sportnukk

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 21 Mär 2007, 23:23

paistab, et ikka on plaane...mõne aja pärast saab ka paremaid nukkvõlle teha...ennem sai tehtud peale keevitades ja lihvides (ei kestnud eriti kaua), aga varsti pulbermetallurgiaga pink üles seatud ja sellega saab paremaid. kui ka võllide vastu huvi, siis võib ennem uurida ja rääkida(hea oleks isegi kohapeal rääkimas käia), sest hooajati ka väike järjekord.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Mär 2007, 09:14

jah siis saab ju dohcile normaalse hinna eest käredamad nukid :)
Viimati muutis Tarmo, 23 Mär 2007, 13:49, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

v2ike m6te

Postitus Postitas kolleeg » 22 Mär 2007, 12:25

Et ehitada korralikku mootorit, peaks alustama sydamest ehk kogu p88rlevatest massidest. Pole m6tet niisama panna mingi 3500 kollele ja samapalju nukkadele, kui ylej22nud mootor kukub ymber 2ra v6i on tasakaalust v2ljas. Mida teha k6vema nukaga, kui sa ei saa mootorit nii v naa 6000 + p88ret kestvalt kasutada (pealegi tuleb ju piiraja ette).
Lihtsalt v2ike m6ttetera, enne kui hakkate niisama asja teist ostma. Soovitan osta teine mootor ja sellest ehitada yks korralik. S6itval autol pole m6tet mootorit arendada. Lihtsalt tagasihoidlik n6uanne :roll:.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Mär 2007, 14:00

miks sa arvad et mul ülejäänud mootor ümbert ära kukub :?:
ja pealegi nukki on ka teistsuguseid kui aind neid mis töötavad 6000rpm peal (või eksin)
ja eks tuleks asi tasakaalu kah kunagi ajada, kui midagi kurjemaks ehitada tahab
aga niipalju olen ma ikkagi arusaanud et kui ma midagi teha kavatsen, siis leiutades jalgratast põlve otsas, mitte teha enam postitus asja kohane foorumisse sest seda mõtetut jama tuleb liiga palju, ja kui jalgratas on leiutatud siis alles ütlen et näe mis tegin (võibolla)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Mär 2007, 14:02

ja tõenäoliselt saab siis palju kehvem asi kui foorumis arutades, kuid vähemalt saab tehtud


kuna nagu tundub siis know how'd ei tohi teistele jagada vaid kõigi ideed tuleb juba eos summutada, sest mine sa tea, äkki teebki ära muidu



ega ma pahapärast aga kui võtad näiteks turbo teema lahti siis mis seal vastuseks tuli: osta cossu

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 22 Mär 2007, 18:56

erinevatel võllidel on tõesti kasu ainult mingis teatud pöörete vahemikus, aga saab teha vastavalt vajadusele.Sellepärast ma mainisingi ühes eelmises postituses, et kaval oleks kohapeal uurimas käia kui huvi tõsisem, sest jutt läheb siis üldjuhul üsna pikaks.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

heh

Postitus Postitas kolleeg » 22 Mär 2007, 19:05

Tarmo, mis admin sa oled, kui sa ei kannata head soovitust. Kas ma kritiseerisin, lihtsalt andsin n6u. Tann, sul on tegelt 6igus, et on olemas ka madalal p88rdel momenti andvad nukad, kuid see eeldab suuremaid klappe ja paremat voolavust. Lihtsalt ma tahtsin 8elda seda, et kui ehitada high performance mootorit, siis v6iks seda teha p6hjalikult. Sry, et soovitus kurjast oli, teinekord hoian enda teada

Tarmo- ma pole kunagi soovitanud cossut osta, see oli teist t6ugu masina omanik.

8)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 22 Mär 2007, 20:18

ei pidanud selle cossu soovitusega üldsegi sind silmas, sina seal andsid nõu, bomsch oli see kes soovitas cossu osta, selles mõttes on tal kindlasti õigus, et kui ehitada samaväärne masin läheb kallimaks, kuid samas kui hakata vaikselt pihta siis saab ehitada nii et ei pea korraga palju raha välja käima. mootoris ju palju selliseid jubinaid et saab üks haaval vahetada (siin kohal mõtekusest ma ei räägi)

ja siin teemas see et tegelikult oli algselt jutt toru kolledest (varsti võib erinevateks teemadeks lahti jagada) nuka jutt tuli sisse nii et see sama tüüp teeb neid.

