K: pihustid

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

K: pihustid

Postitus Postitas Jaanis » 18 Jaan 2007, 14:44

Kas keegi on oma autol pihusteid vahetanud või maha võtnud? Kuidas need pihustid kinnituvad ja kuidas need sealt sisselaske kollektori alt kätte saada?
Mootoriks siis OHC 86a 2.0 iS

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 18 Jaan 2007, 14:54

ma ei tea kas see aitab, aga dohc-il on nii, et peab pihustite pealt selle magistraali lahti keerama ja siis on need pihustid mootori ja selle magistraali vahel ainult kummirõngaste jõuga, mis on pihusti mõlemas otsas. tegelikult on nad päris kõvasti :P

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 18 Jaan 2007, 15:34

neid on tõmmatud ka selle magistraaliga koos maha kuna nad on tõesti päris võikalt kinni seal :D

tutikas pihusti (suurema läbilaske võimega) umb. 2000

saab panna ka mõnelt turbomootorilt pärit pihustid, aga siis on vaja teada kas mõõtudelt sobib ja kas tegu on madal või kõrgtakistuspihustiga. vähemalt nii mulle seletati. bosch'i omad olevat universaalset mõõtu. sõbral plaan panna audi s2 (vist oli s2) pihustid bmw mootorile
powered by 2.0 Ohc

devil5
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 10 Sept 2006, 10:32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas devil5 » 18 Jaan 2007, 16:13

pihustid on trassi ja mootori vahel ja nad ei ole millegagi kinni, ainult et nad on tugevalt seal vahel ja tihend on päris tihe:D
pihusti peaks ikka olema see, mis tehas ette näeb sest väliselt ei paista mingit vahet olevat kuid sisemuses võib midagi muud olla.
Käpuli on maalähedasem.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 18 Jaan 2007, 18:04

pihusti sisemus ongi midagi muud...sierramen'il võimalus soetada cossu pihustid...nende läbilaske võime on 2 korda suurem. kuna tal ka sport nukk peal siis need pihustid üsnagi vajalik välja vahetada võimsamate vastu
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
tarzic
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 05 Okt 2006, 14:24
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic » 18 Jaan 2007, 20:43

Jõudu härrased,

Äkki oskate mulle kah lahti seletada, kuidas pihustite asendamine suurematega antud olukorda parandab. Ma ei ole kül teab mis pädev sellel alal, kuid niipalju kui mina olen aru saanud, siis suuremad pihustid tagavad suurema kütuse koguse,kuid see nõuab ka tootlikumat pumpa tavaliselt. Omaette teema on veel segu paika saamine. Kui mu mälu ei peta, siis oli sierraman'il pritsega pinto (sorry, kui eksin). Kuidas te "ajule" selgeks teete, et tänu suuremale kütuse kogusele on ka rohkem õhku vaja? Või läheb kohe progetav aju loosi?

Loodetavasti oskab keegi pisut seletada...


TIA,
Tarzic
4x4

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 18 Jaan 2007, 23:42

pumbast aitab küll praegu, suudab kenasti hakkama saada suuremate pihustitega. sega paika saamine? sierramenil on jh pritsega pinto. segu regull toimub lamda anduri abiga ja kuna mootoris ei esine ülerõhkusid siis originaal aju peaks asjaga hakkama saama, kui ta liiga vana ja väsind pole :D

pihustite vahetus ongi vajalik selleks, et saada sportnukkvõllist täit kasu. järsem nukk hoiab klappe kauem lahti ja sinna mahub rohkem segu...kuna sierramenil on ka õieti paigaldatud koonus, siis sealt tuleb ka palju palju külma õhku ja nii see täiteaste suurenebki
powered by 2.0 Ohc

Vasta