ohc vs dohc

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 09 Dets 2007, 21:31

tann15 kirjutas:Kus juures meil yritusel käis üks 2.0 is ja ei saanud sellekohta öelda et see ei liikunud tavalisele sierrale dochile tegi silmad ette niet paha hakkab aga sellel oli plokki kaant ka lihvitud jne :lol: :lol:
sõber tegi ka 2.0is mootori ära, hooratas kergemaks, plokikaant lihvitud, otseväljalase, 7bemmi benapump, koonusfilter ja mida kõike veel, kuid minu dohc'ist ikka jagu ei saanud...
Motorsport is a lifestyle

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 09 Dets 2007, 21:51

kui sul tehase seadistuses dohc, peab ta is-ga midagi väga valesti olema või sõidustiiliga.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Postitus Postitas Tanel » 09 Dets 2007, 22:16

No oma viga siis et 27.ndal seal ei olnud oleks saand siis proovida!
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 09 Dets 2007, 23:27

dohc efisi on ka ilma katalüsaatorita tehasest tulnud. need olid 92 kw,
85 kw dohcil on õhu piiraja peal + katalüsaator ja 88 kw on lihtsalt katalüsaatoriga

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 10 Dets 2007, 01:32

mul ei ole millegagi proovida sellisele vastu:P või mõtled autot ennast proovida?
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Postitus Postitas Tanel » 10 Dets 2007, 01:44

Selle all m6tlesin Erkit!!
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Decoder
kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 07 Juul 2007, 10:37
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas Decoder » 14 Dets 2007, 20:14

mul on dohc sierra millel on otsevool algusest lõpuni sumpal
ja samuti on koonus vahel jne
ning peab tõdema et on erksam küll

Kasutaja avatar
ESS
turist
Postitusi: 46
Liitunud: 28 Nov 2007, 12:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ESS » 14 Dets 2007, 22:21

Decoder kirjutas:mul on dohc sierra millel on otsevool algusest lõpuni sumpal
ja samuti on koonus vahel jne
ning peab tõdema et on erksam küll
palju penakulu suuremaks läks?

Decoder
kasutaja
Postitusi: 106
Liitunud: 07 Juul 2007, 10:37
Asukoht: Lõuna-Eesti

Postitus Postitas Decoder » 14 Dets 2007, 22:59

no kõik ikka sõltub kuidas minna anda..aga rahulikult sõites võtab ikka sama
kuigi ma eriti ei pööra bensukulule tähelepanu kuna sierra pole mul igapäevaliikur vaid rajamasin
peab tõdema et suudab bmw-dele ilusti konkurentsi pakkuda

sellepärast mainisin just bmw-d et need on sprintidel ja lumeradadel põhilised tagaveolised kui välja arvata mõni üksik vaz vms
ega mul bmw-de vastu midagi pole ma lihtsalt räägin et suudab samaväärselt ford ka ennast näidata erinevalt üldsuse arvamusest

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 20 Dets 2007, 12:35

otsevool vahel? pütte pole üldse enam lihtsalt jäme toru tuleb mootorist kuni lõpuni välja, tühi jäme toru? Kui nii ,siis vist kaotad natuke võimsuses , summutil peab olema teatud takistus.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 20 Dets 2007, 15:23

Vale jutt, ei pea takistust olema, peab olema õige pikkus esimese helilaineid summutava elemendini, milleks võib olla näiteks resonaator, aga võib ka lihtsalt toru lõpp olla.

Mulle ikka meeldib seda pilti näidata, kui keegi tuleb takistusest rääkima (üks maailma parimaid töömahu/võimsuse suhtega mootoreid, Toyota F1 V10):

Pilt
Viimati muutis Jesper, 20 Dets 2007, 22:26, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 20 Dets 2007, 19:16

ega ta jah kahetaktine pole et vastusurvet on vaja

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 22 Dets 2007, 13:40

vastusurvet on vaja, midagi peab olema, see mootor pildil ei ole teps mitte sierra mootor, tavaline sõiduauto mootor ei ole arvestatud tavalise tühja toruga, kus mitte midagi vahel pole. Tean ühte meest , kes summutitega tegeleb ta teab rääkida, see et tavalisel sõiduautol mitte midagi ei pea vahel olema on loll jutt, sa lihtsalt kaotad oma auto võimsuses sellega. Eriti kannatab lõppkiirus, kui ma õieti mäletan.
ja kui vastu vaidled siis vaidle terviseks ja sõida oma aeglase autoga edasi ja unista ,et see on hea, pole minu mure, minu jutt on siin räägitud.
ahjaa, kui pilti hoolikalt või ka vähemhoolikalt vaatate, märkate, et seal on päris jubedad kõverikud sel summutil sees, teps ei ole tegu sirge toruga ja sel on oma põhjus.
paraku ei vaja ainult kahetahtkiline takistust summutil, kulla tarmo. Summuti arvutamiseks on omad valemid jne, ei panda teps mitte suvalist toru sinna otsa lihtsalt.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Dets 2007, 13:54

Ära nüüd solvu, kuid ma millegipärast jään Jesperi poole peale. Ma ise ei ole mingi asjatundja sellel teemal vaidlema, kuid olen kuulnud jutte ikka rohkem suure toru poole pealt. Äkki Jesperil on midagi head panna tõestamiseks siia, või oskab lihtsalt hästi lahti seletada.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 22 Dets 2007, 16:24

jutud tekivad just jagamatute inimeste pealt, ja palju on tuunitud autosid, mis on tuunitud valesti, näiteks need kes oma auto taguotsa õudselt püsti ajavad, tegelikult on see väga kahjulik ja minu arust ka üldse mitte äge.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Vasta