21. leht 25-st

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:35
Postitas Jaan
AlarT kirjutas: Mis sa arvad, mis selline töö maksab?
Vaevalt sa seda oma treipingiga teed.
Ma ei pea arvama, erinevalt sinust, ma REAALSELT maksin devtjonoševile 1100 krooni sellise töö eest. Ok vändaliini ei tehtud, aga see ei ole ka suurusjärk miljon nagu sa siin fantaseerid.
Pilt
Krt, terve maailm teeb tehase paska ringi, et asjad kestaks ja nüüd siin onu-alarT väidab, et jumala vale asi. Mu passat võtab 1l õli 2000km kohta, kolleegi isendil vahetati 70k peal juba rõngaid, sest see peldik võttis 1l õli 1000km kohta. See on tehase täpsus ja imeline engineerimine.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:37
Postitas AlarT
Ikkagi pole see sama, mis tehases.
Pealegi korralik remont eeldaks mootori läbipuurimist jne, kuid seda töötlust on ka tehase moodi väga kallis teha õieti.
Samuti karastamine on väga kallis tehasemoodi, kuid silindriseinte karastamine on väga oluline mootori vastupidavuse koha pealt.
Neid probleeme võib loetlema jäädagi.
Sa arvad, et maksid 1100kr ja said omale tehasemootori? lubage naerda.

Ka tehases juhtub praaki, kuid ikkagi ei suuda sa tehase asju järgi teha.
Sõltub mis tehasevea parandamist sa silmas pead.
Teinekord võid sa asja korda saada, aga ta ei toimi nii nagu ta tehases õigesti tehes oleks olnud.
Põhjus, miks su passat õli võtab peitub tõenäoliselt muus, mitte tehaseveas.
Kas sul on uhiuus passat, et tehast süüdistad?

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:42
Postitas Jaan
A seal videos oli mingi Henri Ford oma tehases, kes esimest mustangi V8 tegi ja karastas seal? Tõid ise mulle mingi täiesti mõttetu video siia näidiseks ja kui ma õlgu kehitades nendin, et sõu what, mul sama asi tehtud siis sa hakkad mingit uut jama ajama, et asja põnevamaks jälle teha. Ma ei tea, palju või mida sa ootad mootorilt. Tehased annavad 100k või 3 või mis iganes aastat. Selliselt tehtud mootoriga nagu mul on, võib ka rahulikult 100k sõita ja siis veel 100.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:47
Postitas AlarT
Bomsch kirjutas:A seal videos oli mingi Henri Ford oma tehases, kes esimest mustangi V8 tegi ja karastas seal? Tõid ise mulle mingi täiesti mõttetu video siia näidiseks ja kui ma õlgu kehitades nendin, et sõu what, mul sama asi tehtud siis sa hakkad mingit uut jama ajama, et asja põnevamaks jälle teha. Ma ei tea, palju või mida sa ootad mootorilt. Tehased annavad 100k või 3 või mis iganes aastat. Selliselt tehtud mootoriga nagu mul on, võib ka rahulikult 100k sõita ja siis veel 100.
Ma polegi öelnud, et sellega sõita ei saa, lihtsalt see pole tehasemootor enam.
See on ikkagi vana mootor ja sel on vana mootori omadused, mis jäävad alla uuele mootorile.
Ühesõnaga su mootori kap-remont pole eriti midagi väärt.
Henry Ford peaks muide ammu surnud olema.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:48
Postitas Jaan
Krt, terve maailm teeb tehase paska ringi, et asjad kestaks ja nüüd siin onu-alarT väidab, et jumala vale asi. Mu passat võtab 1l õli 2000km kohta, kolleegi isendil vahetati 70k peal juba rõngaid, sest see peldik võttis 1l õli 1000km kohta. See on tehase täpsus ja imeline engineerimine.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 18:50
Postitas AlarT
Praaki juhtub ikka, aga tehasemootorit sa ikkagi niisama lihtsalt järgi ei tee, see maksab väga palju.
Ringi tehakse tihti muid asju, mitte silindriseinu.
Ringitegemine on üldjoontes siiski pigem erand, kui reegel.
Need on teatud mootorid, mis on praak, vähemus.
Kui tehas on ikka päris mööda pannud, siis kutsub ta need autod garantii korras tagasi.

Põhiline mootorite ringitegemine on ikkagi selle jaoks, et võimsust juurde saada, aga sellega vastupidavus hoopis väheneb.

Üks põhjus, miks üle 40 aasta vanad mootorid jäävad tänapäevastele kõvasti alla on just see, et täpsust ei olnud sellist, nagu praegu.

Vene autode puhul, tuleb hästi see täpsuse puuudmine välja jne.

