid pmst otsas esimesed piduriklotsid.
Peale probleemide lahendamist ja hooldust sai aktiivselt talve ootama hakata ning soetatud isegi jooks korralikke Continentali lamellrehve, 14''
Peale probleemide lahendamist ja hooldust sai aktiivselt talve ootama hakata ning soetatud isegi jooks korralikke Continentali lamellrehve, 14''
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Mis aga tulemata jäi, oli talv. Ja need rehvid on tänaseni tutikad
Vahepeal tuli ikka talve ka, aga selleks ajaks oli tekkinud üks teine tagaveoline hobikas (325) ja selle "kemppi" diffriga oli jääl rohkem fun'i, kuid see on ühe teise foorumi teema
Seega sündis 2017 kevadel otsus viia Sirje ringrajale Mannergute Mõõduvõtule. Jooks uusi 175-seid Falkeni suverehve alla, kleepsud peale ja tuld!
MM9, 06.05.2017.
Nimeks sai Team Zisch Frisch
Tulemused: https://www.mannergutemooduvott.ee/mm9
Autoga kaasasoleva tungi ja laenatud pukkidega läks esimese tehnilise läbimine konarlikult, mistõttu team õigeks ajaks starti ei jõudnud. Rajale saadi boxiteelt 20min hiljem, parimaks ringiajaks 1:48,639 läbitud ringe kogunes 85
Vahepeal tuli ikka talve ka, aga selleks ajaks oli tekkinud üks teine tagaveoline hobikas (325) ja selle "kemppi" diffriga oli jääl rohkem fun'i, kuid see on ühe teise foorumi teema
Seega sündis 2017 kevadel otsus viia Sirje ringrajale Mannergute Mõõduvõtule. Jooks uusi 175-seid Falkeni suverehve alla, kleepsud peale ja tuld!
MM9, 06.05.2017.
Nimeks sai Team Zisch Frisch
Tulemused: https://www.mannergutemooduvott.ee/mm9
Autoga kaasasoleva tungi ja laenatud pukkidega läks esimese tehnilise läbimine konarlikult, mistõttu team õigeks ajaks starti ei jõudnud. Rajale saadi boxiteelt 20min hiljem, parimaks ringiajaks 1:48,639 läbitud ringe kogunes 85
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
ca 10min enne 4h katsumuse lõppu käis pauk ja tekkis selline pilt:
Ega õli ei saa ilmselt süüdistada, selle olemasolu ei kontrollinud keegi
Lisaks oli aeg läbi ka uute tänavaklotside jaoks:
Poiste esimene kogemus ringrajaga lõppes nii:
Ega õli ei saa ilmselt süüdistada, selle olemasolu ei kontrollinud keegi
Lisaks oli aeg läbi ka uute tänavaklotside jaoks:
Poiste esimene kogemus ringrajaga lõppes nii:
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:28, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Kiiresti õnnestus kuskilt Kehra kandist mingi kuuri alt leida asendusmootor, automaatkasti otsas. Ostetud sai "põrsas kotis" vaid müüja hea jutu peale. Jebisime selle bussi kongi ja kuna garaaz oli igasugu ehitusnodi täis, tuli südameoperatsioon ette võtta otse õue peal
Muidu sujus enam-vähem: hooratas ja sidur oli vaja ringi tõsta, aga käigukasti võlli tugilaagrit ei tulnud pähe uut soetada. Sai siis vana saiasisuga katkise mootori vända seest välja meelitatud
Jatkuu...
Muidu sujus enam-vähem: hooratas ja sidur oli vaja ringi tõsta, aga käigukasti võlli tugilaagrit ei tulnud pähe uut soetada. Sai siis vana saiasisuga katkise mootori vända seest välja meelitatud
Jatkuu...
