Rihm hakkas märja ilmaga vahepeal vilisema, mõtlesin, et peaks pingutama seda. Keerasin pingutil poldi täitsa lahti ja siis sai mõistus otsa. Proovisin küll seda siia ja sinna kangutada, aga ei saanud kuidagi liikuma. Keegi võiks ära seletada, mis süsteemid seal on, päris loomajõudu ei julgend rakendada.
dohc rihmapingutus
Re: dohc rihmapingutus
Kas see rihmapinguti ise automaatselt ei pinguta ? Paistab olevat ju selline pinguti. Sel juhul see polt seal ainult rihmapinguti kinnituseks, mitte pingsuse juurde keeramiseks. Rulliku otsas peaks võti käima, sealt saad rihma pingsust lõdvemaks lasta rihma maha või peale panekuks.
Re: dohc rihmapingutus
Raimondil on õigus. Pingutus on automaatne, pinguti sees olev vedru surub pinge peale rihmale. Keskmine polt on ainult selleks, et pingutit kinni hoida. Vilisema hakkas mingi rulliku pärast, kas nt geneka laagrid kulunud, veepump, roolivõimu pump teeb häält. Pingutada ise ei saa seal mitte midagi.
'92 Ford Sierra 2.0 DOHC
- legendaarne666
- Klubi auliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: dohc rihmapingutus
Olen kokku puutund ka vana rihmaga mis on liiga jäigaks muutund ja vilises päris kõvasti eriti märja ilmaga.Uus rihm lahendas olukorra.
Re: dohc rihmapingutus
No selge, tänud vastuste eest.
Rihma lasin muidu paar aastat tagasi autot ostes ära vahetada, läks uus Contitech peale.
Rihma lasin muidu paar aastat tagasi autot ostes ära vahetada, läks uus Contitech peale.
Re: dohc rihmapingutus
Olin ise sama murega uue originaal rihma panek ei aidanud.vist pikkus1818
abiks oli lühem rihm1790
abiks oli lühem rihm1790
Re: dohc rihmapingutus
rullikutel on ka omadus kuluda ja vedrul ajaga väsida.