Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Kasutajate pikendused
Suletud
kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti

Postitus Postitas kersti » 05 Nov 2006, 18:12

Mõtlesin ka oma nunnut teile tutvustada J
Ostetud sai ta Kadaka turult 4 aastat tagasi. Mees otsis endale autot ja tingimused olid, et ei tohiks olla valget värvi ja kindlasti ei tohiks olla Ford (omasime eelnevalt escorti, mis vajas pidevat remonti, seega Fordisoovi ei olnud)

Sellegipoolest hakkas see konkreetne valge Ford meeldima ning peale proovisõitu oli selge, et selle ostame. Selgus, et tegu väga töökindla autoga ja nüüd viimased paar aastat on see auto minu oma olnud. Üldse on see mu kolmas auto ja teine tagaveoline.
Ostes oli paigaldatud fordi recaro sportistmed ning nelipunkt turvavöö. Turvavöö sai tavalise vastu tagasi vahetatud.

Mootoriga võib igati rahul olla, suht energiline ja samas ökonoomne. Suvel käisime sõpradega omavahel lennuväljal kiirendamas, siis 97 aasta 85kw-ne celica polnud eriline vastane, temast sain korduvalt kenasti jagu. Samuti sai tagatulesid näidatud 97a 100kw vectrale, mis oli küll automaatkastiga ja seetõttu uimane. Kiirendusrajale sattus tookord ka mingi võõras tüüp oma 2,0 -dohc- sierraga, kellega ka ühe sõidu tegime mille ma võitsin. Alla jäin tookord ainult sõbra 110kw calibrale, mis kolmanda käiguga mulle järgi jõudis ja finishijooneks autopikkuse jagu eest ära jõudis. Kolmas käik on sierral nii masendavalt nõrk :cry:

Millalgi eelmisel aastal vajusid tagarattad rohkem lääpa ja tagavedrud väsisid suht kiirelt peale uute paigaldamist. Sellepeale ostsin scorpa tagavedrud, mis tagarattad ilusti otseks ajasid, aga samas ka taguotsa nõmedasti püsti. Peaks jälle vedrud laskma välja vahetada, kole kits on ta praegu.

Minu ajal on paigaldatud mürasummutust ustesse, 15-tollised valuveljed, 2x elektriaknad, sportlikum summuti tagapütt sai installitud eelmisel nädalal peale seda, kui tavaline küljest ära pudenes. Elementaarsed asjad nagu kesklukk, roolivõim ja ABS ka olemas. Taga ketaspidurid miskipärast.
Audio pool praegu suht algjärgus veel, HU on Alpine makk, esiustes Signati midbassid ning armatuuril Signati tweetrid. Neid kõiki toidab hea vanakooli JBL 4-kanali võimendi. Subwoofrit hetkel ei ole, aga sellest eriti puudust ka ei tunne. Pigem tahaks järgmiseks osta ette korralikud midranged ja tweetrid paremate vastu vahetada.

Plaane seoses selle sierraga on palju, vaja oleks teha keretöid, kuna rooste hakkab juba ülekäte minema. Välist tuuningut siiski teha ei kavatse, jääb stockiks sest stock on minumeelest kõige ilusam ;) Vb ainult esistangesse lähevad udukad aga see ka kõik. Ka plaanin kapoti alla võimsust juurde kruttida (hea kui on oma tuttav remondimees, kes kõik tööd teeb :)
Mulle vaadatakse küll veidi imelikult otsa tihtipeale, et miks sa selle vana sierraga sõidan ja mingit uuemat naistekat ei osta. Mul aga pole plaaniski vahetada... kui ma mõtlen sellele, mis annaks sierraga näiteks 50k investeerimisega ära teha, siis võib arvata, et paremat autot on raske sellise hinna eest leida.
Auto ju ikka sõitmiseks mitte imetlemiseks. Superlahe on talvel jäärajal tiirutada või tulevikus ka suvel ringrajal. Ringrajal olen küll vaid korra käinud, kuid see oli suht mõttetu nende kõrgete scorpa vedrudega. Kevadel plaanis vedrustus sportlikumaks muuta

Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis kersti, 05 Nov 2006, 23:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 05 Nov 2006, 21:53

Mis valgel autol viga on? Oled auto eest ilusti hoolitsenud ja tee seda edaspidigi.
Kiirenduse kohta nii palju et jah, kolmas käik on nõrk, aga 110kw calibra peaks ikka sisse saama (olen korduvalt proovinud).
Hoia auto ikka terve ja sirgena. Jõudu edaspidiseks :)

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 05 Nov 2006, 22:04

sierramen kirjutas:
Kiirenduse kohta nii palju et jah, kolmas käik on nõrk, aga 110kw calibra peaks ikka sisse saama (olen korduvalt proovinud).
Minu oma kahjuks veel nii kiire ei ole, et sellest calibrast jagu saada.. aga peale mõningast modifitseerimist ja mootori edasiaitamist ei tohiks see tõesti enam suur probleem olla :)
Ei tea nüüd ainult kust pihta hakata, kas kõigepealt kere korda teha ja siis mootor ning sillad või jätta just keretööd viimaseks? Ise arvan, et kere oleks esimene prioriteet juba lihtsalt sellepärast, et mootor ja sillad on head korras niigi aga kere lihtsalt roostetab kätte ära :roll:

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 05 Nov 2006, 22:38

Kered mädanevadki küljest ära, mootorid kestavad.

