Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Kasutajate pikendused
Vasta
Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 27 Juul 2009, 23:14

Nonii, ei saa ikka ilma sierrata, seekord sai üks -dohc- 88kw sedaan garaazist välja aetud, auto vanavanemate käes olnud viimased 10 aastat poes käikudeks, seega teada mis temaga tehtud.(ehk mitte midagi peale ühe roolivarda )

Varustuse poolest on täiesti Plank, ainuke nupuga lisa on taga akna soendus :D aga pole hullu, ei otsigi lisasid sealt.

Tehtud on niipalju ainult kui põhjakaitse alla pandud, tulekustuti metall vitsadega pagassis ja summuti on tühjaks löödud.

Simuna rajapäeval sai esimsest korda tuulutatud teda, nüüd sai Ridala 1+1 rahvasprindil ka ära käidud.
Ja nende kahe sõiduga selgus et,
4x amordid oleks vaja vahetada, - Tehtud
käigukasti tala kummi puks/padi. -Tehtud
Diffris on päris hea lõtk sees. (vist peabki olema...)
Pidurid on tuimad- Tehtud
Karbid on läbi - Tehtud
Rool on liiga suur - Tehtud

Üks hea asi on ka, hämmastavalt vähe kütet võtab, sõitsin Ridala rahvasprindile Kadrinast, 400km edasi tagasi ots ja pluss 3x 25 km sprindi voorusid kohapeal, ning kütet läks 45 L ... auto oli täislastis pungil täis.
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis vvallo, 13 Sept 2010, 13:16, muudetud 3 korda kokku.
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas kersti » 28 Juul 2009, 09:46

Ja mina Simunas mõtlesin, et see Vanaema tekst tagaklaasil on niisama naljapärast :)

Aga amortide osas ütleks, et mina soetaks enne kasutatud Konid, kui uued mingid muud asjad.
Oma sierrapargi pealt on näha olnud, et Konid lihtsalt kestavad tuimalt aastaid ja väsimise märke ei näita, samas kui Sachsid, Monroed ja Bilsteinid lekivad juba karbis või lihtsalt lagunevad lühiajalise kasutuse järel ära. Tehase praak tehase praak, ilmselt ei osata enam amorte valmistada või ei tea mis värk on.
UK E-bayst otsiksin amorte, seal teinekord päris häid pakkumisi.

Kapoti-Arvo
turist
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Juul 2009, 00:34

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas Kapoti-Arvo » 28 Juul 2009, 23:00

Õige auto kihutamiseks valitud !

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas Tanel » 02 Aug 2009, 14:57

Minul olid bilsud all,amordi test oli päris v6rdne mõlemal pool,ei lekkind ega midagi nad.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 03 Aug 2009, 09:31

Mis bilsud ? B4 jadest sain igapäeva autol suht kiiresti lahti, praegu B6 all, väga hea jäikuse astmega, aga hind on ka muidugi vastav :mrgreen: sirtsule sellises hinnaklassis ei jaksa osta päris.
Aga eks midagi peab varsti ostma, sõidan sellises seisukorras veel Kehala rajapäeva ära siis peab uuenduskuuri tegema, septembris või oktoobris tahaks ühe rahvaralli ka läbi sõita.
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas Kristjan » 03 Aug 2009, 19:33

Suht odav lahendus minul oli taha scorpa amort. Tööd niipalju, et vaja kinnitus augud 2mm suuremaks puurida. Jäikust tuli küll. Miinuseks vast see, et kui autot tõsta siis tuleb seda teha kas õõtsast või siis õõtsale mingi piiramis tross või nöör panna. Õõts jääb muidu piduri volla külge rippuma. Vedrude vahele ben autost ostetud kummist "seib" ja tagaots oli jäik kui sport masinal.


Edit: Käigu probleemile sain lahenust lisa kinnituse tegemisest. mt75'el on selline hoovastiku plaat mis kinnitub kasti külge. Ma puurisin plaadi tagumisest otsast ja kerest augu läbi ja tõmbasin poldiga kinni (ala nagu bemmil on käigu hoovastiku tagumine kinnitus, aga natuke prostam) Võimalik, et ta neid esimesi patju väänab vähe rohkem, aga mis seal ikka miski pole igavene. Lisaks lõikasin kangi suht madalalt maha ja keevitasin sinna 12'se poldi (seal kangi keskel ka kummi puks mis võib järgi anda) peale seda polnud probleemi, et käik sisse ei lähe.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 04 Aug 2009, 11:02

krt ei teagi, eks tuleb lihtsalt raha koguda/välja käia amortide eest
Ok, plaadi tõmban samamoodi kinni vast :P (kus tallinnas fordi varuosasid müüakse ? Käigukasti patja oleks vaja )
Pühapäeval Kehalasse tuulutama jälle, õnneks rada korralik vähemalt seal
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 06 Aug 2009, 14:22

