K:2,0 vs 2,9
Re: K:2,0 vs 2,9
Oh mida te inimesed oletate. 2.9 transitid olid välismaal kiirabi masinateks. Vaadake youtubest videosi.
Käigukast ei istu R4 oma otsa sest sidurikoda erinev. Type 9 ise istuks, kuid vajaks vaid sidurikoja vahetust. Mt75-el see kastiga koos. R4 kastil starteri koht paremal üleval, V6 kastil vasakul all. Niiet V6 kast peab olema. Nuutide arv ja mõõtmed on R4-jal ja V6- samad ja nuutide arv on siis täpsemalt 23. Mootori kinnituste olemust vaid transitil ei tea, kuid neid on olemas ka palju eri varjante V6-tele. Vanematel fordidel olid need vähe kitsamad.
Endal olnud/on mootorid 1.6 R4, 2.0 V6 2 tükki, 2.4 V6 scorpio, 2.9 V6 scorpio, 2.9 BOB cosworth ning neid lapanud igatpidi niiet kel mingit huvi sobivuse kohapealt küsigu PM kaudu.
Kui sul mootorit veel ei ole siis pakuks 2.9-sat, kuid ainuke asi on selles, et see on tükkidena ja tahaks üksiti remonti saada. Pestud täielikult ning Ecu ja mootori juhtmestiku saab kaasa.
Käigukast ei istu R4 oma otsa sest sidurikoda erinev. Type 9 ise istuks, kuid vajaks vaid sidurikoja vahetust. Mt75-el see kastiga koos. R4 kastil starteri koht paremal üleval, V6 kastil vasakul all. Niiet V6 kast peab olema. Nuutide arv ja mõõtmed on R4-jal ja V6- samad ja nuutide arv on siis täpsemalt 23. Mootori kinnituste olemust vaid transitil ei tea, kuid neid on olemas ka palju eri varjante V6-tele. Vanematel fordidel olid need vähe kitsamad.
Endal olnud/on mootorid 1.6 R4, 2.0 V6 2 tükki, 2.4 V6 scorpio, 2.9 V6 scorpio, 2.9 BOB cosworth ning neid lapanud igatpidi niiet kel mingit huvi sobivuse kohapealt küsigu PM kaudu.
Kui sul mootorit veel ei ole siis pakuks 2.9-sat, kuid ainuke asi on selles, et see on tükkidena ja tahaks üksiti remonti saada. Pestud täielikult ning Ecu ja mootori juhtmestiku saab kaasa.