esimeste õõtsade vahetus

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
fordman
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 04 Dets 2006, 17:32
Asukoht: Tallinn/Kiviõli

esimeste õõtsade vahetus

Postitus Postitas fordman » 13 Juun 2007, 15:30

Niisiis on plaan esimest korda oma sierral õõtsasi vahetama hakata... seetõttu sooviks targematelt veidi hääd nõuannet kuulda..
küsimus on nimelt selles, et mul pole kanalit ega tõstukit ja nagu ma kuulnud ja lugenud olen, siis kõik poldid ja mutrid tuleb lõplikult pingutada alla lastud autoga...kas võib piduriketta alla mingisuguse puust prussi panna ja auto alla lasta, et paremini mutritele ligi pääseda?( kui ratas küljes on, siis on seda võimatu teha)
Kas vaja läheb mingeid spets tööristu või piisab tavalistest leht-silmusvõtmest.
Kui keegi viitsib, siis võiks samm-sammult vahetuse etapid üles kirjutada.

Tänades,
fordman

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Postitus Postitas tann » 13 Juun 2007, 18:14

mina tegin endal lihtsalt töökoja põrandal ja ei olnud hullu midagi.
vaja läks 2x 17või 19 võti, kang/heebel, haamer, mõni torn või midagi, roostesurm, tungraud ja tungraua kõrvale midagi toekamat, uus õõtshoob(kui ei taha niisama vana korraks ära võtta) ja ehk veel midagi, mis praegu ei meenu.
vahetamine ise käib lihtsalt: 1. võtad vana ära 2. paned uue külge. :lol:

vana ära võtmist pole vist vaja selgitada, sealjuures tuleb tähele panna ainult kuidas stabika otsapuks käib jmt. külge panin ma selles järjekorras, et kõigepealt sarniir, siis stabika otsapuks ja siis alles kere külge.
piduriketta peale võid natuke toetada küll...lihtsam on, kui keerad 2 rattamutrit näpuga külge, et siis ketas väga sõitma ei läheks.
eks igaüks läheneb asjale oma loomingulise küljega või nii 8)

Vasta