jah tavaliselt sport nukad on mõeldud kõrgete pöörete jaoks, kuid kui lasta teha saad nagu mainitud põhimõtteliselt ise valida kus nad kõige efektiivsemad on. ja kui asi hakkab väga high performance peale ära minema siis saab vana nuka ju maha müüa.

soovitus üldjuhul ei ole kunagi kurjast, küll aga on üsna mõtetud arutelus sellised soovitused kus umbes kästakse ära unustada või kogu ehitusele kuluv summa ennem kokku ajada. ja tõsi ta on et kui mootrit tahad kasutada 6000+ pöördel peab ta paremini tasakaalus olema kui tehasest tulles (kulunust rääkimata)

ja mina tegelikult pidasingi silmas et oleks natuke rohkem momenti ja kw kui tavalisel, see et vahest ka mõnele rajapäevale ära eksin see on niisama lõbuks, tänaval ikka ei sõida ju 6000+ pööret pidevalt (ma ei kujuta isegi ette palju siis kiirus on kui 1 käiguga nii pöördesse lasta, kuid kindlasti ei ole see linna kiirus siis enam).

ja tõsi sain su postist ennem vähe teisiti aru kui nüüd lisapostiga lugedes, my bad

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

:)

Postitus Postitas kolleeg » 23 Mär 2007, 02:29

aitan ikka meeleldi, ning tegelikult sa saad -dohc- mootori ca 2500 k2tte, mis pole ju v2ga kallis. Lihtsalt uit m6te...
Minul endal 2. k2ik ja piirajas (6200p/m) on umbes 100 km/h :twisted: - mul ohc mitte dohc. Tagadiffer on ka 1,6 oma hetkel, seega ei tea, palju sul v6iks kiirus olla, aga v2ike teadmine ikkagi. :idea:
Aga muidugi j6udu ehitamisel... loodan varsti ka kohtuda :wink:

sierra87
aktivist
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Jaan 2007, 17:14
Asukoht: valgamaa
Kontakt:

Postitus Postitas sierra87 » 23 Mär 2007, 07:58

1. käik natuke üle 50km/h (2.0iS)
2.käik umbes 110km/h
3.käik umbes 160km/h
eriti ei ole aega uurida seda spidot kui piirajasse läheb ju:D
4. ja 5. käiguga pole tahtmist olnud piirajat oodata :)kaua läheb aega ja ma usun et ta läheb ennem kokku kui ma piirajani jõuan ja viiendaga jääkski seda piirajat ootama arvatavasti

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 23 Mär 2007, 11:26

et madalatel pööretel suuremat väänet saada, ei pea panema suuri klappe, aga parem voolavus võiks kõikidel mootoritel olla ja et madalatel pööretel rohkem väänet saada, kaotab pööretes ( üle 4500 on mõttetu pigistada ).
linnavahele on käredad nukid suht mõttetud, sest peavad kõrged pöörded olema...ntx ummikutes suht piin. keskpärase krossivõlliga hakkab 3000-st alles jõud tulema, ja et oleks hea tuleks hoida 4000 kandis ja et selliseid võlle panna, peaks surveaste olema kuni 11,5 (max 12).üle 12 hakkab tavatihendist läbi lööma.

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

R:

Postitus Postitas kolleeg » 23 Mär 2007, 14:25

olen tartuga sina peal, aga hetkel mitte seal kandis,
Tegelikult on originaal nukk sierral kyllalti hea momendiga. Siiski suuremad klapid m2ngivad rolli ka madalamatel p88retel j6u k2ttesaamisel, kuna aitavad parandada silindri t2iteastet ja seel2bi ka v6imsuse kasvu suurenemisele :roll: . Aga see selleks. Jutt oli kollektorist . :oops: . Aga eks foorum olegi see koht, kus peab saama ju vestlelda vabas 6hkkonnas, mitte me ei pea siin m88da niiti k6ndima :evil:

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 23 Mär 2007, 16:15

suuremad klapid annavad kindlasti parema tulemuse, aga seda on keerulisem ehitada, kui torukollektorit. ja sierral (ohc-l) malmkaas kah, seal kanaleid suuremaks ajada on ikka tükk tegu ja kes seda ikka teeb.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 23 Mär 2007, 20:33

siin on jutt juba nukkadest, torukolledel on eraldi teema ;)

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

kanalid

Postitus Postitas kolleeg » 24 Mär 2007, 05:09

Kes neid kanaleid ikka suureks ajab kui mitte ise :P

Vasta