K:2,0 vs 2,9

Kapotialused jutud
rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rx-7 » 21 Jaan 2007, 20:51

kui sõiduautol käigukasti võlli nuudid teised siis peaks lahendama asja transiti sidur.ja ka transitil starter samal pool.
paintballi kunn..

tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik » 02 Mär 2007, 01:46

http://www.focusv8.co.uk/transit.htm , kui juba ehitamiseks läheb.
nõka nõõ

Molotov51
turist
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Juul 2007, 20:03

Re: K:2,0 vs 2,9

Postitus Postitas Molotov51 » 11 Mär 2008, 21:43

Oh mida te inimesed oletate. 2.9 transitid olid välismaal kiirabi masinateks. Vaadake youtubest videosi.

Käigukast ei istu R4 oma otsa sest sidurikoda erinev. Type 9 ise istuks, kuid vajaks vaid sidurikoja vahetust. Mt75-el see kastiga koos. R4 kastil starteri koht paremal üleval, V6 kastil vasakul all. Niiet V6 kast peab olema. Nuutide arv ja mõõtmed on R4-jal ja V6- samad ja nuutide arv on siis täpsemalt 23. Mootori kinnituste olemust vaid transitil ei tea, kuid neid on olemas ka palju eri varjante V6-tele. Vanematel fordidel olid need vähe kitsamad.

Endal olnud/on mootorid 1.6 R4, 2.0 V6 2 tükki, 2.4 V6 scorpio, 2.9 V6 scorpio, 2.9 BOB cosworth ning neid lapanud igatpidi niiet kel mingit huvi sobivuse kohapealt küsigu PM kaudu.

Kui sul mootorit veel ei ole siis pakuks 2.9-sat, kuid ainuke asi on selles, et see on tükkidena ja tahaks üksiti remonti saada. Pestud täielikult ning Ecu ja mootori juhtmestiku saab kaasa.

Vasta