odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Kapotialused jutud
Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Sigmar » 29 Veebr 2008, 16:13

Väga tore...

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas lapik » 01 Mär 2008, 16:41

ega ainult kati alt ära saagimisega 5 kW juurde ei tule. aju tuleks ka ära vahetada, et see kangemat segu teeks. siis tuleks järgmise asjana mootor laiali võtta ja korralikult mõõtu ajada. pintodel võib nii juba päris mitu hp võita ja mootor hakkab ka paremini pöördesse minema, kuna hõõrdetakistus minimaalseks viidud. tegelikult peaks mootori lahtivõtmine esimene asi olema. ja õli pealt ei tasu ka kokku hoida(nägin hiljuti ühte vw diislit, kus tutikad hüdrotõukurid jooksid tutikasse plokikaande kinni peale 30 km sõitu.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 02 Mär 2008, 16:19

kas katalüsaatoriga ja ilma versioonidel vahe aind katalüsaatori (takistuse) olemasolus ei seisne. Ja kütuse segu reguleeritakse vastavalt lamdast saadud infole ahus ikka edasi ning lamda on enne katalüsaatorit.

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas lapik » 03 Mär 2008, 20:44

lamda peaks nagu ainult kat masinatel olema. kat mootoril peab segu vähe teistsugune olema, kui ilma katita, et kat normaalselt toimida saaks. ilma selleta mootoritele palju leebemad reeglid ja seega saab ka kw rohkem. tegelikult annab seeriamootoril kat eemaldamine nii vähe juurde, et selle eemaldamine(seaduslikult) on küsitava väärtusega. ma võtsin oma scorpalt ka topeltkati alt ära ja mitte midagi ei muutunud peale hääle, mis läks vähe tummisemaks. vbolla kw võidad
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 03 Mär 2008, 21:04

lambdat tõesti vist ei ole 92kw masinal

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas lapik » 10 Mär 2008, 14:56

ja süütehetk on sellel ka varasem, et saaks erksama mineku ja jõuaks suurema kütusekoguse ära põletada. jõud tuleb ju bensiinist ja mida rohkem seda õiges kohas põletatakse, seda rohkem jõudu tuleb
osadel kat. mootoritel kasutatakse ka järelpihustust ja põletamist, et saada puhtamad gaasid.
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 29 Aug 2009, 09:53

hoorattaga oli vist selline kaotad kaalus võidad jõus kuid kannatada saab tippkiirus

kniht
kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 27 Okt 2008, 18:58

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas kniht » 31 Aug 2009, 08:17

Henn kirjutas:hoorattaga oli vist selline kaotad kaalus võidad jõus kuid kannatada saab tippkiirus
ja väände moment saab kannatada. kuna kaalu vähem siis ei suuda hoorattas piisavalt energiat talletada. See tavaline probleem. tahad jõudu, trei maha, tahad momenti, keevita juurde.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.

Kasutaja avatar
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Kups » 01 Sept 2009, 00:06

siin räägiti vahepeal süüte paika ajamisest.

kuskohas, kuidas saaks dochil süüte paika :?: :lol:
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Sigmar » 01 Sept 2009, 00:34

Kas DOHC´il mitte elektronsüüde pole?

Kasutaja avatar
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Kups » 02 Sept 2009, 12:32

midagi taolist jah :D

aga tegelt. selline küsimus. kuidas oleks -dohc--il kütusesegu väga väga väga vähe võimalik rikastada?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas lapik » 02 Sept 2009, 13:25

sõltub kas katigamasinal või ilma katita masinal. ilma katita piisab rõhu tõstmisest, aga katiga masinal peab hakkama lamda anduri signaali muutma takistitega ntx
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
Kups
fanaatik
Postitusi: 933
Liitunud: 12 Okt 2008, 02:10
Asukoht: Lääne, Harju- ja Järvamaa

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Kups » 04 Sept 2009, 00:36

kes, kus paneks sirtsul selle elektroonilise süüte ilusti paika?
kups (ättt) mbgrupp. ee
56 158 990

Kasutaja avatar
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas XcosworthX » 06 Sept 2009, 11:55

Mis vahe on siis N9A ja N9C mootoril?
Põhimõtteliselt saab aind pihustitega kah kw juurde ju :roll:

Kasutaja avatar
XcosworthX
fanaatik
Postitusi: 821
Liitunud: 24 Nov 2007, 01:45
Asukoht: põlvamaa

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas XcosworthX » 06 Sept 2009, 11:57

Carburettor engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . N8A 80KW
Fuel injection engine without catalyst . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . N9A 92KW
Fuel injection engine with catalyst . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . N9C 88KW

Ma vist sain ise vastuse :lol:

Vasta