temeperatuuriandur.

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

temeperatuuriandur.

Postitus Postitas tann » 24 Jaan 2007, 18:48

kas keegi teab kus asub 2.0 dohc mootoril temperatuuriandur? asi selles et seier on põhjas(kõige üleval)...mõtlesin et äkki pistik must või juhe katki vms...oskab keegi aidata?

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 24 Jaan 2007, 19:13

mootori temb-i andur peaks olema vist ikka kuskil mootori plokki või plokkikaane külles, ise pole Dohc mootorit veel nii põhjalikult jõudnud uurida. 8) 8) 8)
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 24 Jaan 2007, 19:27

ma ise mõtlesin et äkki on seal termostaadi korpuse küljes nagu jagajast allpool...3 juhet?

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 25 Jaan 2007, 00:08

dohc on neid andureid kokku kolm kui ma ei eks ja enamus jube -tsenseeritud- kohapeal :roll:

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 25 Jaan 2007, 01:12

tõsi ta on et kolm temp.andurit:
1. Termostaadi korpuse küljes ja see hakkab liigutama ventikaid, täpsemalt kui temp. tõuseb kuni 100*C siis hakkab üks vent tööle ja lakkab töötamast kui langeb jälle 90*C ja teine vent hakkab siis tööle kui temp. tõuseb 110*C ja lakkab töötamast 100*C
2. Sisselaske kolle küljes mis mõõdab siseneva õhu temperatuuri.
ja 3. see mille vastu sa huvi tunned on plokikaaneküljes auto suhtes paremal pool, otse selle klapi all mis on trossiga gaasipedaali külge ühendatud või oli neid seal isegi kaks :P .
Tõmba üks haaval pistik tagant ära ja vaata kumma puhul näidik alla kukub
Loe ka SEDA
VIHJE lk 8 pilt all vasakus nurgas :P
JA kuna seier täiesti üleval siis arvatavasti lühis ehk siis anduri juhtmed omavahel koos vaata üle ka see juhtme kimp mis läheb kere küljest mootori külge

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 25 Jaan 2007, 01:35

leidsin raisa üles ikka :) see ots mille otsas klemm käis oli puhta puruks, ühe juhtmega jubin oli, puhastasin ja panin selle otsa enamvähem keskele ja asi ants...töötab küll...peale termostaadi vahetust temp küll tiba kõrgemal aga tuba ikka soojaks ei kipu minema, ainult kohapeal või suure platsi peal sõõrikuid tehes :wink: jahutussüsteemis nagu õhk ka, sest hommikul käima pannes ja tiba gaasi andes on mulin...kas kuidagi õhku välja ei saa? mis on kõige kõrgem koht selles süsteemis, sealt ehk...homme äkki mäeküla lammutusse või roosna-allikule roolivõimu voolikut tooma, siis peaks uurima palju soojendusradikas kh maksab äkki...

aga aitäh kriss sulle abi eest siiski :wink:

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 25 Jaan 2007, 02:11

leidsin sellest inglisekeelsest manualist kh õige koha üles, kuidas õhk välja saada...
seal ütles põhimõtteliselt nii, et panna paisupaak maksimumi märgini täis ja mootoril lasta käia mitu minutit kõrgete pööretega või tuuritades ja vajadusel paisupaaki täita.

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 25 Jaan 2007, 02:13

aja siis nina ka püsti, et sise radikast õhk välja tuleks

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 25 Jaan 2007, 02:17

no mul järgmise kolmapäevani aega, niikaua tööd ega kooli pole, aga homme sis tuleb ära proovida kuidas õnnestub...sest maantee peal mingi 10 km ja juba sees värisen :lol:

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 25 Jaan 2007, 11:22

selline sümptom nagu mulin siseradikas ja kui õhutades ega muudmoodi välja ei tule viitab sellele, et surve jahutussüsteemis ja st et plokikaanetihend hakkab õhtale minema.

Vasta