Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
Ford Sierra 2,0 Dohc ´92 kersti
Mõtlesin ka oma nunnut teile tutvustada J
Ostetud sai ta Kadaka turult 4 aastat tagasi. Mees otsis endale autot ja tingimused olid, et ei tohiks olla valget värvi ja kindlasti ei tohiks olla Ford (omasime eelnevalt escorti, mis vajas pidevat remonti, seega Fordisoovi ei olnud)
Sellegipoolest hakkas see konkreetne valge Ford meeldima ning peale proovisõitu oli selge, et selle ostame. Selgus, et tegu väga töökindla autoga ja nüüd viimased paar aastat on see auto minu oma olnud. Üldse on see mu kolmas auto ja teine tagaveoline.
Ostes oli paigaldatud fordi recaro sportistmed ning nelipunkt turvavöö. Turvavöö sai tavalise vastu tagasi vahetatud.
Mootoriga võib igati rahul olla, suht energiline ja samas ökonoomne. Suvel käisime sõpradega omavahel lennuväljal kiirendamas, siis 97 aasta 85kw-ne celica polnud eriline vastane, temast sain korduvalt kenasti jagu. Samuti sai tagatulesid näidatud 97a 100kw vectrale, mis oli küll automaatkastiga ja seetõttu uimane. Kiirendusrajale sattus tookord ka mingi võõras tüüp oma 2,0 -dohc- sierraga, kellega ka ühe sõidu tegime mille ma võitsin. Alla jäin tookord ainult sõbra 110kw calibrale, mis kolmanda käiguga mulle järgi jõudis ja finishijooneks autopikkuse jagu eest ära jõudis. Kolmas käik on sierral nii masendavalt nõrk
Millalgi eelmisel aastal vajusid tagarattad rohkem lääpa ja tagavedrud väsisid suht kiirelt peale uute paigaldamist. Sellepeale ostsin scorpa tagavedrud, mis tagarattad ilusti otseks ajasid, aga samas ka taguotsa nõmedasti püsti. Peaks jälle vedrud laskma välja vahetada, kole kits on ta praegu.
Minu ajal on paigaldatud mürasummutust ustesse, 15-tollised valuveljed, 2x elektriaknad, sportlikum summuti tagapütt sai installitud eelmisel nädalal peale seda, kui tavaline küljest ära pudenes. Elementaarsed asjad nagu kesklukk, roolivõim ja ABS ka olemas. Taga ketaspidurid miskipärast.
Audio pool praegu suht algjärgus veel, HU on Alpine makk, esiustes Signati midbassid ning armatuuril Signati tweetrid. Neid kõiki toidab hea vanakooli JBL 4-kanali võimendi. Subwoofrit hetkel ei ole, aga sellest eriti puudust ka ei tunne. Pigem tahaks järgmiseks osta ette korralikud midranged ja tweetrid paremate vastu vahetada.
Plaane seoses selle sierraga on palju, vaja oleks teha keretöid, kuna rooste hakkab juba ülekäte minema. Välist tuuningut siiski teha ei kavatse, jääb stockiks sest stock on minumeelest kõige ilusam Vb ainult esistangesse lähevad udukad aga see ka kõik. Ka plaanin kapoti alla võimsust juurde kruttida (hea kui on oma tuttav remondimees, kes kõik tööd teeb
Mulle vaadatakse küll veidi imelikult otsa tihtipeale, et miks sa selle vana sierraga sõidan ja mingit uuemat naistekat ei osta. Mul aga pole plaaniski vahetada... kui ma mõtlen sellele, mis annaks sierraga näiteks 50k investeerimisega ära teha, siis võib arvata, et paremat autot on raske sellise hinna eest leida.