Kes ütleb et su passatit eelmine omanik ära ei rikkunud.
Kes teab, mida su sõber selle passatiga tegi, kui ta üldse selle uuena ostis.
70 000km peal peaks veel garantii kehtima.
Kui su sõber sõitis lühikesi otsi ja veel külma mootoriga lapatsit ka andis, pole ka ime, ei peagi palju lapatsit selleks andma.
Nagu ütlesin, praaki kohtab ikka.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 19:05
Postitas Jaan
Mõlemad autod tulid tutikana salongist, polnud mingeid eelmisi omanikke. 70k peal vahetatigi garantiina rõngad välja, sellest ei muutunud suurt midagi. Ma räägin, et see silindrisein on viimane asi mille pärast põdeda. Mis see karastamine seal üldse päästab või teeb, anyway on ju tule sees seinad ja teisel pool on nö külm. Karastuvad pidevalt sõidu käigus külm/kuum olekus need seinad :lol:

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 19:06
Postitas AlarT
Karastamisest sõltub silindrite vastupidavus.
Vastupidavusest sõltub nii silindri ära kulumine, kui ka see, kui kergelt muutuvad silindriseinad ebaühtlaseks.
See karastamine on ikka midagi muud.
lisaks on õlikulu silindritega väga otseses seoses on ka muidugi teisi kohti, kuhu õli kaob.

Sa oled nii rikas, et osta uhiuus passat, aga samas on sul olemas ka sierra?

Igaljuhul, kui su jutt vastab tõele nende passatite õlikulust, siis on seal midagi väga praaki.
Tean, et osad mootorid muidugi võtavadki õli, passati puhul ei tea konkreetselt öelda, et mõni mootor peaks õli võtma.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 19:21
Postitas Jaan
AlarT kirjutas:Sa oled nii rikas, et osta uhiuus passat, aga samas on sul olemas ka sierra?
On sellel küsimusel nagu üldse mingi seos ka või? Mul on lisaks veel Audi200T, Escort RS-Turbo ja Ziguli 01 peale Sierra. Mis siis?

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 20:56
Postitas IvoK
Noh ega neid sierra´si väga enam järel ka pole.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 22:07
Postitas xr4
Ei noh, ega sierrat polegi mõtet ju osta(nõudluse puudumisel väheneb ka pakkumine), kuna remontida mootorit pole mõtet, et saada tagasi tehase hobujõud.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 22:12
Postitas AlarT
Mootorit tasub remontida sierral enda jaoks, mitte müügiks.
Tehase mootorit sa tagasi ei saa, aga kasutuskõlbliku mootori saad küll.
Sierrasid ikka liigub veel tänaval, suht iga päev näen mitut, kaasaarvatud enda oma :lol: , mitu korda päevas veel. :D

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 18 Apr 2010, 23:00
Postitas kniht
härra AlarT
Mis karastamisest sa patrad?
Mitte mingisugust karastamist seal ei toimu. Silindri seinad on kõrge süsiniku sisaldusega valu malm ja ei midagi erilist. Kui soovid tõestust, tee natuke uuringuid teadsvaldkonnas, siis saad teada mis on süsiniku otstarve malmis. Kui sa seda pinda karastad, siis põletad süsiniku välja ja saad pehme terase. Ainuke asi mida selle pinnaga tehakse on "kalestamine" ja seda tehakse ka pärast silindrite läbi "puurimist".
aga jah, kes rohkem soovib teada, see uurib ise täpsemalt vastavatest raamatutest raamatukogus või läheb TTÜ-se metalle õppima.

Lisan siia veel seda et ma ei taastanud mitte jagaja kaant vaid jagaja juhtpukse ja seda tavalisel treipingil.

Kuid mis peamine, sierrad veel eesti teedel välja ei sure, nagu dinosaurused, pannakse 150 aasta pärast muuseumisse väljavaatele :mrgreen:
Eilegi nägin 4 sierrat väike-maarja vahel tiirutamas.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 01:38
Postitas erx
Ma ei tea, loen ja irnun, päevaga on 2 lehte lausa lisandunud. :mrgreen:
Ma ütlen juba teist korda, mida sa nendest silindritest remontmõõtu puurid, kui hülssidel olid veel tehasehoonijäljed näha ja kolvid on mõõdus? Uued rõngad, õrn hoonimine ja asi on praktiliselt uueväärne. Puurimine on siis teema, kui on juba märgatav kulumisrant. Mootoriplokk on malmist ja malmi ei karastata.

Uutel autodel on õli tarbimine täitsa tavaline, mõned aastad tagasi olid Nissanil mingid 1,8 mootorid, mis sõid ka mitu liitrit 1000km peale ja põhjuseks olid imevähe lopergused hülsid, garantiikorras vahetati terved mootorid ringi. Aga see ei puutu praegu asjasse.
kniht kirjutas: Eilegi nägin 4 sierrat väike-maarja vahel tiirutamas.
Elad ka Väike-Maarjas? :)

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 12:45
Postitas kniht
erx000 kirjutas:
kniht kirjutas: Eilegi nägin 4 sierrat väike-maarja vahel tiirutamas.
Elad ka Väike-Maarjas? :)
samas vallas aga asulast väljas 8km pikevere poole.