mt75

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

mt75

Postitus Postitas Tehnic » 08 Dets 2008, 23:25

et siis käimari küljes 2pistikud ja pole täpselt aru saanud milleks need seal on....1peaks olema tagurpidikäigutule oma aga teisest ei tea midagi.. http://www.foto24.ee/album/4068/s1 http://www.foto24.ee/album/4068/s2
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Re: mt75

Postitus Postitas Kriss » 09 Dets 2008, 12:09

see teine on kiiruse andur ehk VSS (Vehicle Speed Sensor)

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: mt75

Postitus Postitas Tehnic » 10 Dets 2008, 00:47

aga milleks seda vaja on kui spido trossiga?
XR4 2.9i

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Re: mt75

Postitus Postitas Kriss » 11 Dets 2008, 16:59

selle kaudu antakse ajule infot auto kiiruse kohta (milleks seda vaja on, ära küsi)

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: mt75

Postitus Postitas IvoK » 11 Dets 2008, 21:49

See vist oli sellepärast, käiku vahetades pöörete peal pöörded liiga alla ei vajuks.

:roll:
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: mt75

Postitus Postitas Tehnic » 24 Dets 2008, 19:43

mõttetu asi siis ju :mrgreen:
XR4 2.9i

Teet01
aktivist
Postitusi: 435
Liitunud: 04 Apr 2006, 18:48
Asukoht: Tartu

Re: mt75

Postitus Postitas Teet01 » 29 Dets 2008, 02:52

Tehnic kirjutas:mõttetu asi siis ju :mrgreen:
Absoluutselt mitte! Pöörete natuke kauem üleval hoidmine on väga tähtis. Siis käivad käigud kergemini ja mis põhiline, säästab käigukasti. Ega nõukogudeaegsetel autodel ilmaasjata vahegaasi ei kasutatud käiguvahetuse ajal. Tõsi, seda tehti küll käikude alla vahetamise ajal, aga käikude vahetus õigetel pööretel on üsna tähtis. Kui ńäiteks 2. käiguga mõõdukalt gaasi anda, no umbes kuni 3000p/min, siis oleks sünkronisaatoritele tunduvalt kurnavam lükata 3. käik sisse tühikäigupöörete ajal, kui teha seda hoopis 2000p/min.

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: mt75

Postitus Postitas Tehnic » 29 Dets 2008, 03:44

minujaoks on küll mõttetu sest kiiruskatsetel sõltub käiguvahetuse kiirus ainult jõust :mrgreen: ja käigukasti võib peale igat sõitu vahetada :mrgreen:
XR4 2.9i

Vasta