Auto elektrisüsteemiga suured jamad

Tuled, juhtmestik, elektroonika
Vasta
raneth
kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Apr 2006, 11:22

Auto elektrisüsteemiga suured jamad

Postitus Postitas raneth » 21 Mär 2007, 01:18

Hey!

Alustaks siis sellest, et peale roolilati vahetust suunatuled ei töödanud, nonii vaatasin siis kaitsmeblokki, kõik nagu on okei, üritasin tagant mõnd releed (vist :roll: ) või on need taga ka kaitsmed kätte saada, ei saanud, ei hakanud kangutama ka, kontrollisin kõik kaitsmed üle (võtsin välja panin sisse tagasi) nüüd lülitasin auto käima, alguseks, ei näidanud seda õli märki ja aku märki punaselt, käima läks korralikult, kuid ei näidanud mootori temp. ja pöördeid, esiklaasi soojendus ei läinud tööle ja esimesed udutuled sammuti. Ei teinud sellest eriti suurt numbrit, sõitsin linnavahel nii umbes paarkümmend kilomeetrit, käisin veel õhtul tankimas, kui bensiiniseier ei tõusnud, kahtlane, sõidan natuke edasi, salongis valgustus läheb tumedamaks, jätsin auto seisma, lülitasin välja, enam käima ei lähe, aku tühi. Kontrollisin testriga akut, näitab, et "Battery empty" ... võtsin täislaetud aku, kontrollin testriga "Battery full" , panin peale , tuled säravad aga ikka ei näita pöördeid mootori tempi, bensiini. Sõitsin nii 15 km, kui hakkas jälle kõik kustuma, kiirendus kadus, gaas põhjas sõitsin 90-ga tagant tuli tossu välja, auto kiirus langeb, langes kuni 50km/h ja siis tuli jõud tagasi (salongi valgustus ikka oli nõrk) 15 km hiljem auto kooles, aku tühi..

Ford Sierra 2.0 -dohc- 1990 universaal, 88kw.


Tänud asjalike vastuste eest.
Raneth

Kasutaja avatar
weix
aktivist
Postitusi: 238
Liitunud: 19 Apr 2006, 22:21
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas weix » 21 Mär 2007, 02:09

Mul endal sama jama et bena ja temperatuuri näiduk ei tööta, ja pöörded ka ei näita. Mul on arvatavasi genekas läbi, peaksid selle üle kontrollima. Aga proovi et lased korraks pöördesse auto. Mul igal juhul aitab.
Sierra 2.0 DOHC
Pole võimatuid asju on vaid saamatud mehed! :D

Kasutaja avatar
kolleeg
kasutaja
Postitusi: 82
Liitunud: 29 Okt 2006, 13:18
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas kolleeg » 21 Mär 2007, 05:38

Roolilati vahetusega ei tohiks kyll midagi elektriga juhtuda. Vb on sul geneka yhendus kannatada saanud, vaata yle. V6i on tekkinud m6ni hea lyhis, mis m6nuga voolu r88vib. Sest tegelikult ei tohiks aku 15 km tyhjaks minna. Kui s6ita t2is aku pealt autoga, mis ei lae, siis saab umbes 50-100 km s6ita. SAmas on sul mingi kala ikkagi n2idikutega - seega arvan, et sul on mingi osa elektri systeemist v2ljas. Miks auto puterdas, on ilmselt sellest, et sinu genekas ei laadinud akut ja lihtsalt s2de j2i liiga n6rgaks. Pane auto t88le ja m88da klemmidelt 2ra, palju akult voolu n2itab- yle 14 v peaks n2itama t88tava mootoriga. SAmuti vaata, kas seistes aku pinge langeb, kui l2heb ikka alla 12 siis on kuskil lyhis. Eks sa pead hakkama viga otsima, mis muud.

raneth
kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 23 Apr 2006, 11:22

Postitus Postitas raneth » 25 Mär 2007, 20:39

Leidsin vea ülesse. Selgus, et mõni kaitse oli läbi põlenud, 19-s kaitse on vaevu vaevu sees (alt metallvärk) on kadunud..

Vasta