2.0 ohc ergemaks

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas killer666 » 14 Veebr 2010, 19:52

Pilt
Siis kui mootorist enam midagi juurde tuunida ei ole , siis tuleb välimuse kallale asuda.

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Sassu » 14 Veebr 2010, 21:07

Kuidas külgees sõitev Cossu siia teemasse sobib???

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Tarmo » 15 Veebr 2010, 02:13

see peaks olema 24v v6

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Jaan » 15 Veebr 2010, 11:50

Veel parem. Ilmselt pilt oligi selleks pandud, et kui aru saad, et tavaline sierra on ikka mõttetu siis paned cossu stanged vähemalt :lol:
Sierra Is

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Jaanus » 15 Veebr 2010, 15:14

killer666 kirjutas:[img]http://www.adrianbrannan.com/Library/pi ... ft%202.jpg[/img
Siis kui mootorist enam midagi juurde tuunida ei ole , siis tuleb välimuse kallale asuda.
mis piirist siis midagi ´juurde tuunida´ ei ole? alati saab rohkem hp.
mitte et ma midagi tuunimisest teaks
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas killer666 » 15 Veebr 2010, 16:08

Siis kui kuskilt käib läbi s6na cossworth (ei tea kas isegi 6ieti kirjutasin) , siis osadel käib k6rvade vahel plinn ja enam reaalset maailma ei taju.

Need kes asjast midagi aru ei saand. Seletan uuesti.

Kui 2.0 ohc on piisavalt erkkaks saanud (millele kulub ilmselt palju rulli), siis tuleb veermik ja ka välimus ka mootorile vastavaks viia .

Streetraces on yks huvitav sierra teema. ohc mootoriga: http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... ?f=47&t=82
see peaks teemasse ilusti käima.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas waher » 15 Veebr 2010, 16:37

kusjuures jahm.....cosworth :mrgreen:

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Jaan » 18 Veebr 2010, 14:31

Siin on näha, kuidas tuleb OHC-d erksamaks muuta :mrgreen:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt
Sierra Is

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas waher » 18 Veebr 2010, 14:46

tglt ainuüksi torukoldega peaks hingavus pisut parenema,pole mõtet muidugi -tsenseeritud- kokku keevitada mingite järskude nurkadega,parem jäta siis juba originaal,antud kolle on küll ilusti keevitatud lugesin seda isegi SR-ist,aga mul ka küsimus,millega need flansid välja lõigatakse?mingit sorti vesilõikur w?ja palju flantside tegemine üldse maksab?

mopple
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 22 Apr 2007, 20:21
Asukoht: L-Viru; Tallinn

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas mopple » 18 Veebr 2010, 17:48

Vesi-, laser-, või plasmalõikuse jaoks peab sul olema esialgu lõigatav kontuur mingis CAD formaadis. Reeglina kasutatakse DXF formaati, kuid on ka teisi. Edasi pead leidma firma või inimese, kes saab sulle need detailid välja lõigata. Hinda arvutatakse reeglina iga lõikuse mm või cm kohta vastaval lõigatavale materjalile.

http://www.technobalt.ee/?id=&catalog=159&product=204" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus Türil
http://www.waterjet.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus, vesilõikus Harjumaa.
http://www.kivisepad.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Vesilõikus Tartu.
http://www.fineststeel.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Vesilõikus, laserlõikus (ka torudele).
http://www.laserstuudio.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus. Tallinn
http://www.daetwyler.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus. Tallinn
http://www.erald.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus. Tallinn
http://www.sient.ee" onclick="window.open(this.href);return false; Laserlõikus. Tallinn
waher kirjutas:tglt ainuüksi torukoldega peaks hingavus pisut parenema,pole mõtet muidugi -tsenseeritud- kokku keevitada mingite järskude nurkadega,parem jäta siis juba originaal,antud kolle on küll ilusti keevitatud lugesin seda isegi SR-ist,aga mul ka küsimus,millega need flansid välja lõigatakse?mingit sorti vesilõikur w?ja palju flantside tegemine üldse maksab?

Kasutaja avatar
kaabakas
fanaatik
Postitusi: 593
Liitunud: 03 Nov 2009, 15:57
Asukoht: Saaremaa

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas kaabakas » 18 Veebr 2010, 20:48

küsimus siis selline et palju hooratta õhemaks treimine maksma läheb? keegi oskab õelda? kus seda teha saab?
Ford Sierra 2.0 karpa 3 ukseline mk2

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Jaanis » 18 Veebr 2010, 22:41

kaabakas kirjutas:küsimus siis selline et palju hooratta õhemaks treimine maksma läheb? keegi oskab õelda? kus seda teha saab?
Kasutaja Bomsch alles lasi enda autol seda teha, võta temaga ühendust.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas Jaan » 18 Veebr 2010, 23:55

No ütleme hooratta tegemiseks, ilma kodustamata treiali tundmiseta, läheb 200-500eek.
Sierra Is

Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas killer666 » 19 Veebr 2010, 11:33

kaabakas kirjutas:küsimus siis selline et palju hooratta õhemaks treimine maksma läheb? keegi oskab õelda? kus seda teha saab?
Tegelt on see suht m6ttetu tegevus. Läheb erksamalt pöördessa ,aga kaotad kohaltminekus j6udu.
Kui palju sa oma autot kasutad yldse maksimaalv6imsusel? nu umbes 5500 rpm?

Paljud niinimetatud tuunijad kasutavad seda sama ja ainsat autot ka igapäevaselt. Pole m6tet oma s6idumugavust igasuguste veidrustega ära rikkuda.
Pannakse sportvedrud , blabla , et hea rajal jne , igapäevaselt pead väristama ja jamama , et oleks 1 päev aastas rajal hea:D

Nii nende meeste kohta , kes neid koonuseid panevad , nende meeste kohta mul ei ole isegi s6nu.
1)kasutegur null 2) mingi ilge mürin mis ei lase normaalselt s6ita , auto hakkab seest kumisema.
Praegune mul juba kolmas auto , millel ma vahetan koonuse originaal süsteemi vastu.
Samas vaadake seda kiidetud/laidetud -dohc- mootori 6huv6ttu , enne filtrit on mingi suur paun. Mazdal näiteks on mul 6huviltri kopsikul peal l6dvik , mis jookseb nina eest teise otsa , aga otsast on juba tehasest pime. Sellega v6idetakse imselt 6hupuhastaja siseruumala , milleks see kasulik on ? Ei tea , aga naljapärast ta seal ei ole.
3) Mazda hakkab koonusfiltriga peksma 6hu lugeja veateadet.

Nii sportsumps. Pannakse mingi seest tyhi paun k6ige l6ppu , mingit kasu tast ei ole , sest sumps eestpoolt on ikak pihlaka vars jne. Jällegi mingi r6ve mölin salongis ja peavalu. Teise kammina v6ib veel politsei kordusülevaatusele saata.

Vot inimesed , ennem m6elge , mis teete ja kui teete siis m6elge mida teete ja miks te seda teete?

Aga kes järjepidevalt tuunib , siis talle on mul soodsalt pakkuda vähekasutatud punast (punane on +2kw) koonusfiltrit.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitus Postitas waher » 19 Veebr 2010, 12:23

kui paigaldada ei oska koonukat,siis sa saad sealt -2kw pigem ja mida see 2 kw annab?

Vasta