2.0 is

Kapotialused jutud
sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

2.0 is

Postitus Postitas sierra87 » 04 Mai 2007, 18:51

rääkige kõike head et mis sellele mootorile head teeb ja mis halba teeb
mitte oletusi vaid selliseid asju mis on tõesti juhtund

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 04 Mai 2007, 18:55


sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 04 Mai 2007, 20:46

ei ole päris see mida mina tahtsin.
tahaks nagu seda lugeda et kuidas inimesed enda ISidele jõudu juurde on saanud ja mis selleks teinud
ja palju kiirust on tulnud . . .

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 04 Mai 2007, 21:13

sul vist peaks olema 2.0i, ja 74kw mitte i S ja 85kw. sest neid mootoreid on kahte varjanti.

:wink: :wink: :wink:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 04 Mai 2007, 21:58

MUL ON I S !


aitäh

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 04 Mai 2007, 22:01

ja ma ju tahtsin üldse teada saada et millega ja kuidas inimesed oma häid mootoreid paremaks saavad ja mis on paha teinud
mitte et mingi 120km eemalt keegi oletab et mis mul sierra kapoti all või kuuri all on


sorry

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 04 Mai 2007, 23:55

Siis nii märgigi, et on 2.0i S mitte 2.0i, sest need mootorid on täiesti erinevad

2.0i pole mitte kohe 85kw vaid 74kw


jumal küll on siis raske märkida õiged mootori andmed, mitte ise leiutama hakata.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 05 Mai 2007, 09:48

vaataks äkki teema pealkirja? :roll:

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 05 Mai 2007, 09:54

väga mõttetu on üldse siit foorumist vist midagi tarka teada saada tahta?
kõik hakkavad midagi oletama või siis teemast mööda panema.

põhimõtteliselt võiks kõikide 205 plokiga mootorite headest ja halbadest tuunimistest rääkida
mitte 2,0 is i asemel 2,0i lugeda ja siis seletama hakata :(
mina tahan et sellest siin oleks kasuka kõigile

võib ju rääkida süüte õigeks keeramiseks ja hammasrihma vahetusest ,klapi vahede reguleerimisest . . . ja mis nende asjade tegemisel nässu võib minna.


aitäh :D

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 05 Mai 2007, 12:18

Ok läheb teemast mööda.


asi lõpetatud.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Postitus Postitas Kristjan » 16 Mai 2007, 22:55

Kaks sierrat olnud just selle mootoriga.

Üldiselt suht kuulikindel asi ei karda rihma purunemist ja ei karda ka kuuma....
Peale radika purunemist tuli sõber 30km koju pani uue radika ja tosooli ja sõitis edasi.
Minul nii hästi ei läinud ning tuli vahetada ka kaane tihend.


Tuunimise puhul nagu ikka tuleb kõige pealt saada kätte see originaal 85 kw. Vanade sõitnud autode puhul = kap rem ja mitte see kap rem kus vahetad saaled ja klapisääred, et tühikäigul õlituld ei vilguta ja tagant sinist ei ajaks.... mootor maha määrata silindri kulumis aste vajadusel puurida rem mõõtu = uued kolvid. saaled ja muud on ju loogiline, et vahetada. Edasi kaane juurde klapil puksi pole on rem klapid mis nac jämedama jalga seega tuleb kaanes klapi augud lasta rem mõõtu ja uued klapid. Suure läbisõiduga kulub ka nukk klapp ei avana niipalju kui vaja = jõu kadu. Präegu saada igasuguseid sport ja tänavasport nukkasid ja klapi vedrusid kui POWER on eesmärk siis võiks ju midagi vaadata sealt. Pead kannatab ka kindlasti lihvida = suurem surveaste/kõvem pauk... ei ole küll kursis kuida sierral pihustitega on (ntx e30 325 bmw puhul on nad viimase piiripeal) kui fordil sama asi võiks ju panna vähe suuremad. Kogu see kompott kokku panna korraliku KERGE! kere peale ja peaks sama päris hea paugutaja... Enda IS'iga käin tihti kruusa peal mis on minuarust ka selle masina kodukeskkond ja nägu läheb :) ---> :D minu auto puhul pole tehtud midagi

Üldiselt väga lihtne ja odav mootor mida teha :!: Minul läks kaane remont (lihv, klapisääred, kaanetihned) maksam 800 krooni ja 1h + 4h oma tööd

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 17 Mai 2007, 09:47

Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 21 Mai 2007, 19:45

Suuremad pihustid üksi, ilma uue mootorijuhtimiseta küll midagi paremaks ei tee.

mis selleks teha siis tuleb et mootorit teistmoodi juhtida mida vahetada mida juhtida . . .(süüdet?pihustite avanemist?klappide avanemist? . . . )

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 21 Mai 2007, 20:18

kas keegi viitsib mulle seletad mis tähendab 205 plokk?

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 21 Mai 2007, 20:36

205 on algselt Sierra Cosworthi plokk, mida pandi ka tavalistele OHC-dele. Peamiseks erinevuseks teistest OHC plokkidest on see, et valand on kriitilistest kohtadest jämedam ning plokk kannatab seega rohkem jõudu ja/või ülepuurimist. 93mm peale puuritud silindrid pole tänavamootoritel haruldus, koos Fiesta diiselmootorist võetud kepsude, offset ground vända ning V6 kolbidega annab see oma 150 kuubikut võitu töömahus.

Kui pappi on jalaga segada võib lisaks võtta ka aftermarket stroker vända (hind 32k) ning kepsud (12k) ja kolvid (13k) , tulemuseks 2,4 liitrit töömahtu ning 9000 pöördeni kuulikindel setup. Muidugi kaas peab ka vastavalt voolama, selle klotsi kõrval on Cossie kaas suht odav, 3-4 tuhat krooni kasutatud kaas, umbes sama palju selle korrastamisse ja 9 tuhat uute nukkade alla. Kellelgi on veel soovi OHC-d tuunida? :lol:

205 tunneb ära valatud kirja "205" järgi seerianumbri kohal.

Vasta