Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Olen nüüd minagi uhke IS omanik. Ja ikka valge, lemmik
Bomsch, mul on muidugi väga kahju, et su kullakese nüüd muistsete eestlaste Leholasse viin.
Aga salaja armusin sellesse sütiste teel maja ees roikuvasse masinasse ära. Ja tunnete vastu ei saa.
Bomsch, mul on muidugi väga kahju, et su kullakese nüüd muistsete eestlaste Leholasse viin.
Aga salaja armusin sellesse sütiste teel maja ees roikuvasse masinasse ära. Ja tunnete vastu ei saa.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Mis kus? Kas pilte ka saab?
Aga teglikult, mida see auto mulle õpetas? Seda, et ma ei vaata enam Sierra omanikke põlgusega. Kui siis ainult neid, kellel on Dohc või V6 või üldse mingi variant peale Cossu ja IS-i
Aga teglikult, mida see auto mulle õpetas? Seda, et ma ei vaata enam Sierra omanikke põlgusega. Kui siis ainult neid, kellel on Dohc või V6 või üldse mingi variant peale Cossu ja IS-i
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Veel eelmise omaniku käe allBomsch kirjutas:Mis kus? Kas pilte ka saab?...
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Esiteks oleks Bomschile kerepeale vaja anda, et ta maha müüs. Seejärel Bomschile pai teha et ta vähemalt omadele müüs. Siis Kerstile pai teha et tal üks potensiaalselt kiire sierra juures ning seejärel veel pai et ei lasknud mingitele vollidele müüa.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Bomsch kirjutas:Mis kus? Kas pilte ka saab?
Aga teglikult, mida see auto mulle õpetas? Seda, et ma ei vaata enam Sierra omanikke põlgusega. Kui siis ainult neid, kellel on Dohc või V6 või üldse mingi variant peale Cossu ja IS-i
krt, selle v6 kohapealt tuleks küll vastu kõrvu anda
XR4i
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Ei noh, faktid on faktid, võite küll rusikatega vehkida, aga see 85kw rida neli on igal rajal kohmakast V6. kiirem.
Sierra Is
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Ega tal vist ei olnudki soovi ja plaani seda praegu müüa. Läks lihtsalt sedasi.Tarmo kirjutas:Esiteks oleks Bomschile kerepeale vaja anda, et ta maha müüs. Seejärel Bomschile pai teha et ta vähemalt omadele müüs. Siis Kerstile pai teha et tal üks potensiaalselt kiire sierra juures ning seejärel veel pai et ei lasknud mingitele vollidele müüa.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Mis nüüd valgest sedaandohlakast saab?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Sedaan mu truu kaaslane jääb alles ikka, kuna mul tööautot enam ei ole, siis igapäevaseks sõitmiseks. Dohc ju ikkagi tunduvalt ökom liikur.Priit kirjutas:Mis nüüd valgest sedaandohlakast saab?
IS rohkem ürituste jaoks ja fun'i jaoks. Ilmselt saan mõned olulised jupid sedaanilt IS-i peale tõsta, nagu LSD differ ja recaro võib-olla ka.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
jään fordide juurde
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Sorry..fordsi kirjutas:
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
eks see ( )ikka seda tähenda,et kuri auto ja hea meel , et kätte said is i. edu
jään fordide juurde
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Kersti nüüd läheb sul selliseid asju vaja http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=34814" onclick="window.open(this.href);return false; ja oledki meil juba väga kaugel püüdmatus kauguses. See on täpselt sinu mootorile mõeldud.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Polee pahaaa.. kes teab, mis tulevik toob.
Aga enne, kui siin miskit tuunima hakata, tuleks auto korda teha.
Olen nüüd paar päeva IS-ga ringi sõitnud ja lust on ikka lust.
Paar probleemikest on ka, aga ei miskit hullu. Lisaks bensupaagile peaks välja vahetama tühikäigumootori, mis ilmselt jukerdab. Sümptomid on sellised, et kohati on tühikäigupöörded normis (1000 ringis) ja kohati kuskil 1800 peal. See, kui ta pöördeid kõrgel hoiab, on muidugi omamoodi huvitav. Startides toimib nagu launch control - rahulikult ei saagi kohalt ära minna
Samuti tahab käikar tähelepanu saada. Kangi liikumise amplituud käiguvahetusel on way liiga suur ja kui käik sees, siis liigub kang nagu tallesaba.
Aga enne, kui siin miskit tuunima hakata, tuleks auto korda teha.
Olen nüüd paar päeva IS-ga ringi sõitnud ja lust on ikka lust.
Paar probleemikest on ka, aga ei miskit hullu. Lisaks bensupaagile peaks välja vahetama tühikäigumootori, mis ilmselt jukerdab. Sümptomid on sellised, et kohati on tühikäigupöörded normis (1000 ringis) ja kohati kuskil 1800 peal. See, kui ta pöördeid kõrgel hoiab, on muidugi omamoodi huvitav. Startides toimib nagu launch control - rahulikult ei saagi kohalt ära minna
Samuti tahab käikar tähelepanu saada. Kangi liikumise amplituud käiguvahetusel on way liiga suur ja kui käik sees, siis liigub kang nagu tallesaba.
Re: Sierra 2.0iS, 85a - kersti
Tegin endale jõulukingi ja viisin eile auto granada01 juurde tjuunimisse. Täna sain kätte.
Nüüd siis on autol LSD differ ja ketastega tagasild, tutikas kütusepaak, remonditud käsipidur ja käikar sai ka pisiremondi. Peale selle jubina väljavahetamist on käigud on konkreetsemad ja kang ei värise nagu tallesaba külma käes.
Õli sai ka vahetatud. Ei olnudki teist nagu mootoris enam
Seoses tagasilla vahetusega ei istu enam 13" rattad alla, mis tähendab, et ilmselt olen sunnitud garaazis vedelevad 14" valud alla panema, kui vaid rehvid ka kuskilt leiaks soodsalt. Millalgi
Seniks on autol ees 13" ja taga Bomschilt laenatud 14" rattad (aitähhhh).
Nüüd siis on autol LSD differ ja ketastega tagasild, tutikas kütusepaak, remonditud käsipidur ja käikar sai ka pisiremondi. Peale selle jubina väljavahetamist on käigud on konkreetsemad ja kang ei värise nagu tallesaba külma käes.
Õli sai ka vahetatud. Ei olnudki teist nagu mootoris enam
Seoses tagasilla vahetusega ei istu enam 13" rattad alla, mis tähendab, et ilmselt olen sunnitud garaazis vedelevad 14" valud alla panema, kui vaid rehvid ka kuskilt leiaks soodsalt. Millalgi
Seniks on autol ees 13" ja taga Bomschilt laenatud 14" rattad (aitähhhh).