1. leht 1-st

Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 02 Okt 2017, 00:04
Postitas frazyc
Pakkuge variante millest olete kuulnud või olete kursis, et on lihtne vahele aretada? Enda sierral oli vahel originaalis 2.0doch kuid oleks mõte panna opeli 3.0 v6 155kw lisaks sellele veel turbo.
Jagage mõtteid mis mootor kannataks turbot ja/või mis mootorit hea lihtne vahele pista? Plaan oleks vähemalt 200kw saada sierra tagarattasse nii, et ootan ideid.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 07 Nov 2017, 22:48
Postitas marion96
Ise aretaks bemmi m50b25nv või V8 ja e36 esisilla. Progeajuga küllaltki lihtne need tööle panna sierra peal ning loob ka eelduse juba turbotamiseks. Eelarve peaks ca 2k€ kindlasti olema kui kasutad odavaid juppe ja enamik töid teed ise.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 08 Nov 2017, 13:39
Postitas Henn
kõige lihtsam ja valutum on panna vahele tehasest väljaveerenud turbo mootor. odavate juppidega võib müügironti ainult elustada. ilmselt 2kilost jääb väheks isegi kui kõik ise teeks,

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 08 Nov 2017, 14:11
Postitas MrBungle
Bolt-on variant ja kindlasti odavaim oleks v6 cossu ära turbotada. 200kw rattast.. Manuaaliga vbl venitab isegi välja. Kui mootorit lahti võtta ei taha, siis kindlasti VÄGA korralik cooler. Samuti võib murekohaks osutuda sidur, kast jne. Arvestada tuleb, et turul enamasti vana ja suht h00ratud tehnika või hullem veel "kap. Rem." tehnika kus pulbervärvitud fassaad ning pooleks pingutatud nuka poldid. Vbl paar uut simmerit ka :D Reeglina siis maksab asi juba auto hinna.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 10 Nov 2017, 01:57
Postitas Tarmo
kas isegi tavaliselt 2,9 turboga lihtsalt 200kw ei saa. palju madis88 sierral kw oli?

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 10 Nov 2017, 11:32
Postitas MrBungle
Tarmo kirjutas:kas isegi tavaliselt 2,9 turboga lihtsalt 200kw ei saa. palju madis88 sierral kw oli?

Eks see sõltub palju kus mõõta. Hr Liguri dünos ilmselt keerab jämedama reiega jalgrattur ka 200kw paberile:D Eestis enamasti odavama otsa stendid, millel pole üldse maaletoojat või siis puuduvad maaletooja pool tehnilised teadmised ning seadmed, et stendi justeerida. Ülevaatustel nõutakse piduristendilt, kus dünoga võrreldes suht väikesed jõud mängimas, justeerimist ja kalibreerimist max kahe aasta tagant. Dünosid, pole veel kuulnud, et keegi kontrolliks rohkem kui võrdlusmõõtmisega (a la Mart sõidab sierraga ühte dünosse, saab 100 KW rattast, siis teise dünosse, saab 102 KW, kõikumine 2%, kuulutame mõlemad heaks :D ) 200Kw rattast, kui see on reaalne, pole sirtsu puhul sugugi paha number.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 10 Nov 2017, 14:22
Postitas Tarmo
MrBungle kirjutas:
Tarmo kirjutas:kas isegi tavaliselt 2,9 turboga lihtsalt 200kw ei saa. palju madis88 sierral kw oli?

Eks see sõltub palju kus mõõta. Hr Liguri dünos ilmselt keerab jämedama reiega jalgrattur ka 200kw paberile:D Eestis enamasti odavama otsa stendid, millel pole üldse maaletoojat või siis puuduvad maaletooja pool tehnilised teadmised ning seadmed, et stendi justeerida. Ülevaatustel nõutakse piduristendilt, kus dünoga võrreldes suht väikesed jõud mängimas, justeerimist ja kalibreerimist max kahe aasta tagant. Dünosid, pole veel kuulnud, et keegi kontrolliks rohkem kui võrdlusmõõtmisega (a la Mart sõidab sierraga ühte dünosse, saab 100 KW rattast, siis teise dünosse, saab 102 KW, kõikumine 2%, kuulutame mõlemad heaks :D ) 200Kw rattast, kui see on reaalne, pole sirtsu puhul sugugi paha number.
kaaludelt millega mootorit ega pidurit mõõta ei saa nõutakse igal aastal uut mõõtmist, mis su point on :D
200kw saad korralikult tehes ka ohc'ga, kestvus ja raha on küsimus. 2,9 on selle kõrval lihtne

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 10 Nov 2017, 15:38
Postitas MrBungle
Tarmo kirjutas:
MrBungle kirjutas:
Tarmo kirjutas:kas isegi tavaliselt 2,9 turboga lihtsalt 200kw ei saa. palju madis88 sierral kw oli?

Eks see sõltub palju kus mõõta. Hr Liguri dünos ilmselt keerab jämedama reiega jalgrattur ka 200kw paberile:D Eestis enamasti odavama otsa stendid, millel pole üldse maaletoojat või siis puuduvad maaletooja pool tehnilised teadmised ning seadmed, et stendi justeerida. Ülevaatustel nõutakse piduristendilt, kus dünoga võrreldes suht väikesed jõud mängimas, justeerimist ja kalibreerimist max kahe aasta tagant. Dünosid, pole veel kuulnud, et keegi kontrolliks rohkem kui võrdlusmõõtmisega (a la Mart sõidab sierraga ühte dünosse, saab 100 KW rattast, siis teise dünosse, saab 102 KW, kõikumine 2%, kuulutame mõlemad heaks :D ) 200Kw rattast, kui see on reaalne, pole sirtsu puhul sugugi paha number.
kaaludelt millega mootorit ega pidurit mõõta ei saa nõutakse igal aastal uut mõõtmist, mis su point on :D
200kw saad korralikult tehes ka ohc'ga, kestvus ja raha on küsimus. 2,9 on selle kõrval lihtne
Point oli selles, et enamuse dünode numbrid on üsna meelevaldsed ja mingil põhjusel kipuvad just rohkem näitama. Võimalik, et kõditada autode omanike egosid, et need muudkui uut nodi juurde ostaks.
Märkisid väga õigesti, et kestvus ja raha on küsimused. Need 2 tegurit muudavad selle eesmärgi saavutamise märksa keerulisemaks. Ideaalsel juhul võiks tõesti saada v6 cossust 1 bar rõhu juures ca 300kw, kuid seda väntvõlli otsast. Kahjuks hakkavad kõik osad, mis jäävad väntvõlli ja tee vahele, seda neelama. Lisaks veel fakt, et 1bar ülerõhku praktikas ei anna kunagi topelt momenti.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 10 Nov 2017, 17:19
Postitas JanekE
200kw saab tava V6-st kätte küll. Cossust rohkemgi.

Re: Ümberehitamine mootori osas?

Postitatud: 12 Nov 2017, 20:41
Postitas Tarmo
arvesta veel sellega, et need kw mis autodel passis on, on kah mootori võimsus mitte teele jõudev.
ja see kas düno näitab 190 või 210kw on jumala suva, ega sa düno jaoks mootorit ei ehita :D
düno on ikka selle jaoks, et sa näeksid kas muudatus on andnud tulemust, käid enne tuunimist endale sobivaimast dünost läbi ja pärast mõõdad uuesti samas dünos