odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 27 Veebr 2007, 12:02

kuna turbo teema läks jamaks ja soovitati põhismõtteliselt osta vaid cossusi, siis tegin uue teema mis ei ole nii palju seda laadi. siia tahaks siis erinevaid varjante kuidas saada kõige odavamalt dohc mootorile 5 kw lisaks.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

haha

Postitus Postitas kolleeg » 27 Veebr 2007, 14:07

tegelt mis l2bu seal ikka oli, lihtsalt inimesed arutasid ja k6ik. Ei saa foorumit tuimaks ajada. Asja juurde, kergelt ei saa 5 kw kindlasti kohe juurde. Ilmselt k6ige lihtsam viis on korralikult mootor laiali, uued r6ngad v isegi kolvid, klapid pidama, sisse ja v2ljalase yhtlaseks ajada, korralik v2ljalaske systeem. Plokikaant v6iks veidi maha v6tta. Oletame, et koonus annab siis ka veidi hingamist juurde. Syyde paika, korralikud kyynlad ja esialgu ongi kogu odavam pool. Edasi hakkab asi kalliks minema. Pole dohc mootorile uurinud, kui leidub sovivaid suuremaid klappe, siis panna need, siis peaks kindlasti 5 kw tulema. Loodan, et seekord mingit jebimist ei tule. :twisted:

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 27 Veebr 2007, 14:43

muutsin teema pealkirja veidi.

kirjutage siia siis juba üldisest vabalthingava tuunimisest ka. odavat tuunimist pole olemas, seega ei saa kulude üle jälle vaidlema hakata.

vabalthingava puhul saax kasutada akustilist ülelaadimist aga see on jube keeruline ja seda protsessi ma seletada eriti ei oska ka. seal igatahes arvutatakse väljalaske (ka sisselaske) traktide sellised pikkused ja jämedused, mis lasevad gaasidel vabamalt liikuda ja nende tekitatud helilainete resonantsi kasutataksegi gaaside transportimisel. mõõdetakse veel "valge" müraga neid helilaineid jne. keeruline :D efekt on tunda üsnagi kitsas pöörete vahemikus.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Postitus Postitas Jaan » 27 Veebr 2007, 15:23

http://www.pumaracing.co.uk/
palju asjalikku juttu, inimeselt kes teenib selle valdkonnaga raha
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Veebr 2008, 00:26

85kw dohc mootorist saab 88kw kui eemaldada pildil olev piiraja
Pilt
ja kui veel katalüsaator eemladada siis on lausa 92kw

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tehnic » 28 Veebr 2008, 16:29

kas OHC mootoril pole seda piirajat või asja?
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tanel » 28 Veebr 2008, 19:04

Aga kui plokikaant lihvida see peaks kah midagi juurde andma ju! 8) :roll:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Veebr 2008, 19:47

Kas plokikaane lihvimine ei anna mitte pöördemomenti, see vast isegi parem. Tegelikult dohcil on surveaste niigi 10,3 seega sealt suurt midagi võtta enam ei ole.
Aga kui üritada sisselaske kanaleid siis juba paremini voolavaks uuristada peaks kah hea saama.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tanel » 28 Veebr 2008, 20:02

Ja ka noS ehk aitab midagi,andreze taunusele andis kui ma ei eksi 13kw juurde!
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Veebr 2008, 20:11

No tegelikult kui pealkirja loed siis odvalt 5kw juurde, muidu läheb teema käest ära.
Pmst kõige odavamalt saab 85kw dohcile 5+kw juurde: eemaldad selka ja kati.
Seejärel 88kw dohcile saab 5kw juurde kui eemladada katt ja paigaldada koonus korraliku jämeda sileda toruga kohe peale kaasiklapi lõdvikut (vt sigmari teema (originaalis seal vahepeal suht kitsas see toru))
Kuid 92kw mootoriga on juba keerulisem katalüsaatorit tal pole selkat tal ka pole. Pmst sellise koonuse süsteemiga saab 1+kw. Kui väljalase uus ehitada (toru kolle + jämedam toru ja vähem ning väiksema takistusega resonaatorid) siis peaks saama selle koguse kätte küll ja natuke ehk ülegi jääma (sõltub kui hästi on ehitatud)

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Sigmar » 28 Veebr 2008, 20:49

Aga keegi hoorattast teab midagi rääkida? Kui palju oleks mõistlik maha võtta?

Endal tuleb siduriketta vahetus ette võtta, seega mõtlesin juba ka hooratast näppida.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas xr4 » 29 Veebr 2008, 00:02

enda sierral lasin natuke maha võtta-noh tegelt maksimum mis saigi ära võtta ja erilist vahet nüüd tsenseeritud dünoga küll pold
XR4iPilt

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Sigmar » 29 Veebr 2008, 01:16

Tean et juurde ei anna. Aga ratas käib ju lihtsamini nüüd ringi?

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas xr4 » 29 Veebr 2008, 11:18

Sigmar kirjutas:Tean et juurde ei anna. Aga ratas käib ju lihtsamini nüüd ringi?
kui aus olla siis minu arust sierra v6 vahet pole, arvatavasti r4jal on see suurem efekt
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tanel » 29 Veebr 2008, 15:50

xr4 kirjutas:
Sigmar kirjutas:Tean et juurde ei anna. Aga ratas käib ju lihtsamini nüüd ringi?
kui aus olla siis minu arust sierra v6 vahet pole, arvatavasti r4jal on see suurem efekt
Ratas käib niigi kergelt ringi :wink: :wink:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Vasta