2,0 karpa 74kw mootori tuunimine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 03 Mai 2007, 20:02

sierra87 kirjutas:pritsega ja pritseta sierral on kollektori vahe ja kollektori tihendi vahe mitte plokikaane vahe :lol:

kollektorite vahe on jah....aga tihend täpselt sama....plokk kah sama...see siis OHC mootori kohapealt

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 03 Mai 2007, 21:58

sisselaske kollektori tihendid on erinevad

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 » 03 Mai 2007, 22:04

See ots millega kollektor kaane külge kinnitub on ju sama. Aga mul karpa koos kollega olemas.

Kuna mootor niikuinii maas hetkel, siis mõtlesin, et võiks kaanega natuke teha midagi. Aga kuidas malmil selle freesimisega lood on muidu... kas tehakse seda asja sierradel kah? Muidu see pidi päris hästi mootorit erksamaks muuta (Mossel mul on see asi juba tehtud ja sigullil teen kah tõenäoliselt, kui asi sinnamaani jõuab. Aga neil on alumiiniumist kaaned ja tükkmaad lihtsam see asi)
Ja hooratast natuke kergemaks äkki?

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 03 Mai 2007, 22:04

sierra87 kirjutas:sisselaske kollektori tihendid on erinevad
mõtled sa ikka ploki poolset??..minuarust peaks ikka samad olema ju...

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 04 Mai 2007, 07:30

plokid ja kaaned on samad
sissepritsega on lihtsalt tihendi sisemise augu kuju natuke teine,seal on nagu pihustijaoks ka väike jõnks

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 05 Mai 2007, 17:53

Kallid karpad on mõttetud, kui mootorist õhk läbi ei käi. Alustada võiks ikka põhiasjadest nagu nukkvõll, surveaste, klapid, pordid, alles seejärel paigaldada mingid ülikallid karpad.

Fordidel stockis leiduv Weber DGAV karpa on täiesti piisav kuni 140 hobujõuni.

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 » 05 Mai 2007, 19:01

karpaks on mul weberi dfv-seeria. Surveastme tõstmiseks on vist kaane madalamaks freesimine??? Kas seda kasutatakse pinto puhul sagedasti?

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 14 Mai 2007, 12:30

Natuke surveastme tõstmist ei tee ka stock autole tõesti paha, 10-10,5 võiks olla optimaalne. See loomulikult eeldab 98 bensiini, samas selle hinnavahe 95-ga on mõttetult väike, niiet pole vast probleemi.

OHC puhul soovitatakse maha freesida enne plokist, alles siis kaanest (kui plokist nii palju võtta ei anna kui vaja). Ja kui juba mootor pulkadeks on, siis soovitan ka põlemiskambrite mahud vedelikuga ära mõõta, tehasetoodangul on vahel suured tolerantsid ning ebaühtlane surveaste on hullem kui ühtlaselt madal.

Kui oled huvitatud ning lubad, et kui selle järgi ehitamiseks läheb, siis ostad poest ka paberkoopia, siis võin jagada pdf-ina üht asjalikku raamatut OHC tuunimise kohta (Des Hammilli oma).

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 » 14 Mai 2007, 17:42

Ei mingiks suureks tuunimiseks mul just ei lähe, mõtlesin ainult seda kaane freesimist lasta teha... see ei ole väga kallis. Natuke ehk annab särtsu juurde. Kollektoreid natuke lihvida siledamaks ja sisselaset poleerida. Peaks vast natuke mõjuma :D
Ehk saab peaaegu selle 85kw välja sealt, pritsungit küll ei ole ja mootor kah natuke kulunud juba :wink:

Aga kas plokk kah tal samast materjalist, mis kaangi :?:
Kaane puhul pidi võrreldes sigulliga(alumiiniumist kaan) freesimine aega võtma u. poole rohkem ja seepärast töö ka kallim.

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 14 Mai 2007, 20:04

siim789 kirjutas:aga kas plokk kah tal samast materjalist, mis kaangi :?:
Kaane puhul pidi võrreldes sigulliga(alumiiniumist kaan) freesimine aega võtma u. poole rohkem ja seepärast töö ka kallim.

plokk = Malm
plokikaas = Malm
OHC mootoril siis

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 15 Mai 2007, 12:13

Kui see on ainuke mod mida te teha kavatsete, siis ma pigem jätaks rahule ja ei ajaks masinale küüneviha sisse.

siim789
kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 22 Jaan 2007, 00:38
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas siim789 » 15 Mai 2007, 15:26

Kuna mootor niikuinii maas oli, siis tuli lihtsalt selline mõte. Ei taha eriti raha kulutada tuuningu peale aga kuna see üks odavamaid varjante, siis tahtsingi teada, et kas on mõtet üldse. Ja siit saingi põhimõtteliselt vastuse :D
Mootor läheb mul Taunusele 1.6 asemele ja tõenäoliselt peaks vahet ka stock mootoriga tunda olema ju :P
Niiet siis vist ei hakka midagi ümber tegema.

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 15 Mai 2007, 21:04

palju se freesimine maksab muidu*-)
huvitaks mind natuke

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 15 Mai 2007, 21:09

sõber lihvis oma bemu ploki 1500.- eest ära, aga ei mäleta kus.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead » 15 Mai 2007, 21:36

mina sain 500 hakkama ja sisselaskeavadfreesisin ise trelliga veidi ühtlasemaka
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Vasta