mootori föönitamine

Kapotialused jutud
Vasta
2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty » 17 Dets 2007, 20:37

0.2-0.3 bari selle pärast, et originaal aju ei oska rohkem kütust anda lihtsalt
nagu jutust võis aru saada, pump jääb samaks aga lisa pihustid koos aju ja survelülitiga tuleb panna :roll: (vist :oops: )

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 17 Dets 2007, 23:23

lisa pihustid survelülitiga pandi sinna just selle pärast et ei peaks aju ümber tegema, et kui turbo taha tuleb siis hakkavad lisa pihustid ka kütust ette andma et segu valeks ei läheks. aga vot seda 0,2-0,3 bar ma ei pannud tähele, ehk keegi kes tähele pani näitab mulle kah

2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty » 18 Dets 2007, 14:34

Mikael kirjutas:The engine needs more fuel, standard fuelsystem leans out around 0.2bar

Easy solved with some chokeinjectors from a engine with K-jetronic. Only problem that there is only one on a K-jetronic engine. For 0.5-0.7bar you need att least four injectors

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 18 Dets 2007, 14:40

krt ma vaatasin seda posti ja vaatasin veel et 0.5-0.7 bar'i ja lasin silmadega edasi et kus on 0.2-0.3bar.
ei pannud posti alguses 0.2 tähelegi. ei tea kas dohciga on sama asi siis
ja nende arvutuste kohaselt on 1 bar 2*jõudu seega 0,2 bar peaks jõu korrutama 1,2'ga seega umbes 145hp peaks dohc andma kui muud midagi ei muuda. selle survega ei tohiks mootor saba vast ka veel anda. samuti ei tohiks 0,2 bar kalliks minna

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 19 Dets 2007, 13:29

...ja samuti ei tohiks jõudu ka anda :lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 19 Dets 2007, 18:05

0,2 bar'i peaks ju andma, umbes 145 hp tuleb kokku nende arvutuste kohaselt mis seal skogen racingus tehtud oli
see muidugi ei ole teab mis jõud, kuid rohkem kui tehase oma, ja samas jääb ju alles see mis ennem oli. 0.2 bar vast ei ole nii hull dohc'i originaal surve astmega

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik » 23 Dets 2007, 16:18

minu teada peaks map-iga pritsesüsteem fordil kannatama peale pihustite vahetust 0,7 bar. aga tühikäik hakkab selle all muidugi kannatama. ja käigukasti ja siduri asemel ma küll olla ei tahaks. üks võimalus on veel lihtsalt originaalpihusteid lisada. 0,7 bari peal on võimsuseks ca 200 hp.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jaan » 14 Jaan 2008, 14:51

Tere.
Palun jätke ropendamine.
Ei tee mingeid 0,2barise ülerõhuga turbokaid. Originaalis on cossudel ja rst-l 0,6 bar-i kopikatega ja seda on ilmselgelt vähe. :mrgreen:
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 14 Jaan 2008, 17:50

ei vaidle vastu et seda äärmiselt vähe on, lihtsalt tahtsin uudishimust teada mis rõhuga aju suudab veel õiget segu hoida

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 21 Jaan 2008, 21:17

Kes tahab odavalt ja lihtsalt jõudu juurde? Pange turbonaator
http://www.turbonator.com/index.html?id" onclick="window.open(this.href);return false;
... erBaseFord
:lol:

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jaan » 22 Jaan 2008, 00:57

Turbonaatorit ilmselgelt ei paneks, neid 3.-e tsikki aga küll 8)
Sierra Is

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas lapik » 22 Jaan 2008, 18:23

dohc'i tuuningu juhendis oli kirjas, et originaal pihustitega suudab dohc kõige rohkem 136 hobust toota. ilma kangemate pihustiteta on suht mõttetu turbotama hakata.

tsikkide kohapealt olen Bomsch'iga nõus 8)
targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas sõdurpoiss » 23 Jaan 2008, 01:15

Põhimõtteliselt on ju teleturg ka hea koht kust palju äärmiselt vajalikke asju saab soetada! :wink: Tsikkide suhtes on teil õigus, aga kas tarvitaksite neid korraga või järjest? :)
Pilt

Molotov51
turist
Postitusi: 44
Liitunud: 25 Juul 2007, 20:03

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Molotov51 » 11 Apr 2008, 15:07

Te olete kõik oma soovidega vales kohas. Kui te reaalselt ikka tahate midagi teha, siis lugege "Maximum boosti" ja asjakohaseid foorumeid, mitte ärge lõbustage siin ennast ennustamistega. Ennustamistega ei ole miskit pistmist turbosüsteemil, see on konkreetne keeruline teadus.... mida rohkem teada saad, seda vähem arvad, et tead.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 11 Apr 2008, 23:01

Tore mees oled Molotov, mine pane teema Turboclubi et tahan Sierrale panna turbot, vaata mis juhtub :lol:
Been there, done that.
Maximum boost on loogiline piibel ju. Lugesin kunagi selle peaaegu läbi igavusest tööjuures ;)

Vasta