vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Kasutaja avatar
kaups
Moderaator
Postitusi: 1170
Liitunud: 20 Mär 2008, 21:32
Asukoht: nnillaT

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas kaups » 19 Juun 2010, 18:18

Sain oma vägeva arvutitooli siis valmis. Kinnitatud sai väga mugavalt ja lihtsalt.
42x42 cm raudplaat, augud sisse, relakaga puhtaks, matt musta spreiga üle ja kinnitus olemas.
Istme külge läks nende nelja poldiga millega siinide küljes iste on.
Pilte ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Istuda on mugav ja ise olen rahul. Parem kui see kägisev toolijurakas mis enne oli :D
0 esiveolist, 8 tagaveolist.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas GTO » 19 Juun 2010, 19:24

AlarT kirjutas:sa oled ise lammas gto.
dohc on samamoodi kiviaegne, lihtsalt pritse juures, ohcil on samuti pritse olemas.
saad sa aru dohcil pole kahest nukkvõlist kasu, kuna tal vaid 8 klappi.
kahest nukkvõllist oleks kasu 16 klapi puhul.
lihtsalt sierra 2,0 mootorid on nii sarnased.
dohc ei puutu ökonoomsuse osas asjasse, kütusekulu mõjutab hoopis kütusesüsteem, kuid ohc sierra 2,0 74kw, mida tehti 90ndate algul samuti, ei jää dohcile mitte milleski alla, see on ka korraliku pritsega.

Sierra Dohc on üks mõttetumaid mootoreid, kuna selle dohc ei anna midagi, küll on see mootor väga murederohke oma vastupidavuselt, üldse õrna plokikaanega mootor.
Selle mootori remont on ka kallim, kuna kaks nukkvõlli ja alumiiniumist plokikaas.
Lisaks oli sel dohcil veel mingi jama klapisääre tihenditega, et nende vahetus oli paras jama ja eeldas seal vee ma ei tea mille remonti, mis oli kallis, rääkisin ühe targa mootorimehega sel teemal, kui ühte dohci osta tahtsin ja sel oli ühteist viga.


mingi 1,8 diisliga sõita 5nda käiguga 1500 pööret on täielik mootori rikkumine, see ei pruugi isegi ökonoomsust anda.

Kus laudast sind välja lasti? normaalselt hooldatud dohc kestab igati paremini ja on igapäeva sõiduks mugavam kui vana ohc kärakas, sinu jutt on alati olnud pikk ja tüütav möla ükskõik millises foorumis suu lahti teed alati voolab välja ainult p**k. Meil on kogemusi nende mootoritega piisavalt ja ohc ei ole kõige kindlam mootor seda tuleb tihedamni hooldada ja remontida kui dohc, ohc nookurid ja nukaliin on õnnetus aga sind see ju ei häiri kuna remont on ju ''odav''

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Tarmo » 19 Juun 2010, 21:49

esiteks tuleb tosooli niikuinii vahetada iga teatud aja tagant, nagu ka pidurivedelikku, kuid tundub et alart seda ei tea
teiseks kasuta tosooli mis on mõeldud alumiiniumile
kolmandaks on plokikaan õrn vaid millegi muu tagajärjel, näiteks ülesöelnud vendikad. jah ohc'l on visco vent ja seega elektri kala ei saa süüdi olla, kuid ega needki lõpmatuseni tööta. muidugi allub ohc lauslollusele paremini

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas GTO » 19 Juun 2010, 22:06

Tarmo kirjutas:esiteks tuleb tosooli niikuinii vahetada iga teatud aja tagant, nagu ka pidurivedelikku, kuid tundub et alart seda ei tea
teiseks kasuta tosooli mis on mõeldud alumiiniumile
kolmandaks on plokikaan õrn vaid millegi muu tagajärjel, näiteks ülesöelnud vendikad. jah ohc'l on visco vent ja seega elektri kala ei saa süüdi olla, kuid ega needki lõpmatuseni tööta. muidugi allub ohc lauslollusele paremini


Tegelikult on mõni dohci plokikaas lihtsalt praak (pinged kaanes) on olnud paar mootorit millest kahju polnud ja need talusid kuuma vägahästi ennem sulasid klapisääretihendid, aga kaande mõrasi ei tulnud. suht kaheotsaga asi. Kui plokikaas ahjus kuumutada (pingetest vabastada) siis talub kuuma kõvasti paremini. ja rohkem vigu dohcil ei ole ülejäänud asjad kestavad ilusti mootori vääne on madalalt olemas ja see karanteerib sujuva sõidu.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT » 19 Juun 2010, 22:28

vaata Tarmo, sa ei tea elusees, mida on teinud eelmine omanik selle dohciga.
Üleüldse on alumiiniumist plokikaane eluiga lühem, samuti on praktikast teada, et Dohc sierra mootor on väga õrn asi ja ei kesta ka normaaloludes nii, nagu ohc kestab.
ohc on sierra parim ja optimaalseim mootor, ning ei jää dohcile mitte millegi poolest alla.

