Sierra LSD rebuild
Re: Sierra LSD rebuild
Seda ma saan aru, et visco temperatuuriga muudab ühendust, aga toatemperatuuril näiteks ca 20°C juures saaks mingi referentsi vähemalt. Kas kuumenedes peaks läbilibisemine vähenema? Ei tea, kui soojaks see differ jäärajal läks, aga Mannergu 8h sõidu lõpupoole polnud pmst mitte mingit pidamist enam.
Re: Sierra LSD rebuild
Viscol sõltub juba oma tööpõhimõtte tõttu läbilibisemiseks vajalik jõud rataste pöörlemiskiiruse erinevusest. Ehk siis, kui üks ratas satub kiilasjääle, teine aga on asfaldil, ei lase visco jää peal oleval rattal eriti üldse tühja lüüa. Samas koha peal manööverdades või aeglaselt liikudes järsku pööret tehes saab rataste pöörlemiskiirus erineda küll, kuna rataste pöörlemine on aeglane.
Viscoga varustatud Sierraga rehvipõletamine käis igal juhul mõlema tagarattaga, polnud mingit muret, et üks ratas seisma jääks.
Mida suurema numbriga visco vedeliku süsteemi kallad, seda tihkema difri saad. Siin foorumis on kirjutatud sellest ka, et paar ketast pidi originaalile veel juurde mahtuma, teeb samuti asja tihkemaks.
Viscoga varustatud Sierraga rehvipõletamine käis igal juhul mõlema tagarattaga, polnud mingit muret, et üks ratas seisma jääks.
Mida suurema numbriga visco vedeliku süsteemi kallad, seda tihkema difri saad. Siin foorumis on kirjutatud sellest ka, et paar ketast pidi originaalile veel juurde mahtuma, teeb samuti asja tihkemaks.
esivedu tähendab tõmbamist
Re: Sierra LSD rebuild
Mul visco renoveerimise ajal polnud lisakettaid kuskilt võtta, aga sisse läks uus 500k silicone. Üks hooaeg ringrajal ja enam ei hoia midagi kinni.
Viimati muutis merchant, 14 Apr 2021, 12:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Sierra LSD rebuild
kui ikka kohalt startida vähe agresiivsemalt siis käib ilust ringi jääl olev ratas, ja kui asfaldid mõlemad rattad käivad lahtisega ka mõlemad rattad ring, jõud ju mõlemal rattal samadrekkamees kirjutas: 02 Mär 2021, 23:10 Viscol sõltub juba oma tööpõhimõtte tõttu läbilibisemiseks vajalik jõud rataste pöörlemiskiiruse erinevusest. Ehk siis, kui üks ratas satub kiilasjääle, teine aga on asfaldil, ei lase visco jää peal oleval rattal eriti üldse tühja lüüa. Samas koha peal manööverdades või aeglaselt liikudes järsku pööret tehes saab rataste pöörlemiskiirus erineda küll, kuna rataste pöörlemine on aeglane.
Viscoga varustatud Sierraga rehvipõletamine käis igal juhul mõlema tagarattaga, polnud mingit muret, et üks ratas seisma jääks.
Mida suurema numbriga visco vedeliku süsteemi kallad, seda tihkema difri saad. Siin foorumis on kirjutatud sellest ka, et paar ketast pidi originaalile veel juurde mahtuma, teeb samuti asja tihkemaks.
96aEscort1.8
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
93aScorpio24v
89aRs2300 4door
Rs500 race car Replica
Re: Sierra LSD rebuild
Mis mõte siis viscol üldse on, kui see ei suudaks isegi jää pealt minema aidata?009-FMC kirjutas: 04 Mär 2021, 10:53
kui ikka kohalt startida vähe agresiivsemalt siis käib ilust ringi jääl olev ratas, ja kui asfaldid mõlemad rattad käivad lahtisega ka mõlemad rattad ring, jõud ju mõlemal rattal samad
Minu kogemus viscoga on, et niikaua, kuni see korras oli, sai selle abil siis ka minema, kui üks tagaratas kuskil jäätanud augus oli. Piisas, et teisel rattal oli nii palju pidamist, kui vaja. Kui paar talve olin viscot jäärajal piinanud ja rehvi oli ka omajagu põletatud, kadus visco efekt tasapisi ära. Praegu on peaaegu, nagu lahtine. Sierra niikuinii pakilisemate projektide taga ootel, seega pole difrile ka muud teha jõudnud, kui ostsin visco vedeliku ära. Eks paistab, kui olen selle ükskord üle käinud, siis võib ju testida, mida ta suudab.
esivedu tähendab tõmbamist