Auto ju ikka sõitmiseks mitte imetlemiseks. Superlahe on talvel jäärajal tiirutada või tulevikus ka suvel ringrajal. Ringrajal olen küll vaid korra käinud, kuid see oli suht mõttetu nende kõrgete scorpa vedrudega. Kevadel plaanis vedrustus sportlikumaks muuta
Ostetud sai ta Kadaka turult 4 aastat tagasi. Mees otsis endale autot ja tingimused olid, et ei tohiks olla valget värvi ja kindlasti ei tohiks olla Ford (omasime eelnevalt escorti, mis vajas pidevat remonti, seega Fordisoovi ei olnud)
Sellegipoolest hakkas see konkreetne valge Ford meeldima ning peale proovisõitu oli selge, et selle ostame. Selgus, et tegu väga töökindla autoga ja nüüd viimased paar aastat on see auto minu oma olnud. Üldse on see mu kolmas auto ja teine tagaveoline.
Ostes oli paigaldatud fordi recaro sportistmed ning nelipunkt turvavöö. Turvavöö sai tavalise vastu tagasi vahetatud.
Mootoriga võib igati rahul olla, suht energiline ja samas ökonoomne. Suvel käisime sõpradega omavahel lennuväljal kiirendamas, siis 97 aasta 85kw-ne celica polnud eriline vastane, temast sain korduvalt kenasti jagu. Samuti sai tagatulesid näidatud 97a 100kw vectrale, mis oli küll automaatkastiga ja seetõttu uimane. Kiirendusrajale sattus tookord ka mingi võõras tüüp oma 2,0 -dohc- sierraga, kellega ka ühe sõidu tegime mille ma võitsin. Alla jäin tookord ainult sõbra 110kw calibrale, mis kolmanda käiguga mulle järgi jõudis ja finishijooneks autopikkuse jagu eest ära jõudis. Kolmas käik on sierral nii masendavalt nõrk
Millalgi eelmisel aastal vajusid tagarattad rohkem lääpa ja tagavedrud väsisid suht kiirelt peale uute paigaldamist. Sellepeale ostsin scorpa tagavedrud, mis tagarattad ilusti otseks ajasid, aga samas ka taguotsa nõmedasti püsti. Peaks jälle vedrud laskma välja vahetada, kole kits on ta praegu.
Minu ajal on paigaldatud mürasummutust ustesse, 15-tollised valuveljed, 2x elektriaknad, sportlikum summuti tagapütt sai installitud eelmisel nädalal peale seda, kui tavaline küljest ära pudenes. Elementaarsed asjad nagu kesklukk, roolivõim ja ABS ka olemas. Taga ketaspidurid miskipärast.
Audio pool praegu suht algjärgus veel, HU on Alpine makk, esiustes Signati midbassid ning armatuuril Signati tweetrid. Neid kõiki toidab hea vanakooli JBL 4-kanali võimendi. Subwoofrit hetkel ei ole, aga sellest eriti puudust ka ei tunne. Pigem tahaks järgmiseks osta ette korralikud midranged ja tweetrid paremate vastu vahetada.
Plaane seoses selle sierraga on palju, vaja oleks teha keretöid, kuna rooste hakkab juba ülekäte minema. Välist tuuningut siiski teha ei kavatse, jääb stockiks sest stock on minumeelest kõige ilusam Vb ainult esistangesse lähevad udukad aga see ka kõik. Ka plaanin kapoti alla võimsust juurde kruttida (hea kui on oma tuttav remondimees, kes kõik tööd teeb
Mulle vaadatakse küll veidi imelikult otsa tihtipeale, et miks sa selle vana sierraga sõidan ja mingit uuemat naistekat ei osta. Mul aga pole plaaniski vahetada... kui ma mõtlen sellele, mis annaks sierraga näiteks 50k investeerimisega ära teha, siis võib arvata, et paremat autot on raske sellise hinna eest leida.
Auto ju ikka sõitmiseks mitte imetlemiseks. Superlahe on talvel jäärajal tiirutada või tulevikus ka suvel ringrajal. Ringrajal olen küll vaid korra käinud, kuid see oli suht mõttetu nende kõrgete scorpa vedrudega. Kevadel plaanis vedrustus sportlikumaks muuta
Viimati muutis kersti, 05 Nov 2006, 23:28, muudetud 1 kord kokku.