Fixusest sain käigukasti padja, loodetavasti aitab selle liikumise vastu sõites. Mingise imeliku sportrooli moodi asja saan ka täna. Nädalvahetusel teen pilti, kruusakad alla kehalaks veel ja minek praegu, amorte ei jaksa vahetada enne seda. Piduritega proovin õhutamist lihtsalt hetkel.
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 10 Aug 2009, 12:50

Kehala rajapäeval käidud, täitsa rahule võis jääda. Neljadas voorus ainult läksin liiga ahneks, kaks korda vajus kurvis küljega kraavi juba, õnneks kraapis ennast sama hooga sealt välja ka, jõudsin autos juba leppida paar korda üle katuse käimisega :mrgreen:
Minekut autol ikka oli, isegi amort oli üllatavalt hea, peale hüpet ei õõtsunud kordagi ja väiksem rool toimetas väga hästi.
Nüüd vist mõningane seisma jäämine, ülevaatus lõppeb augustiga, vaja sumpa pooleldi uus ehitada, karbid ja tagumist poolraami keevitada jne..
ja oktoobris rahvaralli starti jõuda.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 23 Aug 2009, 19:13

Käigukasti tala padi vahetatud, tunduvalt parem kohe, ennem kkang vibreeris teise käiguga päris kõvasti, nüüd paigal, kasti sai õli ka juurde pandud, suht kuival oli :? õli läks sisse ilmselt küll vale, mitte lääne õli, aga eks näeb, kokku vast ei jookse ikka.
Summuti sai ka uuesti tihedaks keevitatud, kõik tühi ja lõpus on originaal pütt, täitsa viisakas hääl jäi.
4 porilapakut sai ka lisatud, 30x35 cm suurused vist.
29. aug. Simuna rahvasprindil kirjas igatahes, elame näeme mis saab :mrgreen:
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 30 Aug 2009, 11:32

Simuna rahvasprint ka üle elatud, tore oli, esimene voor oli metsavahel paar Väga libedat kohta, mis üle ühe sõitja metsa juhatas. Järgmine voor oli kuiv peaaegu täiesti, läks väga hästi aga korraks läks tagumik märja koha peale ja tulemuseks spinn millega kaotasin palju ja veidi veel peale.
Ja kolmas voor sadas vihma, kes teab siis simuna rada on savi/mulla sega ja sinna lisada vett siis... jah, võite ette kujutada mis seal toimus, kõigil ringi aeg oli kuskil minuti võrra aeglasem, minul lausa kaks, sest jäin Kinni suht sirgele lõigule :shock: :lol: õnneks lükati välja kiiresti. Taha sattusid suht päevi näinud kruusakad ka, mis ei teinud üldse oma tööd nii nagu peaks :mrgreen:


http://miko.planet.ee/Simuna%20Rahvaspr ... %20151.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://miko.planet.ee/Simuna%20Rahvaspr ... %20287.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://miko.planet.ee/Simuna%20Rahvaspr ... %20148.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://miko.planet.ee/Simuna%20Rahvaspr ... %20289.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Järgmine kord siis september või oktoober rahvaralli haapsalus või laitses ..
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas kersti » 30 Aug 2009, 12:06

Simuna rada on riukalik. Kui kuiv on, siis eksid tolmu sisse ära. Kui märg, siis vajud mutta.
Aga muidu lõbus muidugi :)

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 31 Aug 2009, 11:44

jah, kohati oli selline mülgas
Pilt
ja kohati kuiv ja kiire
Pilt

Kas keegi -dohc- sedaanile on strutbari pannud siin ? Amordikannude külge ei oska kuidagi kinni panna seal seda :? plaan ise teha strut. Pole seal auke ega polte mutreid midagi näha, ainult üks turritab keskelt välja, mis amordi enda ots vist
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas kersti » 31 Aug 2009, 12:01

vvallo kirjutas: Kas keegi -dohc- sedaanile on strutbari pannud siin ? Amordikannude külge ei oska kuidagi kinni panna seal seda :? plaan ise teha strut. Pole seal auke ega polte mutreid midagi näha, ainult üks turritab keskelt välja, mis amordi enda ots vist
Ikka on pandud, aga mul ei olnud isetehtud strut. Taldrikud ja poldid värgid olid kaasas, ainult augud tuli puurida kannude külge. Dohci strutbar peab kõver olema, et üle sisselaske mahuks. Ses suhtes ei ole vist maailma kõige lihtsam asi, mida aretada. Aga nagu öeldakse, pole keerulist tööd, on saamatud mehed :)

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Sierra 2.0 -dohc- vvallo

Postitus Postitas vvallo » 31 Aug 2009, 12:34

aaa ok, puurimine lahendas selle küsimuse :mrgreen: kas käsi mahub vedru kõrvalt niipalju mööda ka et ilma amorti ja asju lahti võtmata saab kinni panna ?

Aga mis vahe on jäigal strut baril nagu see
Pilt

ja osad on nagu liigendiga? :?
Pilt
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Vasta