OHC plokikaas

Kapotialused jutud
Vasta
neo723
turist
Postitusi: 27
Liitunud: 18 Apr 2006, 20:48

OHC plokikaas

Postitus Postitas neo723 » 12 Veebr 2009, 15:01

ise veel võõras fordide mootorite alal... huvi siis OHC karburaatoriga plokikaane sobivuse kohta... kas siis on ntx 1.6, 1.8, 2.0 mootorite plokikaaned samad? andmete järgi on kolvikäik 1.6-2.0 mootoritel sama(va 1.6 LCT,LCS), töömahu erinevus vaid silindri läbimõõdus. ja kas käigukasti kinnitused on samad?
Tänud

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas lapik » 12 Veebr 2009, 23:12

erinevused on sees, näiteks on 1,8 kõige väiksemate sisselaskeklappidega, 2,0 omab kõige suuremat põlemiskambrit jms. iseenesest peaksid nad olema omavahel kõik vahetatavad. käigukasti kinnitused peaksid ka kõigil pintodel samad olema
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Qubik
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 20 Jaan 2009, 14:38
Asukoht: Kuidas kunagi

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas Qubik » 16 Veebr 2009, 22:42

Plokikaane toorik on sama. Erinevused on eelkirjutaja juba välja toonud aga päris suvaliselt neid omavehal vahetada ei saa kuna tihendites on erinevusi. Aga võislusmootoritele on tehtud kyll 1.6-se kaaned avardamise teel sobivaks kuna siis on marretjali millest põlemiskambrit vormida. Kuna tegemist on suht peene tööga ssiis kodunikerduste juures ei soovitaks.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas Jaan » 26 Veebr 2009, 14:52

Is-i kaanel näiteks on kanalid ka väidetavalt natsa paremini viimistletud, pole nii järske nurki kui tavalisel 2,0.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas Tarmo » 26 Veebr 2009, 20:23

Bomsch kirjutas:Is-i kaanel näiteks on kanalid ka väidetavalt natsa paremini viimistletud, pole nii järske nurki kui tavalisel 2,0.
oled tavalise ja is kaane kõrvuti pannud?
sepik ütles et tema ei näinud mingit vahet, ja need kes väidavad et on vahe pole jälle kaani kõrvuti pannud
oleks hea kui kuskilt mingi targa lingi sebiksid selle kohta

Margo_325
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 14 Dets 2008, 00:46

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas Margo_325 » 07 Mär 2009, 10:47

Kui kaaned kõrvuti on, siis jah, silmaga küll vahet pole. Ma küll ei leidnud, et kanalid oleks kuidagi paremad või miskit. Silmaga erinevust niipalju, et mingi aasta läks klapikambri kaane rant paksemaks ja karpamootori ja pritsemootori kaane üks nurk on erinev natuke, aga väga vähe.

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas lapik » 11 Mär 2009, 17:27

Pilt
aga palun, sellest samast targast raamatust
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas Tarmo » 11 Mär 2009, 23:14

kas pildil see "tavaline" on karpa või pritse?

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: OHC plokikaas

Postitus Postitas lapik » 14 Mär 2009, 00:21

ei oska öelda nii täpseltm, kuna sellest polnud seal väga pikalt kirjutatud. aga arvatavasti on sellise kanaliga siiski ainult IS-id
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Vasta