Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Selline küsimus ,et kas see on normaalne ,kui 2.0 ohc mootoril väljalaske kollektor punaselt hõõgub ,kui näiteks maanteel kinni pidada ja kiirelt kapoti alla vaadata. Pimedas on seda erit hästi näha. Tühikäigul töödates jahtub ära kuid kui hoida pöördeid mingi 30 sek 3000 siis on jälle punane. Hammasrihm on paigas ,süüde on kah paigas.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
No kui loogiliselt võtta, siis läheb ta punaseks juhul kui leek mootorist ju väljalaske kollektorisse läheb, ja mida varem ta läheb seda kaugemale jõuab. Muud väga nagu ei saaks olla
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
dexteri teadmised : A. hiline süüde
B. klapid sulgevad hilja (hammasrihm paigast)
C. klapid ja klapipesad põlenud (väljalase)
B. klapid sulgevad hilja (hammasrihm paigast)
C. klapid ja klapipesad põlenud (väljalase)
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Teooria täiesti õige ja mul endal kah samad kahtlused . Kuid mootor töötab hästi vahelejätte pole stroboskoob näitab kah ,et süüde on õige. Nukkvõlli märgid on nii ,et nukkvõllil on see plekist nooleke suunatud otse alla ja väntvõlli rihmaratta märk ühineb kõige vasakpoolsema pikema märgiga eestpoolt radika poolt vaadates . Süüte keeramine ühele ,kui teisele poole pole mingit mõju avaldanud kollektori punasele värvusele.
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
kuid oled proovinud klappe ühe hamba võrra varasemaks tõsta?,mis on tulemus??
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Ei ole proovinud
kuid kas ei peaks hilisemaks proovima? Ma saan siin aru ,et teooria on ,et väljalaske klapid avanevad liiga vara ja siis lööb keegi kollektorisse.
kuid kas ei peaks hilisemaks proovima? Ma saan siin aru ,et teooria on ,et väljalaske klapid avanevad liiga vara ja siis lööb keegi kollektorisse.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
ära minu posti tähele pane, dexteril rohkem kogemusi
ma ei tea siiani mis tähendab kella tagasi ja edasi keeramine (et kas saab siis vähem või rohkem magada) mõtlemise peale saab teada küll, kuid see peaks unepealt teada olema
ma ei tea siiani mis tähendab kella tagasi ja edasi keeramine (et kas saab siis vähem või rohkem magada) mõtlemise peale saab teada küll, kuid see peaks unepealt teada olema
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
ma kontrolliks ikkagi süüdet. seal väntvõlli rihmaseibil on palju märke, mille järgi kontrollida. mina sain ise enam vähem paika. vaja natuke loovat mõtlemist ainult. panen igaks juhuks pildi ka õigetest asenditest nii boschi kui ka fordi enda jagaja kohta
A- Bosch
B- Ford

A- Bosch
B- Ford

targad saavad teise võimaluse, lollidele seda ei anta! R.I.P liiklushuligaanid!!
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
vabandust, jah hilisemaks-minu vigaLaurimees kirjutas:Ei ole proovinud
kuid kas ei peaks hilisemaks proovima? Ma saan siin aru ,et teooria on ,et väljalaske klapid avanevad liiga vara ja siis lööb keegi kollektorisse.

Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
täna sai testitud sooja mootoriga ,et kui hoida ca minut 4000 pööret siis kõige punasemaks läksid puksid lamda anduri juurest ,kollektor jäi pikem õiget värvi kuigi kah nats punane 2 ja 3 silindri vahelt . Kui nüüd tööriistade juurde saan siis proovin hamba jagu hilisemaks tõsta nukvõlli vaatame, mis siis juhtub.
-
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Kollektor paksust materjalis, ja ei lähegi nii kergelt punaseks kui püksid. Lamda peaks olema peale ühinemist pükstel, siis on kuuma gaasi kogus suurem torus ja läheb sealt kiiremini kuumaks.
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Tõenäoliselt, ei puutu küll teemasse, kuid minul oli kunagi sierra mk1 ohc karburaator masin siis.
Tal läks väljalaskoe kollektor samuti punaseks ja oli pimedas näha.
Kuid mul ujutas mootori üle, üks membraan oli läbi ja segu läks väga vängeks ja bensukulu oli ka ikka väga suur, maanteel vist oma 12 sajale umbes.
Lihtsalt igaks juhuks mainisin, et ega sul bensukulu üleval pole? Mul muidugi oli see ais ka ,et tühikäik ei käinud ja madalal pöördel sõites hakkas jõnksutama auto,
Aga kiirendus oli parem.
Tal läks väljalaskoe kollektor samuti punaseks ja oli pimedas näha.
Kuid mul ujutas mootori üle, üks membraan oli läbi ja segu läks väga vängeks ja bensukulu oli ka ikka väga suur, maanteel vist oma 12 sajale umbes.
Lihtsalt igaks juhuks mainisin, et ega sul bensukulu üleval pole? Mul muidugi oli see ais ka ,et tühikäik ei käinud ja madalal pöördel sõites hakkas jõnksutama auto,
Aga kiirendus oli parem.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Linna kulu on üpris suur eelmise paagiga ,milles oli 200 km maantee sõitu tuli keskmiseks 10,7l /100 praegu on nii ,et ca 350 km ja kütust on läinud alla 45 liitri ( eile märkasin ,et tagasivool paaki oli katki sealt paagi juurest ühenduskohast, imelik oli ka see ,et kui vooliku ära tõmbasin siis paagist voolas pidevalt peale) ,kuid linnas mul see kollektor punane ei olegi. Maanteel on mul kütusekulu 90-100 km /h kütusega 98 alla 15 liitri 200 km et siis umbes 7 l/100km. Tühja autoga on veel vähem. Muidugi kuskilt olen ma lugenud ,et lahja segu põlemistemperatuur on kõrgem ja lahja segu põleb kauem. Kuigi ei taha uskuda ,et segu nii lahja on ,et see peaks mootorit kahjustama.
Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
mainin, et kui segu lahja, võib see lõppeda sellega et pead kolvigrupi välja vahetama (kolvile sulab auk sisse). Lahja seguga on küünlad valged! 

Re: Punaselt hõõguv kollektor 2.0 Ohc mootor
Kui aus olla siis küünlad on valged juba 14 000 km kuid kui plokikaane tihendit vahetasin ,siis olid kolvid ilusad pihtad ning mingeid sulamise jälgi polnud. Pigem arvan ,et küünlad on mul valed. Ülevaatusel oli co veiz kõrge ,kuid keerati kruvi seal õhulugejas ja co2 saadi paika ,kui hoiti nats aega tuure 3000 peal siis läx kollektor kah punaseks ja co2 oli paigas ning nii ma üv läbi saingi.