Turbo
Turbo
Tervist
Mul tekkis selline küsimus, et kuidas nende turbodega lood on, kas pole soovitatud DOHC mootrile, või ikka on, kas see on väga hull ja kulukas ettevõtmine? Milline oleks parim mootor, millele turbot paigaladada ja kas turboga läheb masin kõvasti kiiremini kotti? Kui normaalselt sõita ja vahest natuke rohkem vajutada (ala, et muidu sõidad niisama ilusti kenasti, võibolla kergelt lased kuskil natuke rohkem masinat lappima ja võibolla vahest käid talvel kuskil jäärada ja asja sõitmas, et kas siis on masin mingi aastaga kotis või kuidas?) Muidugi see sõltub kui hullusti ja kui tihti raasida, aga ütleme nii, et pigem rahulik sõit ja vahest kerget rallimist ka.
Raul
Mul tekkis selline küsimus, et kuidas nende turbodega lood on, kas pole soovitatud DOHC mootrile, või ikka on, kas see on väga hull ja kulukas ettevõtmine? Milline oleks parim mootor, millele turbot paigaladada ja kas turboga läheb masin kõvasti kiiremini kotti? Kui normaalselt sõita ja vahest natuke rohkem vajutada (ala, et muidu sõidad niisama ilusti kenasti, võibolla kergelt lased kuskil natuke rohkem masinat lappima ja võibolla vahest käid talvel kuskil jäärada ja asja sõitmas, et kas siis on masin mingi aastaga kotis või kuidas?) Muidugi see sõltub kui hullusti ja kui tihti raasida, aga ütleme nii, et pigem rahulik sõit ja vahest kerget rallimist ka.
Raul
Re: Turbo
Arvestades küsimusi, mida sa esitasid, siis sa ei tunne seda ala eriti.
Niiet ma ei soovitaks sul seda asja ette võtta.
Aga siiski:
Otseselt väga vahet ei ole, mis mootorile sa seda turbot peale paned. Kui asi on tehtud korralikult ja korralikest juppidest, töötab iga mootor turboga kenasti. Ja väga sõltub sellest, kas teda ratsida või sõita mõistlikult.
Kulukuse koha pealt seda, et puhtalt oleneb sellest, kui palju sa jõudu tahad.
Kui väga väikest jõulisa tahad, siis piisab ainult kollektorite ümber ehitamisest ja väikesest turbost.
Aga kui tahad palju jõudu kätte saada mootorist, siis tuleb sisuliselt kõik välja vahetada. Kepsud, kolvid, klapivedrud, nukad, kollektorid, pihustid, tihendid, laagrid jne jne jne.
Peace.
Niiet ma ei soovitaks sul seda asja ette võtta.
Aga siiski:
Otseselt väga vahet ei ole, mis mootorile sa seda turbot peale paned. Kui asi on tehtud korralikult ja korralikest juppidest, töötab iga mootor turboga kenasti. Ja väga sõltub sellest, kas teda ratsida või sõita mõistlikult.
Kulukuse koha pealt seda, et puhtalt oleneb sellest, kui palju sa jõudu tahad.
Kui väga väikest jõulisa tahad, siis piisab ainult kollektorite ümber ehitamisest ja väikesest turbost.
Aga kui tahad palju jõudu kätte saada mootorist, siis tuleb sisuliselt kõik välja vahetada. Kepsud, kolvid, klapivedrud, nukad, kollektorid, pihustid, tihendid, laagrid jne jne jne.
Peace.
Re: Turbo
Tänud, ise olen 15 aastane, suhteliselt "uus/noor" tehnikahuviline, seega pole kogemust ja ei teagi veel midagi eriti sellel teemal, isa on mul aga eluaeg tegelenud tehnikaga, tahtsin lihtsalt nii õelda kodutööd teha, et kuidas ja mis, et ma täitsa loll ei oleks, aga ma juba mõtlesin ka, et mõtekam oleks Dohc 2.0, ma arvan et sellega annab mingit nipet näpet tuuningut ikka teha, näiteks mingi koonukas, siis sumpat timmida ja isa aitaks mootoriga ka midagi teha. Ei ole mulle tegelt mingit turbot sinna vaja. 85-88 kw oleks täiesti piisav, kerge timmimisega saaks võibolla isegi natsa juurde kilowatte, aga tänud kõigile, nüüd jälle targem.
Re: Turbo
Ega siis ei olegi midagi rohkemat lisada. Hakka vaikselt mingit Sierrat vaatama ja kui ära on ostetud siis vaatame edasi. Meil siin foorumis on tarku mehi küll. Tann15 näiteks teadis rääkida, et ühel mehel Soomes on 600hepane dohc Sierra igapäeva pilliks. Selle jutu baasil ei olegi üldse oluline mis mudel kunagi osta.
Sierra Is
Re: Turbo
Suured tänud, eks see tunda annab mis Sierra ma lõpuks ostan, isa on mul endine Dohci vend pigem, aga ega sellel ajal turbosid ja asju väga ei liikunud ja Dohc oli siis ikka kõvem sõna. Ja arvatavasti tuleb siis mingi Dohc Sierra, kuna turbo variant läheks päris palju maksma ja ega mul ei peagi mingi hull lennuk kohe olema, vaikselt tasa ja targu tuleks timmima hakata masinat lihtsalt.