Type 9 quickshift paari tunniga
Type 9 quickshift paari tunniga
Tegin sama asja nagu alumisel postil siin aga nati lihtsam.
Nihutasin munaka 15mm ülespoole.
Ja sain järgmist asja:
N käik - 3 käik vahemaa
orikal - 8,5 cm
peale nihutust - 5,7 cm
Mõõtsin niimodi
Keevitust ei lähe vaja.
Esialgselt võtame kangi maha. Seal on torx40, need polegi vaja relakaga maha lõigata, algselt lihtsalt haamriga ja metallipeitliga liikuda saada ja siis keerame välja (pead roostetavad kinni lihtsalt - keere ise on puhas seal).
Suike asi peab olema käes
"шар" on munak eesti keeles
Mõõdame seibilt (mis hoiab kummimuhvi) ülesse 15 mm ja sinna keerame mingi vana klamber peale, see klamber hakkab meil uuel asendil kummimuhvi hoida.
Lihvime ära asjad mis hoiavad seibi.
Hoiame kruustangidega kangi ja nihutame plastikust munaka nuutide peal 15 mm ülespoole. Nuudud mis hakkasid paistma katsin traadiga ja isoleeriga et oleks ilusam
Siin on munak juba nihutatud
Edasi nagu siin http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=17&t=242" onclick="window.open(this.href);return false; teeme mingist materjalist flantsi kinnitusplaadi ning käigukasti vahele, paksus peab olema kokku 15 mm, tegin ka pleksiklaasist 4x4mm.
Ja ongi peaaegu valmis - edasi tsiteerin "Lõpuks tuleb kasti ja valitsa vahele paigaldada flants ning kogu kupatus kinni kruvida. Valitsat kinni hoidvad poldid tuleks asendada pikematega ning neid tuleb ettevaatlikult pingutada, sest alumiiniumist on väga kerge keeret maha tõmmata."
NB!!! Kui juhuslikult nihutad munaka rohkem, kui flantsi paksus siis võib see olukord tekkida et R lülitab ilma kangi alla pressimiseta. Ja 1k aseme lülitad R. Seega soovitan alles hoida ka orika kangi sablooniks et munaka nihutust oleks parem kontrollida. Mina mõtlesin et nihutasin 11 mm (tegelikult oli 15 mm) ja flantsi paksust tegin algselt 11 mm ... ja sõitsin vastu aia krabisin stanget
Nihutasin munaka 15mm ülespoole.
Ja sain järgmist asja:
N käik - 3 käik vahemaa
orikal - 8,5 cm
peale nihutust - 5,7 cm
Mõõtsin niimodi
Keevitust ei lähe vaja.
Esialgselt võtame kangi maha. Seal on torx40, need polegi vaja relakaga maha lõigata, algselt lihtsalt haamriga ja metallipeitliga liikuda saada ja siis keerame välja (pead roostetavad kinni lihtsalt - keere ise on puhas seal).
Suike asi peab olema käes
"шар" on munak eesti keeles
Mõõdame seibilt (mis hoiab kummimuhvi) ülesse 15 mm ja sinna keerame mingi vana klamber peale, see klamber hakkab meil uuel asendil kummimuhvi hoida.
Lihvime ära asjad mis hoiavad seibi.
Hoiame kruustangidega kangi ja nihutame plastikust munaka nuutide peal 15 mm ülespoole. Nuudud mis hakkasid paistma katsin traadiga ja isoleeriga et oleks ilusam
Siin on munak juba nihutatud
Edasi nagu siin http://www.sierraclub.ee/foorum/viewtop ... f=17&t=242" onclick="window.open(this.href);return false; teeme mingist materjalist flantsi kinnitusplaadi ning käigukasti vahele, paksus peab olema kokku 15 mm, tegin ka pleksiklaasist 4x4mm.
Ja ongi peaaegu valmis - edasi tsiteerin "Lõpuks tuleb kasti ja valitsa vahele paigaldada flants ning kogu kupatus kinni kruvida. Valitsat kinni hoidvad poldid tuleks asendada pikematega ning neid tuleb ettevaatlikult pingutada, sest alumiiniumist on väga kerge keeret maha tõmmata."
