Torukollektor ????

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 21 Mär 2007, 08:26

et siis pole nagu kellelgi soovi, oli ainult huvi?
igatahes mina küll kaalun seda asja, aga ennem pean natuke kere ja pidureid ja veermikku vaatama.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 21 Mär 2007, 22:02

huvi on suur ja kunagi on ka plaanis, aga praegu on teised väljaminekud, nüüd on vähemalt hinnaklass teada et millega arvestama peab

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 26 Mär 2007, 10:48

8 ja 16-klapilistel mootoritel on torukollektori pikkuse vahe ( 4-silindrilistel ).
eks kõhualuse toru jämedus on ka erinev, aga ei ole nii oluline.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 26 Mär 2007, 20:27

TO: tann kas inimene, kess neid kollektoreid valmistab kas see elab järvamaal türil.


:?: :?: :?:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead » 26 Mär 2007, 20:59

aga kas poleks mõttekam lihtsalt kollekas seest läikima ajada oleks ka parem läbilaskmine kui niisama :) täiesti peegel läikeni ma mõtlen
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 26 Mär 2007, 22:46

kus juures kui niisama kollektor siledaks seest teha annab kah juurde

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 27 Mär 2007, 08:05

probemees kirjutas:TO: tann kas inimene, kess neid kollektoreid valmistab kas see elab järvamaal türil.


:?: :?: :?:
jah türil.

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Postitus Postitas motohead » 27 Mär 2007, 09:58

nu siis ei ole vaia hakkata raha matma torukolleka peale kui saab ka niisama õpa ütles et kui kolle seest peaaegu peegelläikeni ajada ja suht siledaks saada siis hakkavad kaasid kiiremini liikuma ja parem
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 27 Mär 2007, 11:40

samapalju annab juurde ka sisselaske kolle peegliks poleerimine aga ma tahaks seda meest näha kes sinna sisse ronib ja nühkima hakkab.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 27 Mär 2007, 12:20

ega seda vist kerge teha pole jah, küll aga ühel lancial tartus tehti ja taguotsa dünoga arvati et tunduvalt parem. kuidas nad seda täpsemalt tegid ei märganud küsida.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

heh

Postitus Postitas kolleeg » 27 Mär 2007, 13:07

tava v2ljalaske kollektoril ja torukollektoril on ikka suur vahe. Niisama malm kollektori siledaks ajamine ei anna kunagi sama effekti kui korralik toru kollektor. Seda siis vabalthingavana. Seda asjaolul,et iga silinder tahaks ikka v6rdse teepikkusega endale v2ljap22su saada.
:roll:
Sisselaske kollektori siledaks ajamine ei anna samuti suurt effekti, natuke v6ib, aga mitte yleliia. Nii imelik kui see ka pole, siis ei liigu gaasid peegel siledal pinnal mitte just k6ige effektiivsemalt (sisselaskel peab toimuma kytuse ja 6hu segunemine). Milline on optimaalne siledus, seda n2itab flow bench.
Krt olen unine :shock:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 27 Mär 2007, 13:15

sellest sisselaske siledusest oli tqhq's kah juttu, et peegel ei tohi olla siis ei segune vaid kütus hakkab mööda seina voolama, aga välja lase võib ikka ju olla? ja selles on sul tõiesti õigus et stock malm väljalase siledaks tegemine ei anna sama effekti kui ühepikkused torud (vist sobib ka nii et kui ntx üks toru on teistest pikem siis peab ta olema nii palju pikem et gaas jõuab lihtsalt sellesse vahesse kus ta olema peab üks takt hiljem).

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 27 Mär 2007, 13:28

See torukollektori ühepikkuste torude teema on natuke ülehaibitud - jah seal on õigesti arvutatud pikkuste puhul efekt olemas, aga väga suur osa torukolle paremast voolavusest tuleb lihtsalt selle arvelt, et pöörded ning üleminekud on sujuvamad.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

jajah

Postitus Postitas kolleeg » 27 Mär 2007, 15:50

ilmselt on ylehaibitud ka fakt, et hetkel kui sinu vabalthingaval mootoril on veel v.l klapp avatud, siis v2ljalaskest tagasitulev r6hulaine(nimetame kuidas iganes) ei oma t2htsust. :shock: . Aga olgem ausad, p6lveotsas ehitamine on ikka rohkem 6nne asi. 8)

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 27 Mär 2007, 16:07

Anti-reverse on tiba teine teema. Selle vastu tehakse primaartoru ja pordi vahele "aste" või lausa pannakse pordikujuline torujupp primaari sisse. Õnne asi ei ole siin midagi, lihtsalt tuleb kasutada levinud mootoreid ja töötavaid lahendusi.

Vasta