
Ford Sierra 2.0 DOHC -92a. dts
Väga ilusad vedrud on, raatsid kah autoalla panna ? Ma hoiaks neid kodus kapipeal sest liialt ilusad on

A seda et ega juhuslikult sulle neid vedrusid võrust postiga eisaadetud? Eile pakkisaatma minnes oli üks ilus vedrukarp seal...
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Tulemusest niipalju, et mitte essugi ei muutunud. Vaata et tõstis kuskil ühe sentimeetri võrra
Aga eks näis mis peale amortide vahetust saab. Ja tagumisteni pole veel jõudnud, kuna muid pakilisemaid asju ette tulnud, millest natuke allapool.
Muidu vedrud on madalamad küll iseenesest. Tavaline vedru tuleb kokku tõmmata, et pealt minema ei lendaks, kui ülemuse mutri lahti keerad. Nendega aga tõmbasin amordi nii välja kui tuli ja asetasin vedru peale ning keerasin palja sõrmega mutri otsa
Ja jäigem on sõita ka ikka tunduvalt. Natuke rohkem otsib rada ka nüüd, aga see on tühiasi
Nüüd siis asjadest mis mind hõivatuna on hoidnud viimasel ajal. Esiteks juhtus nii, et Viljandisse õele külla minnes avastasin kohale jõudes, et mootor on kuum ja jahutusvedelik punnitab igast võimalikust praost sisinaga välja. Esimene mõte kohe, et DOHC mootor + kõrge temperatuur = kaanes praod. Sai siis termostaat vahelt ära võetud ja temperatuuril silma peal hoides Pärnu tagasi tuldud, kuna pole seal ühtegi sellist tuttavat ja ei tea ühtegi remondikohta. Igatahes kui sõber kaane maha võttis tuli välja, et õnneks oli ainult tihend vigane ja ajas lihtsalt ilge surve sisse. Kas teisest või kolmandast silindrist jooksis tihendis pragu veesärki. Nüüd mootor koos ja juba nädalake ringi kärutatud - elu on ilus
Ja teiseks röövib kogu mu aja ära viimasel ajal maja ost ja sellega seotud asjaajmised. Maa ja linna vahet sõites lasin nädalaga rohkem kui 1000 km peale. Igatahes seetõttu jäävad ka nüüd auto ehitused natukene soiku, sest majaga on palju tööd ja sinna läheb enamus mu suvest.
No aga pikk jutt, s..t jutt. Alates tänasest võite aga mind Pärnu vahel sõitmas näha esimeste plekkvelgedega ja ilma stangeta. Veljed arvatavasti värvimisse ja kui vaja siis ka sirgeks ajamisse ja stange remonti viimaks. Tuleb ju viimast võtta enne kui maja ehituseks läheb
EDIT: Vedrud tulid netipoest Tallinnast vist.

Muidu vedrud on madalamad küll iseenesest. Tavaline vedru tuleb kokku tõmmata, et pealt minema ei lendaks, kui ülemuse mutri lahti keerad. Nendega aga tõmbasin amordi nii välja kui tuli ja asetasin vedru peale ning keerasin palja sõrmega mutri otsa


Nüüd siis asjadest mis mind hõivatuna on hoidnud viimasel ajal. Esiteks juhtus nii, et Viljandisse õele külla minnes avastasin kohale jõudes, et mootor on kuum ja jahutusvedelik punnitab igast võimalikust praost sisinaga välja. Esimene mõte kohe, et DOHC mootor + kõrge temperatuur = kaanes praod. Sai siis termostaat vahelt ära võetud ja temperatuuril silma peal hoides Pärnu tagasi tuldud, kuna pole seal ühtegi sellist tuttavat ja ei tea ühtegi remondikohta. Igatahes kui sõber kaane maha võttis tuli välja, et õnneks oli ainult tihend vigane ja ajas lihtsalt ilge surve sisse. Kas teisest või kolmandast silindrist jooksis tihendis pragu veesärki. Nüüd mootor koos ja juba nädalake ringi kärutatud - elu on ilus

Ja teiseks röövib kogu mu aja ära viimasel ajal maja ost ja sellega seotud asjaajmised. Maa ja linna vahet sõites lasin nädalaga rohkem kui 1000 km peale. Igatahes seetõttu jäävad ka nüüd auto ehitused natukene soiku, sest majaga on palju tööd ja sinna läheb enamus mu suvest.
No aga pikk jutt, s..t jutt. Alates tänasest võite aga mind Pärnu vahel sõitmas näha esimeste plekkvelgedega ja ilma stangeta. Veljed arvatavasti värvimisse ja kui vaja siis ka sirgeks ajamisse ja stange remonti viimaks. Tuleb ju viimast võtta enne kui maja ehituseks läheb

EDIT: Vedrud tulid netipoest Tallinnast vist.
Ja kui sa sierraga sõitnud oled, siis samaaastakäigu passateid ja audi bee nelju ja 80 nähagi eitaha. Sierra on ntx B4jast ruumikam, mugavam ja igatipidi parem.sierramen kirjutas:Nii ta kipub olema jahMistical kirjutas: . Kui korra oled Sirtsu proovind ega enam midagi muud ei tahaEndal ka juba teine sierra.
Üks tuttav ükskord ütles küsimusepeale et miks ta passatiga eisõida et miks sierraga ja vastas ``Vaadake, esiteks on sierra odavam, jupid odavamad, ja pealegi on sierra mugavam ja parem auto, passat on aegunud tehnikaga ja palju koledama väljanägemisega.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...