koonus-filtri paigaldus

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

koonus-filtri paigaldus

Postitus Postitas tarzic » 27 Okt 2006, 14:28

Tere,

Tahaks 2.0 -dohc- sierrale koonusfiltrit paigaldada, kuid tekkisid mõned küsimused...


Mis suur "kast" see on õhufiltri ja mootori vahel? Ja kas see on vajalik asjandus?
Pilt





Siin on näha, et see kast on eemaldatud kuid kas selline asi võib mõjutada ka tühikäigu-mootori tööd?
Pilt




Ühesõnaga andke nõu ja avaldage arvamust...



Ette tänades,

Tarzic
4x4

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 27 Okt 2006, 15:54

kui see ülemine pilt on sinu autost siis tekkis küsimus et kus sul üldse tühikäigumootor on selle koha peal tundub nagu "pime" ees olevat .
see must kast peale õhufiltrit on lihtsalt akustiliste kaalutluste pärast sest ilma selleta tuleks mõnus müra juurde ehk siis see nagu õhuvõtu summuti. kui eemaldad siis mootori töö seisukohalt midagi ei muutu sest see lihtsalt seest tühi kanalitega kast.

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 27 Okt 2006, 18:04

Kriss kirjutas:kui see ülemine pilt on sinu autost siis tekkis küsimus et kus sul üldse tühikäigumootor on selle koha peal tundub nagu "pime" ees olevat .
see must kast peale õhufiltrit on lihtsalt akustiliste kaalutluste pärast sest ilma selleta tuleks mõnus müra juurde ehk siis see nagu õhuvõtu summuti. kui eemaldad siis mootori töö seisukohalt midagi ei muutu sest see lihtsalt seest tühi kanalitega kast.
Kumbki pilt pole minu autost ning tühikäigu mootori puudumist märkasin ka mina :? Ühesõnaga eks ma üritan midagi välja nuputada selle koonuse asjus. Tühikäigu mootoriga torujupp peab kindlasti külge jääma. Samas niimoodi nagu sel alumisel pildil ei tahaks kah koonust installida, kuna see on ikka üpris väljalaske kolektori lähedal. Liiga pikka toruga sinna originaal filtri asupaika ei tahaks kah seda koonust vedada. Uurin pisut, äkki õnnestub koonus ninaga üldse teisele poole (sinna kus paisupaak) pöörata...
4x4

Kasutaja avatar
MaxL
turist
Postitusi: 36
Liitunud: 23 Okt 2006, 20:03
Asukoht: hiiumaa
Kontakt:

Postitus Postitas MaxL » 27 Okt 2006, 18:40

Ülemisel pildil on tühikäigu regulaator sisselaske kollektori all. Pildilt isegi natuke paistab. Olen kunagi ühte sellist näinud, mingi karp oli ka vahele pandud ja lamda vahele ka relee. Eesmärk jäi küll selgusetuks.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 27 Okt 2006, 18:41

ehita vahesein koonuse ja mootoriruumi vahele ja too toru stange tagant sinna filtri juurde (nagu sierramenil )http://beta.album.ee/node/92312415
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 27 Okt 2006, 20:00

TOm kirjutas:ehita vahesein koonuse ja mootoriruumi vahele ja too toru stange tagant sinna filtri juurde (nagu sierramenil )http://beta.album.ee/node/92312415
Noo jah, vahesein oleks igati vajalik. Paraku on aga OHV ja -dohc- mootoritel sisse ja väljalase erineval ploki küljel. Seega tulekd õhuvõt ikkagi tiba teisiti teha kui Sierramenil. Nii, et tuleb midagi vahepealset välja mõelda...

Pilt
4x4

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 27 Okt 2006, 20:03

tõsta paisupaak paremale poole ja vääna toru teisele poole
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 27 Okt 2006, 20:13

TOm kirjutas:tõsta paisupaak paremale poole ja vääna toru teisele poole
Ilmselt tuleb jah niimoodi teha. Kui need originaal filtri ja nn. summuti kopsikud minema rookida, siis saab paisupaagi ilusti teisele poole vedada ja ruumi jääb veel ülegi :)
4x4

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 27 Okt 2006, 20:34

see kopsik jah seal üsna ülearu:D
pärast jääb ruumi veel turbo jaoks ka :D
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 15 Mär 2007, 18:36

jätkaks seda koonusfiltri teemat...
neid koonusfiltreid on vist nii universaalseid kui ka vastavalt margile.. ja nendest peaks rohkem kasu kui universaalsetest .... küsimus olekski et oskab keegi öelda kas eestis ka neid vastavalt margile filtreid müüakse või saab neid ainult väljamaalt? :P
Motorsport is a lifestyle

Muhkel
kasutaja
Postitusi: 184
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:13
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Muhkel » 15 Mär 2007, 20:29

tellides ikka peaks saama, sa mõtled et vastavalt autole ja selle kubatuurile?
...Rallisõitjad sünnivad ja surevad vale kummisegu tõttu...

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 15 Mär 2007, 22:04

jah täpselt
ega keegi ei oska rohkem midagi rääkida kust või kelle kaudu või palju maksavad jne?
Motorsport is a lifestyle

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead » 16 Mär 2007, 13:46

ma mõtlesin kapotile panna teha väikse ava sisse sinna teha ja kummist põlvega filter üles viia ainult et kui mustalt ülevaatuselt läbi ei saa siis peab selleks ajaks lihtsalt ära vahetama olen näinud sellist asja ka mossel ja tundis päris sünge ainult sellel oli ilusti ära tegematta
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

:)

Postitus Postitas kolleeg » 16 Mär 2007, 15:41

Motohead- Mis filtri sa sinna paned, mis vett pidama j22b ? :wink:

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Postitus Postitas Jaan » 16 Mär 2007, 15:45

erki kirjutas:jah täpselt
ega keegi ei oska rohkem midagi rääkida kust või kelle kaudu või palju maksavad jne?
voltast küsi green-i näiteks. K&N pakkus ka fordidele, müüvad enamus tjuuningsaale. kuigi see margipõhilisus seisneb pigem tagumise augu suuruses, et ei peaks aretama. filtri enda suurus, mida suurem seda parem. nimega firmadel mis ma mainisin filter 1000 eegi ringis, odavamate otsade omad 400 kandis. endal ka mingi 450 eegine autostyle torbik, susiseb küll kui gaasi vajutada :)
Sierra Is

Vasta