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Kuna järgmine sõit pidi olema juba 6h, siis tuli asuda paremate piduriklotside otsingule. Boschi tänavaklotsid oleksid kohale jõudnud 1 päev peale sõitu, seega sai ostetud Ferodo DS2500 klotsid, mis olid kohe olemas. Võtsid hästi ja kestsid terve hooaja ja rohkemgi, aga hind oli krõbe - 130€ esiklotside komplekt.
Lisaks läks vahetusse pidurivedelik ATE Blue vastu.
Sõidupäeva hommikuks oli masin jälle koos.
Lisaks läks vahetusse pidurivedelik ATE Blue vastu.
Sõidupäeva hommikuks oli masin jälle koos.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:32, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
MM10, 02.07.2017.
Et poisid ei saanud kogu oma tiimi kokku, kutsuti ka mind sellel üritusel osalema. Takkajärgi mõeldes läks selle sõrmega käsi ja kõik muu kah Ja oligi uus ajamahukas hobi jälle olemas.
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm10
Mingil põhjusel start viibis, sõidu pikkuseks jäi 5h. Läbisime selle ajaga 121 ringi ja parim ringiaeg oli 1:46,124
Õnneks see kuuri alt leitud mootor täitsa töötas (tglt lausa selle kere lõpuni käis)
Et poisid ei saanud kogu oma tiimi kokku, kutsuti ka mind sellel üritusel osalema. Takkajärgi mõeldes läks selle sõrmega käsi ja kõik muu kah Ja oligi uus ajamahukas hobi jälle olemas.
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm10
Mingil põhjusel start viibis, sõidu pikkuseks jäi 5h. Läbisime selle ajaga 121 ringi ja parim ringiaeg oli 1:46,124
Õnneks see kuuri alt leitud mootor täitsa töötas (tglt lausa selle kere lõpuni käis)
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:34, muudetud 4 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Pidamine oli nende kitsaste rehvidega suht olematu ja autot vaevas tõsine alajuhitavus ning lisaks kere kaldumine kurvides
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:37, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Selgeks sai see, et nii enam kiiremaks ei saa. Soetasime jooksu madaldusvedrusid 801-161701 ja neile sobivaid KYB gaasamorte 067-341044+068-333832. Amortide vahetuse käigus selgus, et üks esivedru oli 1,5 ringi lühemaks murdunud ja tagaamordid olid õlised. Roostes poltide käänmikest kättesaamine oli paras peavalu, üks läks pooleks, aga õnneks sai sellele mutri otsa keevitada ja siis köndi keermest kätte.
Armatuuris suri ilmselt jahutusvedeliku temperatuurinäidik ja natuke enne sõitu sai kiirkorras otsustatud, et paneme igaks juhuks lisakella
Teistest apgreididest saime tänu väljasebitud vahetükile installida väiksema rooliratta ja alla läksid 15x7'' veljed
Armatuuris suri ilmselt jahutusvedeliku temperatuurinäidik ja natuke enne sõitu sai kiirkorras otsustatud, et paneme igaks juhuks lisakella
Teistest apgreididest saime tänu väljasebitud vahetükile installida väiksema rooliratta ja alla läksid 15x7'' veljed
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:40, muudetud 3 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Kahe sõiduga nägid 14'' Falkenid välja üsna huvitava kujuga
ja seetõttu leidsid 15'' velgedel oma koha kuuri all seisnud vähekasutatud Kumho Ecsta XS KU36 205/50R15 rehvid
Vahetusse läksid ka mootoriõli ja filter.
ja seetõttu leidsid 15'' velgedel oma koha kuuri all seisnud vähekasutatud Kumho Ecsta XS KU36 205/50R15 rehvid
Vahetusse läksid ka mootoriõli ja filter.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
MM11, 16.09.2017.
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm11
Läbisime 8h jooksul 180 ringi, parim aeg tegi kena edasimineku - 1:42.587 - hoolimata väga märjast rajast, mis küll ühel saju vaheajal natuke kuivas.
