Sierra MK1 84a.1.6 kolmeukseline alar64
Sierra MK1 84a.1.6 kolmeukseline alar64
Sai siis paar tundi taagasi oma uus sierra ära toodud.Asus ta siis Rakvere bussipargi hoovis,sain ta võla katteks.'
Mootoriks peaks olema mootor ? 66kw ja 1984 aasta
Kere seisukord esmase vaatluse korral oli isegei rahuldav,põhja alla kahjuks pole saand vaadata.Auto seisnud paar aastat nii et tegemist temaga on.
VEAD.Puudus gaasitross(nüüd olemas).armatuur praguline,osad salongi detailid puudu,T.V tiib kurat teab kuidas lapitud,osa elektri asju ei tööta(kell, vent,raadio,laevalgustus)puuduvad tagapidurid üldiselt ning poolikud esipidurid.
Auto edasine saatus on veel lahtine
Aga eks pildid räägivad edasi
Mootoriks peaks olema mootor ? 66kw ja 1984 aasta
Kere seisukord esmase vaatluse korral oli isegei rahuldav,põhja alla kahjuks pole saand vaadata.Auto seisnud paar aastat nii et tegemist temaga on.
VEAD.Puudus gaasitross(nüüd olemas).armatuur praguline,osad salongi detailid puudu,T.V tiib kurat teab kuidas lapitud,osa elektri asju ei tööta(kell, vent,raadio,laevalgustus)puuduvad tagapidurid üldiselt ning poolikud esipidurid.
Auto edasine saatus on veel lahtine
Aga eks pildid räägivad edasi
Viimati muutis alar64, 19 Juul 2016, 21:56, muudetud 7 korda kokku.
Re: Sierra MK1 kolmeukseline 1.6 alar64
Kui saladus ei ole, siis mis suurusjärgu võlgu sellise tehnikaga kaetakse?
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Selline asi et uurisin dokke ja nägin et passis 1.6 66 kw aga sellist mootorit ei ole,on 1.6 55kw ja 59 kw ning 1.8 66kw
Kas tekkinud mingi näpukas arkis,ning ka selliseid asju saab muuta
Kas tekkinud mingi näpukas arkis,ning ka selliseid asju saab muuta
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Mu kunagine escort oli 1.6 66 kw. Vaevalt, et sellist mootorit keegi sierra peale panema hakkab aga mine sa hullusi tea kapoti alusest pilti pole jagatud.
Mu sierra dokkides regamine eestis 4. jaanuar 2011 nii et ARKi mehed võivad vigu teha küll Kui sa neile ütled, et valesti on ju nad siis parandavad ära aga neid ei ole hea tülitada, iga väiksemagi asja eest küsivad jubedaid rahasummasid.
Mu sierra dokkides regamine eestis 4. jaanuar 2011 nii et ARKi mehed võivad vigu teha küll Kui sa neile ütled, et valesti on ju nad siis parandavad ära aga neid ei ole hea tülitada, iga väiksemagi asja eest küsivad jubedaid rahasummasid.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
ilmselt rinu ei tea millest räägib
ei maksa passis numbri vahetamine mitte rohkem kui passi vahetuse hind.
samas ei näe ma erilist probleemi seal. viska 2l mootor vahele ja mine rega siis ümber.
muidugi kui kindlustuse hind siis probleemiks on siis soovitan valida 85kw mootori sest 86kw on juba kõrgema hinnaga
ei maksa passis numbri vahetamine mitte rohkem kui passi vahetuse hind.
samas ei näe ma erilist probleemi seal. viska 2l mootor vahele ja mine rega siis ümber.
muidugi kui kindlustuse hind siis probleemiks on siis soovitan valida 85kw mootori sest 86kw on juba kõrgema hinnaga
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Muutma ma kindlasti ei hakka praeguseid dokumente,lihtsalt ma mõtlesin et kui ümber lähen regama enda nimele et siis muudavad ära või midagi,sest plaan on ka muuta auto värvi.
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
300 EEK on ka suur raha krt küll. Terve kuu aja kindlustuse raha.Tarmo kirjutas:ilmselt rinu ei tea millest räägib
ei maksa passis numbri vahetamine mitte rohkem kui passi vahetuse hind.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
riik tahab seda saada mitte ark
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
Selline küsimus et kumba mootorit oleks vaja eelistada kas 2.8-t või 2.9-t
Milline parem,millisega vähem probleeme,ning kumb oleks üldiselt parem edasiste modifikatsioonide jaoks vastupidavam
Lugesin et 2.9 on 2.8 parandatud varajant,lihtsam remontida kuid kallim,aga see info liiga lühike
Või on kellelgi soovitusi mõne mu mootori jaoks
Milline parem,millisega vähem probleeme,ning kumb oleks üldiselt parem edasiste modifikatsioonide jaoks vastupidavam
Lugesin et 2.9 on 2.8 parandatud varajant,lihtsam remontida kuid kallim,aga see info liiga lühike
Või on kellelgi soovitusi mõne mu mootori jaoks
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
mõne usa bussi pealt 3.8v6
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
edasi arendamise mõttes on ikka 2,9 parem.
2.8'l on 3 väljalaske ava asemel 2 mis jääb pudelikaelaks
2.8'l on 3 väljalaske ava asemel 2 mis jääb pudelikaelaks
XR4i
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
2,9 on etem
varuosi on ka rohkem liikvel
varuosi on ka rohkem liikvel
Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Probe RWD 2,3T
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
2.9 on 2.8st nagunii parem, 3.8 on paraku ka 2.9st parem
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
3.8 on probleem,kuna esialgsed plaanid on sõita ka rahvasprinti,see aga eeldab tootjapoolseid asju mis on teatud seeria autodel,ehk auto paeb põhiõtteliset jääma tehaskomplekti(mootor ja muud agregaadid mis on olnud selle seeria autodel).Asjaga kursis olevad inimesed teavad mllest ma räägin.
Aga noh eks kõik on võimalik
Aga noh eks kõik on võimalik
Re: Sierra MK1 84a. kolmeukseline alar64
siis võtad 3.8 ploki ja 2.9 kaaned, juhtmestiku ning sisselaske
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar