vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT » 12 Mär 2012, 21:23

Jutt ei olnud E36 mootori suurusest ja 318 on Sierraga täiesti võrreldav, mootorilt.
Väiksem mootor ei tähenda risut veel.
Päris mitmed Sierrad on ka 1,6 ja 1,8, mis jäävad Bemmi 1,8-le kõvasti alla.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 12 Mär 2012, 21:25

Mina pole mootori suurusest midagi rääkinud ja jään ikka oma arvamuse juurde, et 1.8 on peldik kui just IS mootor pole ja seda sa korralikku vaevalt et tonniga saad. Võin lohutada, et ma kirjutan ainult ajaviiteks. Mind teema absull ei koti :D

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT » 12 Mär 2012, 21:26

1,8 peldik?
Aga 2,0 Sierra on sama ju, 2,0 sierra ka siis peldik või?
kas sa oled tüüpiline rullnokk, kes auto üle otsustab võimsa mootori üle?
Ja 320i 110kw mootor on kõvasti parem, kui Sierra 2,0, nii et need ei kannatagi võrdlust.
Viimati muutis AlarT, 12 Mär 2012, 21:26, muudetud 1 kord kokku.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 12 Mär 2012, 21:26

Kui sa nii ütled

Kas tahad öelda, et e36 ostetakse et sõidumugavust nautida v? See on ju sama väikeklassi auto :shock:

Ei ütleks, et 2.0 16 klapiga mootor sellele pemmi omale nüüd alla jääb. Sassul on ju 16v 2.0

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT » 12 Mär 2012, 21:32

Sierral on ainuke 16 klapiga mootori cosworth, et sa teaksid.
Sierra Dohc on 8 klappi.

Ma pole rääkinud E36 sõidumugavusest, aga eelistaksin seda autot Sierrale, kui Sierrad on nii kalliks läinud.
Sierra on peresedaan, E36 peaks ka peresedaan olema, mitte väikeklassi auto.

bmw 2,0 110kw versus sierra 2,0 85kw on ikka suur vahe, eriti veel arvestades asjaolu ,et sierra 2,0 77kw karpa mootor on sellest 2,0 85 kw dohc mootorist parem.
E36-l on raskem kere, kui Sierral, aga ikka jääb Sierra alla bemmile, kui sama mootor panna veel sama raske kere peale, jääks 2,0 Sierra veel eriti maha 2,0 bemmist.

Mulle Sierra meeldib, aga nende mootorid on kaunis algelised ja kiviajast.
Kuid jah, eks tänu sellele on neid tihti ka odavam hooldada ja remontida, kuigi see ei käi kõikide Sierrade mootorite kohta.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 12 Mär 2012, 21:39

Ikkagi võrdled siga ja kägu. ühel mootoril on 2 klappi silindrisse teisel 4. Kui lolliks sa mind pead, et arvad, et ma ei tea mis on sierra 16v mootor. Palju see e36 siis sierrast raskem on. Ega sa nüüd ometi kõige raskemat puumerit kõige kergema sierraga võrdlema hakka :D

Ma lähen teen nüüd selle ajaga midagi mõistlikku veel täna, mitte ei ürita inimestele selgeks teha mis hinnaga oma autot müüma peavad. Ma ka sulle alla 1000 euri ühtegi oma sierrat ei müüks. Bemme on rohkem rüüsta neid :D

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT » 12 Mär 2012, 21:41

Ehk siis, kui Sierra pole odav, siis on ta kaotanud oma mõtte.
E36 on Sierrast ikka oma 200kg raskem ja see loob kiirenduses juba vahe sisse, kui mootorid identsed oleks.

Aga ma arvan, et kui sa tahad talvel tagaveolist autot nautida, jäärajal või üldse libedaga, siis pole vahet, mis mootor peal on.
Sest isegi kui mul oli 2,3D diisel 49kw, sai sellega väga edukalt külg ees sõita, kuigi jah kohati jäi lahjaks, aga siiski sai.
Ja BMW 316 võimaldab suurepäraselt talvel külg ees ringi sõita, mootor piisavalt jõuline ja ergas selleks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 12 Mär 2012, 21:57

Teeks lühidalt. Mida sa tõestada üritad? e36 kiitmiseks oma foorum sierra jaoks ma. Siit sa erilist kiidulaulu ei oota või arvad et kõik hakkavad kummardama ja on nõus, et sierra on -tsenseeritud-, sest kallis ja e36 on hea sest odav. Mis jutu iva on? Tahad bemmi osta siis osta mitte ära nuta, et sierra vimaks ometi midagi maksma on hakanud. Praegu on õuge aeg sierrat müüa mitte osta lihtsalt.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 12 Mär 2012, 21:59

AlarT kirjutas: Aga ma arvan, et kui sa tahad talvel tagaveolist autot nautida, jäärajal või üldse libedaga, siis pole vahet, mis mootor peal on.
Sest isegi kui mul oli 2,3D diisel 49kw, sai sellega väga edukalt külg ees sõita, kuigi jah kohati jäi lahjaks, aga siiski sai.
Ja BMW 316 võimaldab suurepäraselt talvel külg ees ringi sõita, mootor piisavalt jõuline ja ergas selleks.

Selle peale ütleks küll, et MAGA VÄLJA. :shock: 2.3 diisel või 1.6 bemm kumbki neist ei kõlba jääle. Isegi 2.0 sierra jääb lahjaks. Parklas võid smardiga ka külg ees "sõita" aga mitte jäärajal SÕITA!

Kasutaja avatar
doker
kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 23 Mai 2011, 20:53

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas doker » 12 Mär 2012, 22:02

Tekkis huvi küsida, et on siin ka selliseid härrasid, kes oma "stock" sierraga talvel ei sõida?
Puhtalt selle tõttu, et kere jms seisukord liiga hea ja kahju lõhkuda.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas IvoK » 12 Mär 2012, 22:42

doker kirjutas:Tekkis huvi küsida, et on siin ka selliseid härrasid, kes oma "stock" sierraga talvel ei sõida?
Puhtalt selle tõttu, et kere jms seisukord liiga hea ja kahju lõhkuda.
Minul nt on roheline sierra rohkem suve auto ja hall on igapäevane (hetkel veel) kuna kere töid oleks vaja nagunii teha, siis see talv sai temaga sõidetud. Aga eks näeb mis tulevik toob, kuidas kerega lood - võib ka talveks seisma jääda kui kere korda saab.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Milman
aktivist
Postitusi: 316
Liitunud: 23 Dets 2008, 23:48
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Milman » 13 Mär 2012, 01:34

On alles boyscout!
Muidu ma rahulik vennike, aga mõni -50%ne oskab ikka oma segase ja umbes mölaga vihale ajada!
*Ženja Fokin ütleb et Sierra on moes. Ja nii ongi!

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas AlarT » 14 Mär 2012, 10:45

Eks muidu on Sierra oma olemuselt lahe auto ja endiselt mul hinges.
Ja olen selles mõttes ikkagi veel hingelt Sierra klubiline, aga lihtsalt nendin mõningaid fakte.
Mõneti on kõige sümpaatsem ikka vana 83a Sierra, tal lahe lihtne, hea mootor ka peal:)
Aga muidugi jah 92a uuendatud Sierra on neist parim, kõige kenam jne, muidugi mootor peab olema 2,0 74kw, mitte dohc.

Ma olen ikka sellele mõelnud, et huvitav palju Fordi tehas tahaks selle eest, kui mõni miljardär, tahaks neilt mingi 30 uut Sierrat tellida.
Et mitukümmend või mitusada miljonit krooni see maksaks huvitav.
Sest mingi raha eest, nad kindlasti teeks ära selle, seda Sierrat ei saaks muidugi enam arvele, kuna tal pole tüübikinnitust, ei vasta uue aja nõutele.
Aga saaks otsida eestis sarnase Sierra ja selle numbrid uuele ringi lüüa, isegi kerenumbriga annaks sama teha.
Ülevaatusel saaks öelda, et hästi säilinud ja taastatud.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas oliver85 » 14 Mär 2012, 12:31

inglismaal liikusid mingiaeg uued kered. Mingi rinka sarja jaoks tehtud kunagi. Isegi istmekinnitusi polnud pandud :D

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: vaba teema, kuid jääme viisakaks

Postitus Postitas Tarmo » 14 Mär 2012, 14:18

ma teeliks küll tänapäevasema tehnikaga siera siis, veermik võiks ikka olla tänapäevane ja mootor muidugi kah. focus rs mootor oleks ja tagavedu, ning juhtivaus nagu uutele fordidele kohane :twisted:

Vasta