Veel enam, kui rääkida praktilisusest, et inimesel on vaja odavat töökindalt liikurit, siis ohc on üle prahi.
Ohc ei kaota dohcile mitte karvavõrdki.
Olen sõitnud korraliku ohciga, tean mis ta on.
dohcide ventilaatorid on alati tuksis, kui just omanik uusi ei osta.
Lihtsalt nende ventilaatorite eluiga on lühike, nad jäävad kinni, olen seda väga paljudel dohcidel märganud, kaasarvatud sellel, mis mul oli GT sierra.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas tamar » 19 Juun 2010, 23:10

Mõlemal mootoril head ja vead ning ALATI võiks parem olla. Üldiselt mõlemad kannatavad kenasti sõita ja on igati OK kraam kui normaalselt hooldada.

Ahjaa AlarT kas Sa oled SR foorumis kasutaja Part1 ? Nüüd küll vaikseks jäänud seal...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT » 19 Juun 2010, 23:41

Ei ole.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas GTO » 20 Juun 2010, 00:09

AlarT kirjutas:Ei ole.

loomulikult on sama tola, jutt kattub sama teemaga. Alati on temal õigus ja kõik autoomanikud ''valetavad'' oma auto kütusekulu kohta. ei saa sellisest tolast aru mõttemaailm on ikka mööda või toimub tõsine taandareng. ma ajan ka aegajalt möla aga mitte niipalju ja vähemalt mina tunnistan kui eksin mitte ei aja sama jura edasi.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Tanel » 20 Juun 2010, 00:15

Part ja AlarT on sama könn.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

HighMax
kasutaja
Postitusi: 141
Liitunud: 31 Mär 2009, 22:50
Asukoht: Tallinn/Suurupi

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas HighMax » 20 Juun 2010, 10:47

Tüübil on järelikult enda jutugi pärast häbi! :D
Vanasti olid vinüül ja disainerid, nüüd on kanüül ja streetracerid! :D

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT » 20 Juun 2010, 11:30

Mul ei ole millegipärast häbi ja ma ei tegutse sr foorumis.
Kui tegutseksin, siis ütleksin seda, mida mul karta.
Seda ka ,et igapäeva autot valides tuleb lähtuda ikkagi praktilisest ja selle ülalpidamis odavusest ning töökindlusest.
Seda silmas pidades on on ohc sierra parim valik, bensukatest.
Igatepidi säästad nii raha.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Jaan » 20 Juun 2010, 13:55

tann15 kirjutas:AlarT on lihtsalt nii *ola et ta ei usu kellegi juttu peale ise enda ja oma tilka näpivate remondimeeste oma,ilmselt sellepärast et nad ei oskagi selliste uute autodega kottigi teha ja siis kiruvad et *ask on see.
Ema anna tikke ja bensiini.
Sierra dohc on tõsiselt uus mudel, mida ükski vanamehest motõll pole näinud :D
Ainult mingi 20a. Ilmselt Tanni juures maal on see veel nii preztiizne pill poe ette tõmbamiseks, et seepärast ta polegi veel üle saanud oma sierra vaimustusest.

Mis puutub küttekulusse siis tänapäevased mootorid 2000+ aastad ülesse on just linnas ökonoomsed kui penskarina sõita ja pöördeid (bensuka puhul) mitte üle 2500 lasta ja esimesel võimalusel 5.-s sisse ning edasi töristamine 1500-2000 vahel sellega. Ma eelmisel kuul just testisin. 1800km oli läbisõit, sellest pool linnas ja kütusekulu oli 7,3 kokku.(04a 2,0 96kw Passat). Oleks olnud puhas linn, oleks saanud ilmselt liitri väiksemaks. Maanteel hakkab kulu tõstma tuuletakistus kui vaja 1,5 tonni 90.-ga edasi suruda.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas Tehnic » 20 Juun 2010, 21:30

kurat sierra ei läinud täna käima :mrgreen:
XR4 2.9i

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas tamar » 20 Juun 2010, 22:17

Tehnic kirjutas:kurat sierra ei läinud täna käima :mrgreen:
Dohc jah ? Siis mõttetu mootor enivei, see eisaagi käima minna, daa 8klappi ja üks mõttetu nukkvõll.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Jaanipäevaks kõrgeks kasvab rohi...

Postitus Postitas AlarT » 20 Juun 2010, 22:54

tamar milleks nüüd see postitus, siis vajalik oli?
Ma arvan ,et seletasin piisavalt hästi pikalt ja laialt, miks dohc on kehvem kui ohc, ma pole kuskil öelnud, et ta käima ei lähe või temaga sõita ei saa.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Vasta