PS kas matialt vaatab vastu http://www.zone.ee/tamar99/polstrialt/
selline vaatepilt?

Kere soovitaks mina kõigepealt ärapaigata, oleks siis nagu millepeale ehitada mootorit, muidu nagu mädale kerele mõtetu miskit pealetoppida.

Muidu noh OK, võiks rohkem ja suuremaid pilte lisada.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 05 Nov 2006, 22:47

kas tegu ei ole mitte sama autoga millega sai juhtumisi joonele pandud hps lennuväljal see aasta?
üldiselt väga pro auto!
Motorsport is a lifestyle

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 05 Nov 2006, 23:05

erki kirjutas:kas tegu ei ole mitte sama autoga millega sai juhtumisi joonele pandud hps lennuväljal see aasta
irww otsisin su auto siit üles ja tuleb küll tuttav ette :D http://www.carrating.org/car.php?8335
Eesti on ikka väike küll :)
Aga kahju, et te kohe peale kiirendust minema sõitsite, oleks võinud veel proovida. Te olite sõbraga kahekesi autos, seega auto raskem kui mul. Samas ma suures ärevuses unustasin käiku vahetada ja lasin teisega piirajasse :roll: Võit tuli igatahes napilt..

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 05 Nov 2006, 23:31

tamar kirjutas:Kered mädanevadki küljest ära, mootorid kestavad.

PS kas matialt vaatab vastu http://www.zone.ee/tamar99/polstrialt/
selline vaatepilt?
Ei päris nii hull ei tohiks küll olla.. ma loodan :oops: eks siis paistab kui töödeks läheb.

panin paar suuremat pilti ka, ongi ainult action pildid. Igapäevaselt a´la maja ees tehtud pilte mul nagu polegi :wink:

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi » 06 Nov 2006, 00:06

suur rõõm on näha sierratüdrukut foorumis. talvel tuleb kindlasti kokkutulek siin järvamaal karjääris , kus olime suvel ja märksõna on "jäärada" ning lõbu peaks olema laialt jää huvilistele. hoia oma blondiini :evil:
jään fordide juurde

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 06 Nov 2006, 00:32

kersti kirjutas:
erki kirjutas:kas tegu ei ole mitte sama autoga millega sai juhtumisi joonele pandud hps lennuväljal see aasta
irww otsisin su auto siit üles ja tuleb küll tuttav ette :D http://www.carrating.org/car.php?8335
Eesti on ikka väike küll :)
Aga kahju, et te kohe peale kiirendust minema sõitsite, oleks võinud veel proovida. Te olite sõbraga kahekesi autos, seega auto raskem kui mul. Samas ma suures ärevuses unustasin käiku vahetada ja lasin teisega piirajasse :roll: Võit tuli igatahes napilt..
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringi :P
aga järgmine aasta siis ehk uuesti? ;)
Motorsport is a lifestyle

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 06 Nov 2006, 07:02

valge ju igati vinge värv 8)

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 06 Nov 2006, 11:46

erki kirjutas:
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringi :P
aga järgmine aasta siis ehk uuesti? ;)
Jah igatahes :) Ajame foorumirahva kokku ja teeme Sierrade maavõistluste lennujaamal 8)

pmst slikkide kummidega peaks ju just hästi kohalt minema saama :) Aga jah, eks sellel mootoril on jõudu piisavalt palju küll, et võiks stardis kummi suitsetada ja mitte kuskile liikuda.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 06 Nov 2006, 21:59

seal samas haapsalu lennuväljal ma enda zorro mootori eelmine aasta kokku jooksutasin, nii et ettevaatust :wink:

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 06 Nov 2006, 22:22

kersti kirjutas:
erki kirjutas:
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringi :P
aga järgmine aasta siis ehk uuesti? ;)
Jah igatahes :) Ajame foorumirahva kokku ja teeme Sierrade maavõistluste lennujaamal 8)
Meil oli siin väike plaan kevadel väike Sierra TopSpeed korraldada 8)

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 06 Nov 2006, 22:55

Sierra TopFuel :D

tglt iseenesest su auto päris kena...valge sierra ilus ka ju....vt. ntx sierrameni oma :) sa saax samasuguse teha
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 06 Nov 2006, 23:54

kersti autol on veel laiad liistud kah ustel. igalühel ei ole

Suletud