diisel sierra läheb keema, andke nõu

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

diisel sierra läheb keema, andke nõu

Postitus Postitas AlarT » 16 Nov 2007, 16:26

Nii asi siis sedasi mul 1987a 2,3d 49kw diisel sierra.
Läheb keema , ventilaaotit küll hetkel pole, aga ega see suvel ei taht ka aidata. Näiteks õues on +2 ma seisan tühikäigul autoga, auto läheb keema , kui salongipuhur ei puhu.
Jahutusvedeliku paagis ei ole survet rohkem, kui peaks ja õliga segamini see pole. Mingeid erilisi mulle sealt ka ei tule.
Õlikulu on mingi 0,8l 1000km-le, sealjuures suur osa jookseb väntvõlli vahelt välja.
Jahutussüsteem ise peaks korras olema, radikas läheb kenasti tuliseks ja tundub ,et veepump ajab ringi küll. Salongis saab ka soojaõhku kenasti. On kellelgi midagi taolist olnud ja oskab ehk keegi nõu anda, mida uurida , mida proovida jne ning mida karta. Tänud kõigile vastajatele.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

uno112
kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:14
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas uno112 » 16 Nov 2007, 16:39

vaata 2kki on termostaat umbes vms ...rohkem pr ei oska aidata :D :roll:
sierra is da best but i like audi and bmw too :D

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 16 Nov 2007, 17:06

kas radikas läheb üleni soojaks või aint kuskil ülevalt, hetkel on mul ka nii et seest läheb soojaks ja radikas ülat äärest tulikuumaks aga alt on külm, ehk radikas on umbes!!
oled kunagi kasutanud lekke peatajat??

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

mootor

Postitus Postitas AlarT » 16 Nov 2007, 18:18

radikas läheb üleni ja tulikuumaks nagu kogu jahutussüsteem, lekkepeatajat olen kasutanud, aga probleem oli enne ka ja peale seda on saanud puhastada jahutussüsteemi ja radikas on vahetatud nii esi kui salongi oma.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 16 Nov 2007, 20:08

kunagi ammu olin sunnitud ka kasutama lekke peatajat, siis sai aasta sõidetud, vahetasin radika ära (teise vana) ja nüüd aasta hiljem on asi umbes, lihtsalt lambist- samas kuidas ma tean et umbes, et kui paned käima ja asi läheb suurele ringile siis on kohe aru saada et umbes-alt külm
kui lasta kauem käija siis soeneb ka ülejään radikas ja siis enam nii aru ei saa

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas AlarT » 16 Nov 2007, 21:12

mul oli see probleem ka enne lekke peatajat lisaks, läheb kõik kenasti kuumaks.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO » 17 Nov 2007, 12:05

pane süüde õigeks!!

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

diisel

Postitus Postitas AlarT » 19 Nov 2007, 09:19

aga oskab keegi öelda, miks mul gaasitades tahmatükke summutist välja loobib mitte lihtsalt tahma vaid kohe tükke tuleb ja vahest ka sädemeid.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Teet01 » 19 Nov 2007, 15:43

GTO kirjutas:pane süüde õigeks!!
Diiselmootoriga ei ole see võimalik.

Suurenenud tahma väljumine võibki olla tingitud õli põletamisest, aga kuumenemise kohta ei oska kahjuks midagi öelda.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO » 19 Nov 2007, 15:52

cccp kirjutas:
GTO kirjutas:pane süüde õigeks!!
Diiselmootoriga ei ole see võimalik.

Suurenenud tahma väljumine võibki olla tingitud õli põletamisest, aga kuumenemise kohta ei oska kahjuks midagi öelda.
on küll!!!

Kasutaja avatar
serrari
kasutaja
Postitusi: 185
Liitunud: 29 Mai 2007, 21:36
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas serrari » 19 Nov 2007, 15:56

cccp

diiselmootoril sinu arvates ei saa süüdet õigeks panna vä?
:D
Saab küll ju
Teostan autode remonti, asun raplas :)
Päevahind 1500kr
Ootan tööd :D

Terw. Serrari

Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Teet01 » 19 Nov 2007, 16:00

Andke mulle minu rumalus andeks.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO » 19 Nov 2007, 16:05

ikkagi minu panus läheb varajasele süütele

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 19 Nov 2007, 17:20

Diislil küünlaid ei ole ja kütus plahvatab surve teel. Seega kui kolb liigub ülesse ja diisli ning õhu segu on silindris, siis üleval ta plahvatabki. Kuna küünlaid ei ole ei saa säde ka valel ajal olla. Ainus mis nagu olla saaks on, et sisselase ja väljalase toimuvad valedel aegadel.
Kui diisel ajab musta suitsu siis ei saa piisavalt õhku, kui valget siis ei saa piisavalt kütust või põletab õli

Nii olen mina aru saanud

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 19 Nov 2007, 17:57

süüde on vbl ainult käivitades

Vasta