NB!!! Kui juhuslikult nihutad munaka rohkem, kui flantsi paksus siis võib see olukord tekkida et R lülitab ilma kangi alla pressimiseta. Ja 1k aseme lülitad R. Seega soovitan alles hoida ka orika kangi sablooniks et munaka nihutust oleks parem kontrollida. Mina mõtlesin et nihutasin 11 mm (tegelikult oli 15 mm) ja flantsi paksust tegin algselt 11 mm ... ja sõitsin vastu aia krabisin stanget
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
ma tegin käigukangi lühemaks näeb parem välja ja pole nii pikk tohlakas ka
XR4 2.9i
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Sul vist pikkad käed ... mul isegi tavalistega kangiga napilt üllatavad
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Ainuke miinus on sellel quickshifti teemal et käigud lähevad raskemini sisse, aga vbl on see ainult minu käigukasti teema
XR4i
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Noh, füüsika kangi käik väiksem aga raskem, sest kangiõlg läheb lühemaks.
Aga mulle kõige rohkem meeldib et kui 5-t paned sisse, enam pole vaja kaassõitjat paluda jalad eest ära nihutada
Aga mulle kõige rohkem meeldib et kui 5-t paned sisse, enam pole vaja kaassõitjat paluda jalad eest ära nihutada
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Otseselt ei teinud enda omale quikshifti aga rellakaga kang pooleks natukene lyhemaks ja teise nurga all,nyyd on päris hea ei lähe enam kuskile vastu ega midagi
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
kõige parem ikkagi shortsifter plus kang lyhemaks...
maksab natuke raha aga siiski
maksab natuke raha aga siiski
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
kinqpool kirjutas:kõige parem ikkagi shortsifter plus kang lyhemaks...
maksab natuke raha aga siiski
mis mõttes, täpselt sama asja saad ju?
XR4i
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Hehe, iga päev ikka tõestab et ma olen lammas ja kilplane Ma tegin kunagi ka T9 quickshifteri, vist ei läinud ka üle paari tunni, aga tööprotsess oli oluliselt keerulisem.
Kui kedagi huvitab, siis piltidega teema on siin: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=3&t=3987" onclick="window.open(this.href);return false; , aga see siinne konstrui on palju elegantsem. Ma ainult keevitaks traadi mähkimise asemel mingi seibi sinna munaka alumisse otsa, hoogsal kangimisel võib munakas algasendisse tagasi minna ja see on paha-paha variant. Kuigi võibolla on traat ka okei, lihtsalt peab meeles pidama et see on vastutusrikas koht.
Kui kedagi huvitab, siis piltidega teema on siin: http://foorum.fastfords.org.ee/viewtopic.php?f=3&t=3987" onclick="window.open(this.href);return false; , aga see siinne konstrui on palju elegantsem. Ma ainult keevitaks traadi mähkimise asemel mingi seibi sinna munaka alumisse otsa, hoogsal kangimisel võib munakas algasendisse tagasi minna ja see on paha-paha variant. Kuigi võibolla on traat ka okei, lihtsalt peab meeles pidama et see on vastutusrikas koht.
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Pthui, pthui, pthui... Asi töötab, veel , ausalt ei kujuta ette mis jõud võiks selle munaka allapoole orika asendile lasta minna.
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
shmel, ega sul neid pilte enam kuskil arvutis alles pole?
endal masin ootab garaazhi leidmist, aga selle saab ka niisama köögilaual meelelahutuseks teha:)
endal masin ootab garaazhi leidmist, aga selle saab ka niisama köögilaual meelelahutuseks teha:)
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
Vene foorumist pildid siis...
See pilt kuidas tulemust mõõtsin on kahjuks selline, noh plastikust käigukangi nuppuni mõõtsin.
See pilt kuidas tulemust mõõtsin on kahjuks selline, noh plastikust käigukangi nuppuni mõõtsin.
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud
Re: Type 9 quickshift paari tunniga
"10 years challange"
Kellegil pildid alles?
Ise kustutasin juhuslikult kõik ära - aga kui minu vanad pildid kellegil alles, palun saatke mulle viktor@ship.ee
Teeks korda, et oleks piltidega see topic.
Kellegil pildid alles?
Ise kustutasin juhuslikult kõik ära - aga kui minu vanad pildid kellegil alles, palun saatke mulle viktor@ship.ee
Teeks korda, et oleks piltidega see topic.
Sierra 1,8 TD 1991 - müüdud