ford sierra 1984,2.0,automaat-Dani
telliskivi naljad ei lõpe iial...ja kui TOm seisab kahe tellisega kõrval....siis saab sellest lausa cossu mootorsierramen kirjutas:...aga kui telliskiviga juures seista, siis on karpaga variandil ka 88 kwTOm kirjutas:ajas küll sassi:D 88 on sissepurskega![]()

pikad jalad....2.0 pritsung...1988 a väljalase
mõned siin jah nokivad mind mu müüri laduja kalduvuste pärast
kõike saab tellistega teha: "päästa" uppujaid, sundida mitte suitsetama ja juba tuleb välja et 2.0 karpast saab cossu teha
tõhus värk 
veidi teemasse ka...88kw ei saa ta kindlalt olla...2.0 karpa oli 74kw....monopritse puhul oli veidi rohkem aga kindlasti mitte 88
ja selle 84 aasta automaadi paneme üldse tellistele seisma...teeme linnumajaks

kõike saab tellistega teha: "päästa" uppujaid, sundida mitte suitsetama ja juba tuleb välja et 2.0 karpast saab cossu teha


veidi teemasse ka...88kw ei saa ta kindlalt olla...2.0 karpa oli 74kw....monopritse puhul oli veidi rohkem aga kindlasti mitte 88

ja selle 84 aasta automaadi paneme üldse tellistele seisma...teeme linnumajaks

powered by 2.0 Ohc
uus mootor veel ei tööta,mootor kapoti all küll..aga vaja nuudi otsa lükata...ja see ilge jamamine...peab rahulikku närvi säilitamatamar kirjutas:Uus mootor ültse käib peal ? Noh töötab juba kõik ? Automaat kast jääb?

aga jah..automaat kast jääb

pikad jalad....2.0 pritsung...1988 a väljalase
niih....olin täna auto all...kuna nuudide otsa ei taha mootor minna,otsustasin oma pisikese käigukasti maha võtta...väljas kokku panna mootoriga..ja siis tagasi kogu kupatus suunata...loodan et ei pea esipõlle vahelt välja lõikama..(nagu osad klubilised soovitasid)
nüüd ootan naabrimeest mutrivõtmega..ja asi võib alata.

nüüd ootan naabrimeest mutrivõtmega..ja asi võib alata.
pikad jalad....2.0 pritsung...1988 a väljalase
jess...mootor on peal...lõpuks ometi sain kapotikaane tagasi keerata...auto all pole teha enam muud..kui kardaani poldid korralikult kinni keerata,ja siis 1 hoob tgsi panna...pluss veel gaasitross....mida mul pole...siis hakkavad kapotialused vägiteod.alustaks starteri peale keeramisega....ja siis genekas ja tiivik ja muud lõdvikud ja voolikud...lootus oli vahepeal küll kadunud...kuid see tuli tagasi...peale seda.kui sain mootori aiste vahele...täna oli plaanis edasi ehitama hakata..kuid ilm on jube...ootame ja vaatame mis õhtupoole on 

pikad jalad....2.0 pritsung...1988 a väljalase