Auto on valminud aastal 1988. Eestisse toodi Saksamaalt aastal 1998. Kuni 1998 aastani oli täidetud korralikult ka hooldusraamat ja auto oli läbi sõitnud 130 000km. Isa sõitis järgmise 5 aasta jooksul ainult 30000km ja auto jäi seisma. Seisis kuni 2007a suveni, kui mina otsustasin, et tuleks jälle masinale elu sisse puhuda. Niisiis sai sellest autost mu igapäeva liiklusvahend.
Kuna auto oli kaua seisnud siis tahtis ta natuke nokitsemist. Isa rääkis, et autol oli veesärgis surve sees ja co olevat viimasel piiril. Sellepärast kakkusin ka mootori kaane maha. Lihvisin klapid, vahetasin klapisääretihendid, plokikaanetihendi, klapikambrikaane tihendi, termostaadi, mootori rihma,kütuse voolikud, õli, tosooli, õhufiltri, esimesed amordid ja vedrud, tegin pidurid jälle töökorda, vahetasin süüteluku ja ukseluku ja tegin salongipesu, sest 4 aastat seismist oli ikka koppe haisu sisse jätnud. seejärel käisin ülevaatusel ja sain läbi puhta lehega, st ei leitud ühtegi viga. Co oli minu suureks rõõmuks normis- 0,4 lubatud 3,5st.
Mõni pilt:


Vigadest: juhi poolne küljekarp ja ukseäär roostetavad.