Minu oma kahjuks veel nii kiire ei ole, et sellest calibrast jagu saada.. aga peale mõningast modifitseerimist ja mootori edasiaitamist ei tohiks see tõesti enam suur probleem ollasierramen kirjutas:
Kiirenduse kohta nii palju et jah, kolmas käik on nõrk, aga 110kw calibra peaks ikka sisse saama (olen korduvalt proovinud).
Ei tea nüüd ainult kust pihta hakata, kas kõigepealt kere korda teha ja siis mootor ning sillad või jätta just keretööd viimaseks? Ise arvan, et kere oleks esimene prioriteet juba lihtsalt sellepärast, et mootor ja sillad on head korras niigi aga kere lihtsalt roostetab kätte ära
Kered mädanevadki küljest ära, mootorid kestavad.
PS kas matialt vaatab vastu http://www.zone.ee/tamar99/polstrialt/
selline vaatepilt?
Kere soovitaks mina kõigepealt ärapaigata, oleks siis nagu millepeale ehitada mootorit, muidu nagu mädale kerele mõtetu miskit pealetoppida.
Muidu noh OK, võiks rohkem ja suuremaid pilte lisada.
PS kas matialt vaatab vastu http://www.zone.ee/tamar99/polstrialt/
selline vaatepilt?
Kere soovitaks mina kõigepealt ärapaigata, oleks siis nagu millepeale ehitada mootorit, muidu nagu mädale kerele mõtetu miskit pealetoppida.
Muidu noh OK, võiks rohkem ja suuremaid pilte lisada.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
irww otsisin su auto siit üles ja tuleb küll tuttav ette http://www.carrating.org/car.php?8335erki kirjutas:kas tegu ei ole mitte sama autoga millega sai juhtumisi joonele pandud hps lennuväljal see aasta
Eesti on ikka väike küll
Aga kahju, et te kohe peale kiirendust minema sõitsite, oleks võinud veel proovida. Te olite sõbraga kahekesi autos, seega auto raskem kui mul. Samas ma suures ärevuses unustasin käiku vahetada ja lasin teisega piirajasse Võit tuli igatahes napilt..
Ei päris nii hull ei tohiks küll olla.. ma loodan eks siis paistab kui töödeks läheb.tamar kirjutas:Kered mädanevadki küljest ära, mootorid kestavad.
PS kas matialt vaatab vastu http://www.zone.ee/tamar99/polstrialt/
selline vaatepilt?
panin paar suuremat pilti ka, ongi ainult action pildid. Igapäevaselt a´la maja ees tehtud pilte mul nagu polegi
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringikersti kirjutas:irww otsisin su auto siit üles ja tuleb küll tuttav ette http://www.carrating.org/car.php?8335erki kirjutas:kas tegu ei ole mitte sama autoga millega sai juhtumisi joonele pandud hps lennuväljal see aasta
Eesti on ikka väike küll
Aga kahju, et te kohe peale kiirendust minema sõitsite, oleks võinud veel proovida. Te olite sõbraga kahekesi autos, seega auto raskem kui mul. Samas ma suures ärevuses unustasin käiku vahetada ja lasin teisega piirajasse Võit tuli igatahes napilt..
aga järgmine aasta siis ehk uuesti?
Motorsport is a lifestyle
Jah igatahes Ajame foorumirahva kokku ja teeme Sierrade maavõistluste lennujaamalerki kirjutas:
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringi
aga järgmine aasta siis ehk uuesti?
pmst slikkide kummidega peaks ju just hästi kohalt minema saama Aga jah, eks sellel mootoril on jõudu piisavalt palju küll, et võiks stardis kummi suitsetada ja mitte kuskile liikuda.
Meil oli siin väike plaan kevadel väike Sierra TopSpeed korraldadakersti kirjutas:Jah igatahes Ajame foorumirahva kokku ja teeme Sierrade maavõistluste lennujaamalerki kirjutas:
hehe ega jah, mul olid suvel täiesti slikid kummid taga all nii et kohapealt minema ka ei saanud ilusti, ratas käis mõnuga ringi
aga järgmine aasta siis ehk uuesti?