niisiis mootoriks 91.a 1.6 cvh monopritse... suvel sõitsin sain 7l/100 hakkama aga nüüd ükspäev panin paagi täis, nüüd pool paaki (30l)otsas ja ainult 170km. Pool sellest maast on olnud maanteesõit ja hullu piitsa pole kusagil andnud muidu töötab nagu tavaliselt
torustik on korras, ja bensiini väheneb ikka siis nähtavalt kohe kui sõidan seistes ei vähene aga see ka et kui seisan kohapeal ja lihtsalt auto töötab soendus järgi siis ajab ka nagu bensuvingu vms sisse....
Kohapeal soojendamine ja lühikeste vahemaade läbimine (stiilis pooltundi auto käib kohepeal ja siis sõidetakse kilomeeter kooli. Päeva lõpuks kilomeeter koju) siis võtabki palju. Aga kui pikki otsi sõidad siis teineasi.
Vingu ajas minul kunagi sisse kuna kollektori tihend oli läbi, selle vahetasin ära ja asi OK. Võibolla piisab ka mutrite pingutamisest, minul ei piisanud.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
nüüdseks pm paak tühi ehk sis umbes 50L otsas ja km on ainult 300.... nii palju ei saa kuidagi võtta.....aga siin targemad arvasid et lamda andurvõib seda põhjustada....aga mul koonusfilter ka ja siis sellekohta ka väideti et saab külma õhku ja sellepärast võtab niipalju
Tehnic kirjutas:nüüdseks pm paak tühi ehk sis umbes 50L otsas ja km on ainult 300.... nii palju ei saa kuidagi võtta.....aga siin targemad arvasid et lamda andurvõib seda põhjustada....aga mul koonusfilter ka ja siis sellekohta ka väideti et saab külma õhku ja sellepärast võtab niipalju
Nagu ma aru saan see 7l/100km-le oli ka koonusega? Tõenäoliselt siiski lambda või siis õhukululugeja peetis. Mootor ikka soojaks läheb ?
kas eioska siis keegi aidata...lamda vahetasin ära.....proovisin nii et panin 10L sisse sain ükspäev sõita 120km maanteel....samas teinepäev jumala lampi sain jälle 10L 50km maanteel...vahepeal midagi näppinud pole...ainult õhutemperatuur oli läinud -2st +3peale...kas mono pritsel pole aju jaoks mingit temperatuuri andurit vms mis veel kütusekulu kõigutaks nii suurel määral? päris kahtlane ikkagi see et ükspäev saab alla 10/100le hakkama ja teinepäev üle 15/100km ...närvi hakkab ajama juba...ei oska midagi peale hakata enam
Tehnic kirjutas:pistikud kõik lahti kiskunud nii töötamise ajal kui niisama...pole ikka muutunud midagi
ega niisama lahti kiskumine ja kokkupanemine ei pruugigi midagi paremaks teha, tuleb ikka ka puhastada. endale ostsin täna R-10 puhastusvahendi, just sellise töö jaoks. eks ma kunagi pajata kas minul sellest abi oli, kuid kontaktide puhastamiseks kõlbab ka kontakt 60-neid asju saab tevalost;)
Proovi külmkäivituse pihusti lahti ühendada kui mootor soe ja vaata mis siis juhtub?
Veel võib üle käia need ümmargused "tünnikesed" mille külge kütusetorustik läheb. Neid võiks sul seal 2 olla, lisaks filtrile.
Panen sulle ka ERST-i troubleshooteri. Mingeid ühiseid jooni võid lõpu tabelitest siiski leida. Pritsung peaks neil ju analoogne olema. http://www.siipicossu.com/manuaaleja/ERST.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
koonusfilter sul midagi juurde annab?
üks võimalus on ,et kütusesegu määramine aju poolt on mööda, ja kui monopritse siis võiks võibolla karbussi üle vaadata?
see on üldiselt sedasorti probleem, kus tuleks minna diagnostikasse, ega ise jagu ei saa, kui oled ära teind kõik mis oskad ja ikka ei aita siis pole valikut.
Küünlaid oled vaadanud, millised on? Kui ikka ära tahmanud on siis tõenäoliselt on segu vale liiga rammus.
Kas madalal pöördel sõites jõnksutama ei hakka auto vähese gaasiga?
Lisaks on võimalikud igasugused õhusaamised karburaatori ja kollektori vahel ning kollektori ja mootori.
ja kui vingu ajab sisse ja enne ei ajanud võid ju kontrollida väljalaske kollektorit ja pükse nagu siin juba enne soovitati.
kas kiirendus on parem kui enne või halvem? Või siis sama?
kiirenduse poolelt siis niipalju et enne oli tunda kohe kui max pöördemoment tuli 3500rpm pealt nüüd läheb kuskilt 2000pealt juba ühtlaselt aga enne viskas 3500pealt jõudu juurde..ei lippab päris hästi muidu keskmine kütusekulu maanteel 12.5L/100km
Nagu aru saan, ta kiirendus on nüüd paranenud seoses kütusekulu tõusuga?
Kas väljalaske kollektor punaseks ei lähe, tühikäik ei uju?
Kiirenduse paranemine viitab küll üleujutamisele, no vähemalt kütusesegu rammusamaks muutumisele, mis tingib mootori suurema kuumenemise ja suurema kütuseulu ning parema kiirenduse:)
Läheb auto kiiremini soojaks ka kui enne?
Mul oli täpselt nii ohc karpal, aga mul tühikäik ka ei töödand ja jõnksutas madalal pöördel, nii julmalt lihtsalt ujutas üle.
Nagu eestpoolt lugesin, sul monopritse. Kontrolli kas aju kontaktid ja kõik on ok?
Igatahes võib olla millegi viga, mis kütusesegu reguleerib, aga seda oslab teha diagnostik või siis aju vahetust võid proovida, kui on võtta prooviaju.
Ahjaa, kas sul kütusepaak ei tilgu või midagi? Igaks juhuks ütlesin, mine sa lolli juhust tea, seda küll ette tulnud.
Kütusetorustik on ikka terve?