Juhitavus?

Sillad, rehvid, veljed ja mis muu kõik auto all
Vasta
sierr
lugeja
Postitusi: 1
Liitunud: 31 Juul 2006, 16:39

Juhitavus?

Postitus Postitas sierr » 31 Juul 2006, 16:44

Tere!
Vabandust kui teema vales kohas ja ma autode alal suht võhik, aga on siis endal 1990 aasta sierra (1.6) ja küsimus oleks et kas see on normaalne, et kui auto roolivõimu pole siis suurel kiirusel muutub rool kuidagi liiga kerglaseks ja kui näiteks teel on rööpad ja pidurdad väheke siis muutub auto päris raskesti juhitavaks?
samuti vahest pidrudamisel tõmbab rooli päris tugevasti,
et on see normaalne?:)
või on mingi viga kuskil?

dts
aktivist
Postitusi: 200
Liitunud: 05 Apr 2006, 15:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas dts » 31 Juul 2006, 19:11

Kiirusega lähebki rool kergemaks, rööpad mõjutavad alati vähemalt natukene ja kui siledal teel pidurdades kisub, siis pidurid vähemalt ühelt poolt pisut nässus.

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 31 Juul 2006, 20:57

no mul ujub se auto niisama ka olgu siis sile tee või rööpase sõidetud, mul vist on amordid nii küpsed et ei suuda enam korraliku kontakti hoida maaga :D või oskab keegi midaki muud veel pakkuda milles võiks asi olla ??? huvitab ehk teisigi.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 31 Juul 2006, 21:48

Mul on 3 tehase amorti ja üks lammmari amort ehk kasutatud ja need üle poolemiljoni sõitnud, teel püsib hästi.
Samas tuttav vahetab igaaasta amorte, sierral siis 17aastat jookseb ühtede amordikesteha.

Nagu öeldi siis kui kisub pidurdades ühelepoole siis ühepoole pidurid kehvemad nagu.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 01 Aug 2006, 00:12

jah, mul enam-vähem sama lugu ema autoga sõiteis(opel kadett, ilma roolivõimuta loomulikult), rööbastes sõites väga raske kuid kui pikemalt sõita suurel kiirusel, a'la haapsalust pärnu, siis muutub rool raskemaks :P

Kasutaja avatar
tuuning1
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 05 Mai 2006, 14:38
Asukoht: TARTU
Kontakt:

SOOVITUS

Postitus Postitas tuuning1 » 07 Okt 2006, 23:48

KUI , KUI HAKKAB AUTO LIIKUMA, RATTAD KÄIVAD KIIREMINI RINGI, KUI KERE LIIGUB, SIIS ÄRA VÕTA JALGA PEDAALILT, siis ei kaku! AINULT OTSE :D :)

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 02 Mär 2007, 23:18

Kiskumine ja ujumine oleneb päris palju rehvilaiusest ka.. mul suvekad on olnud 195 ja 205 laiusega, 205 ikka kiskus päris hullult rööbastes, 195 natuke vähem. Samas 175 või 185 laiusega talvekatega võiks kasvõi käed lahti sõita, kuskile ei kisu.
Suvel sai käidud korduvalt ka sillastendis, kuna arvasin, et kokkujooksus jama, aga paremaks ikka ei läinud. Ei tea, võib-olla siis sierra puhul normaalne, et kisub ja ujub juba isegi 195 laiusega rehvidega :roll:

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Postitus Postitas fordsi » 03 Mär 2007, 00:29

olen sõitnud rehvidega 205/50 , 165/70 , 185/55 ilma roolivõimuta ja teel püsivus on ühtlaselt ebastabiilne ja kui on suht tugev küljetuul siis ole mees ja proovi teel püsida. muidugi mida laiem rehv ja madalam kõrgus seda rohkem otsib siledat. esisild on olnud täiesti korras
jään fordide juurde

Vasta