Karistusboxis tuli teha igasugu vigureid, sest teenisime 2 kollast kaarti, neist 1 oli üsna vaieldav, sest lipukohtunik ei saanud oma asukohast adekvaatselt näha, mis päriselt toimus (boxiteelt rajaga liitumise koht), kuid määras kollaste lippude alas möödasõidu eest karistuse.
Stardiootel
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm11
Läbisime 8h jooksul 180 ringi, parim aeg tegi kena edasimineku - 1:42.587 - hoolimata väga märjast rajast, mis küll ühel saju vaheajal natuke kuivas.
Karistusboxis tuli teha igasugu vigureid, sest teenisime 2 kollast kaarti, neist 1 oli üsna vaieldav, sest lipukohtunik ei saanud oma asukohast adekvaatselt näha, mis päriselt toimus (boxiteelt rajaga liitumise koht), kuid määras kollaste lippude alas möödasõidu eest karistuse.
Stardiootel
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Hooaja viimase sõidu eel autot üle kontrollides selgus, et pidur on pehme - peasilinder lekib. Kiirelt sai sebitud uus ja see ära vahetatud koos õhutamiste-värkidega
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:46, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
MM12, 29.10.2017.
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm12
Sügis. Külm ja märg, ajaparanduseks ebasobiv. Parim ring 2:00,547 ja 6h jooksul tegime 131 ringi. Teenisime ühe kollase kaardi, ei mäleta enam, mille eest. Äkki sai liiga mitu korda offtrack'i harrastatud
Sõidu lõpp jäi pimeda peale, Sirje oma tuled ei näidanud suurt midagi, õnneks sai kaaskannatajate laserite valgel lõpuni tuldud.
Tulemused https://www.mannergutemooduvott.ee/mm12
Sügis. Külm ja märg, ajaparanduseks ebasobiv. Parim ring 2:00,547 ja 6h jooksul tegime 131 ringi. Teenisime ühe kollase kaardi, ei mäleta enam, mille eest. Äkki sai liiga mitu korda offtrack'i harrastatud
Sõidu lõpp jäi pimeda peale, Sirje oma tuled ei näidanud suurt midagi, õnneks sai kaaskannatajate laserite valgel lõpuni tuldud.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Talveks jäi auto seisma ja kui kevadepoole teda korra liigutada vaja oli, jäid tuled aina ähmasemaks ja lõpuks suri välja. Nojahh, genekas. Üks hari täiesti kulunud ja rootorile soone ka veel sisse söönud.
Läks vahetusfondi ja vastu tuli RFMD uus generaator, mis kohe ka installitud sai.
Takkajärgitarkusena kestis see kuni 9.mai 2021 sõidu viimaste tundideni, mil oli kapitaalselt otsas.
Lisaks oli kevadeks garaazi siginenud üks reguleeritava seljatoega parema külgtoega iste, mille tarbeks keevitasin salongi kandeprofiilid. Iste ise on siinidel ja edasi-tagasi sõidutatav.
Mai lõpus soetasin jooksu uusi Kumho KU36 rehve, sest vanad ei näinud enam eriti usaldusväärsed välja.
Läks vahetusfondi ja vastu tuli RFMD uus generaator, mis kohe ka installitud sai.
Takkajärgitarkusena kestis see kuni 9.mai 2021 sõidu viimaste tundideni, mil oli kapitaalselt otsas.
Lisaks oli kevadeks garaazi siginenud üks reguleeritava seljatoega parema külgtoega iste, mille tarbeks keevitasin salongi kandeprofiilid. Iste ise on siinidel ja edasi-tagasi sõidutatav.
Mai lõpus soetasin jooksu uusi Kumho KU36 rehve, sest vanad ei näinud enam eriti usaldusväärsed välja.
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:56, muudetud 2 korda kokku.
Re: Sierra 2,0 Mannerg #171
Muidu nägi pill hooajale vastu minnes välja selline
Viimati muutis merchant, 09 Juul 2021, 17:58, muudetud 1 kord kokku.