Tosool kaob ja mootor plärtsub

Kapotialused jutud
Suletud
Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Tosool kaob ja mootor plärtsub

Postitus Postitas valts » 22 Jaan 2007, 23:20

Tere
Esimene postitus ja kohe murega :)
Igatahes oman 92a. 88kw DOHC luukpära ja sellel viimasel ajal hakanud palju tosooli minema. Veepump oli läbi, see vahetati ära, aga ikka on miski vigane.
Õli ei ole ei piimjaks läinud ega ka süldiks, aga õlivarras näitab et kahtlaselt palju on midagi juurde lisandunud :roll:
Sumpsist ajab natuke kuidagi liiga palju sellist valget suitsu välja.
Tühikäigul imelikult rappub ebakorrapärase intervalliga ja salongi puhurid puhuvad ka ainult külma õhku (radika vahetasin suht äsja ära ja aknad udused ei ole)

Et siis kas tõesti lõpuks kauaoodatud mõrane/kõver plokk .. ise nagu tallaja ka ei ole ja tosooli taset olen ikka ka jälginud :)
Klapikaane tihendi juurest on õige õline see asi ja ka plokikaanetihend parem ole

APPI :lol:

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 22 Jaan 2007, 23:45

eks ikka plokikaane tihend õhtal ole kui õli juurde tuleb ja tosool ära kaob. ostsin ka kunagi sellise sierra millel paisupaagist lõi bensiini välja ja õli oli 4 liitri asemel 8 ja polnud ta midagi piimjas. kui sul veepump omadega läbi oli siis pole palju vaja et plokikaane tihend otsa saaks. jäta auto seisma ja kisu kaan maha ehk pääsed veel väikse lihvi ja ain tihendi vahetamisega kui kaua sõidad võid varsti vajada uut kaant ja kui sul tosool õli vanis juba ülekaalus on siis ka uut plokki aga siis juba mõtekam uus auto osta kui just muud osad auto juures ülihead ei ole, et tasuks mootorit hakata vahetama.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 23 Jaan 2007, 00:57

dohc mootori võib teine kord väga odavalt saada. aga kui tihendit vahetad siis oma kogemusest soovitan metall-asbest (või mis iganes(vanakooli noh)) tihendit mitte seda kihilist tihendit, sest viimasega peavad pinnad (kaan ja plokk) olema ideaalselt siledad, ehk lihvitud muidu on surve sees jälle.

Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 23 Jaan 2007, 01:03

Oskate ehk öelda kus sellist asja oleks mõistlik Tallinna piirkonnas teha? Pole eriti võimalust näppe õliseks teha kortermajas :)

Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 23 Jaan 2007, 15:48

Nii sai masin stopboxi viidud, loodetavasti on mu must tasuja varsti jälle truu abilin :)

Kasutaja avatar
valts
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 22 Jaan 2007, 23:10

Postitus Postitas valts » 25 Jaan 2007, 19:39

Probleem on lahenduse leidnud, vastus teemas -> http://foorum.sierraclub.pri.ee/viewtop ... =7565#7565

Suletud